Ik hoop dat iemand kan helpen! Pas op het forum hier noemde iemand een site waar je allemaal leuke printables kon ontwerpen, zoals uitnodigingen etc. Weet iemand hier toevallig nog welke site dat was??
Vaak is dit alsnog mogelijk maar dan via de locatie zelf dacht ik
Zou het op zijn minst een kans geven
Canva?
@tuula @monkeyslut Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik een luchtje ga halen dat hij vroeger vaak droeg.
Ik geef een abonnement op National Geographic cadeau. Heb ook al eens een abbo op Quest gegeven, viel in de smaak.
Wat een leuk idee! Ga ik onthouden voor Sinterklaas
jaa en wow wat snel, dankjewel!!
Ik snap mijn provider niet. Dan krijg ik een mail van ja je hebt nog 8 euro open staan betaal nu bla bla. En dan de volgende maand krijg ik die 8 euro terug gestort want dat is te veel over gemaakt.
Kan me voorstellen dat zoiets voor een slechte sfeer zorgt en dat je daarom weg wilt. Hopelijk heb je maandag een positieve uitslag zodat het ook kan Zelf zou ik het wel lastig vinden om ergens weg te gaan zonder vervanging te hebben, maarja als je het echt neit meer leuk vind kan je het altijd overwegen. Denk ej dat het lang duurt voor je iets anders vind?
Heeee wat goed, gefeliciteerd!! Dat is nog eens leuk nieuws en ook perfecte timing haha! En tsjah dat ze niet blij gaan zijn is hun probleem toch. Ik zou je vooraf even verdiepen in je opzegtermijn etc zodat ze je niet voor het blok kunnen zetten met slechte voorstellen. Het klinkt wel een beetje als een bedrijf wat dat zou doen
Wat goed, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Per wanneer mag je beginnen?
Gewoon je ontslag schriftelijk indienen met inachtneming vd opzeggingstermijn. Dat personeelstekort is vervelend maar niet jouw probleem om op te lossen (daarbij - als ze een betere werkgever waren geweest had je wellicht ook niet weggegaan dus het is ook hun eigen schuld haha!)
In de app gooien . Joee belangrijke mededeling ik kom niet meer ajuus.
Ook altijd schriftelijk je ontslag indienen hoor, bij voorkeur via de mail. Dan kunnen ze achteraf niet moeilijk doen over de opzegtermijn. Komt goed, je krijgt er hopelijk een hele leuke baan voor terug!
Cool! Extra leuk!
Bologna: Pizza bij Zia Margherita. Over een paar weken ga ik terug naar Bologna, oa voor de pizza’s hier haha.
En ijs bij cremeria funivia. Galliera 49 schijnt ook heerlijk te zijn, die ga ik zelf ook nog proberen.
Wil je jouw tips ook laten weten zodra je in Bologna bent geweest?
Aah wat leuk!! Goed dat je de mail toch hebt gestuurd. Gefelii
Ik zou graag jullie mening willen horen:
Ik heb drie jaar lang een appartement gehuurd van mijn tante, nu in januari zei ze dat ze het appartement gaat verkopen en dat ik er dus uit moet. Ik had tot eind maart de tijd om te verhuizen. Toen heb ik besloten om geen ander appartement te huren omdat ik meestal in het buitenland ben en het toch zonde vind van m’n geld iedere maand. Ben nu vooral bij m’n ouders als ik in Nederland ben.
Op een maandag heb ik dus het hele appartement leeggehaald en op dinsdag heb ik heel de dag alles schoongemaakt. Vond het echt super jammer maar goed ze ging het verkopen en dat accepteerde ik.
De dag er na hoorde ik dat een collega van m’n tante ruzie had met z’n vrouw en voor een paar nachtjes ergens anders wilde slapen. Zij zei toen dat haar appartement leeg stond tot het verkocht zou zijn en dat hij daar wel twee of drie nachtjes kon slapen. Na die paar dagen zei hij: ik heb besloten om bij m’n vrouw weg te gaan. Ik vind dit appartement zo leuk, waarom verkoop je het eigenlijk? Zou ik echt niet doen etc. Toen heeft ze er een dag over nagedacht en heeft toen besloten om het toch niet te verkopen en te verhuren aan die collega.
Daar ben ik dus echt heel erg boos over. Ik heb nu geen eigen woning meer omdat zij het wilde verkopen en nu gaat dat allemaal niet meer door en verhuurt ze het gewoon aan een collega. Ik was echt verliefd op dat appartement en heb nu mijn meeste meubels moeten verkopen omdat ik ze nergens kwijt kan.
Ze is sowieso heel egoïstisch maar dit had ik nooit verwacht. Ik heb haar sindsdien niet meer gezien of gesproken omdat ik boos en teleurgesteld ben, maar mijn oma blijft zeggen dat mijn tante niks fout heeft gedaan en dat ik het gewoon moet vergeten.
Nu vraag ik me af wat jullie mening daarover is? Misschien overdrijf ik gewoon en maak ik het groter dan het is. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen want nu is er veel spanning in de familie (mijn moeder is er echt boos om en wilt m’n tante even niet zien).
Sorry voor het lange verhaal ️
Ik snap heel goed dat je er boos over bent, vind het echt lullig van haar! Heb je al naar haar uitgesproken dat je boos/teleurgesteld bent?
Vind zeker niet dat je overdrijft hoor, ik zou ook heel boos zijn. Ik snap dat je haar misschien even niet wilt zien/horen, maar ik zou zoals @Alicante zegt het wel even met haar bespreken. Misschien heeft ze niet eens door dat ze iets raars gedaan heeft (omdat je zegt dat ze altijd al heel egoïstisch is geweest).