Ik begrijp ook dat je ‘boos’ bent hierover en ik vind zeker niet dat je overdrijft. Je hebt immers het appartement leeg gehaald tegen de afgesproken datum om te verkopen. Want anders kan ze jou (volgens mij) toch ook niet zomaar uit het appartement laten vertrekken. (Weet natuurlijk niet hoe officieel je huurovereenkomst was.) Maar misschien toch eens het gesprek met je tante aangaan.
Ik vind het nogal lullig van je tante, een hele verhuizing is niet niks en zeker als je ervoor gekozen hebt om naar je ouders te gaan (dus spullen verkopen, minder eigen vrijheid). Als je nu zelf een nieuw droomappartement had gevonden was het anders geweest, maar in dit geval vind ik dat je tante had moeten vragen of je toch niet terug wil (nadat diegene er een paar dagen gewoond heeft en je tante besloot het toch niet te verkopen). Juist omdat je haar nichtje bent.
Ik ga er nu wel even vanuit dat jij altijd op tijd bent geweest met huur overmaken, geen last hebt veroorzaakt en dat de huidige huurder dezelfde prijs betaalt als jij betaalde. Als dit niet zo is (de eerste twee punten) snap ik wel dat ze voor een nieuwe huurder kiest. Ook als diegene meer betaalt dan jij betaalde snap ik wel dat ze liever diegene heeft, maar dan nog vind ik het wel zo netjes om het terug aan jou aan te bieden voor die hogere prijs. Dat is ook lullig (ineens een huurverhoging) maar zij heeft het pand natuurlijk ook om geld aan te verdienen.
Wel een rotsituatie hoor!
Ik zit alleen op kantoor en wil naar huis. Moet nog tot 17:00
Is er toevallig iemand hier die de Samsung galaxy J7 prime 2 (2018) heeft? Zo ja, hoe bevalt ie?
Is iemand al bij de film I feel pretty geweest? Ik wil misschien vanavond gaan maar ik twijfel heel erg, vooral omdat ik dan alleen zou gaan. Aan de ene kant heb ik echt geen zin om alleen iets te gaan doen, aan de andere kant is het wel goed voor me om even wat leuks te gaan ondernemen. Doen of niet?
Ja doen! Vond het een vermakelijke film, waar ook nog wel een goed moraal in zit!
Doen! Leuke film
Jongens ik wil heel graag deze pluizige Adidas slippers kopen maar mijn vriend heeft er een veto over uitgesproken omdat hij het de lelijkste dingen op aarde vindt, wat zal ik doen?
- Veto negeren en slippers kopen
- Niet kopen
0 stemmers
Ik heb gestemd op niet kopen omdat ik het met je vriend eens ben (sorry) , maar als jij ze echt leuk vindt moet je je niet tegen laten houden door hem toch?
Omg deze zijn geweldig.
Merk je er verder nog iets van? Positief of negatief?
Afgelopen week en komende weken is de meest stressvolle tijd met mijn werk waardoor ik gister een mental breakdown heb gehad, dus ik heb besloten de rest van deze dag door te brengen in bed . En morgen werken op een festival, super veel zin in.
Jaaa daar heb je helemaal gelijk in! Maar hij reageerde zo walgend en toen ging ik aan mezelf twijfelen haha
Ik wil ze ook buiten dragen
Haha love deze uiteenlopende meningen
Thanks iedereen voor stemmen verder
@zwaardvis Ik vind ze niet mooi, maar als jij ze wel mooi vindt: kopen! Je moet toch ook je eigen smaak kunnen houden en bevredigen.
Nee sorry ik wilde dat ik ja kon zeggen maar dit kan echtniet.
Ik heb op niet kopen gestemd, maar dat is puur omdat ik ze niet mooi vind. Máár: als jij ze mooi vind gewoon doen! Jij moet ze aan
Ik heb ja gestemd omdat jij ze heel mooi vind en wilde kopen, en je je dan vooral niet moet laten tegen houden door andere meningen! Lekker kopen