Ik zit alleen op kantoor en wil naar huis. Moet nog tot 17:00
Is er toevallig iemand hier die de Samsung galaxy J7 prime 2 (2018) heeft? Zo ja, hoe bevalt ie?
Is iemand al bij de film I feel pretty geweest? Ik wil misschien vanavond gaan maar ik twijfel heel erg, vooral omdat ik dan alleen zou gaan. Aan de ene kant heb ik echt geen zin om alleen iets te gaan doen, aan de andere kant is het wel goed voor me om even wat leuks te gaan ondernemen. Doen of niet?
Ja doen! Vond het een vermakelijke film, waar ook nog wel een goed moraal in zit!
Doen! Leuke film
Jongens ik wil heel graag deze pluizige Adidas slippers kopen maar mijn vriend heeft er een veto over uitgesproken omdat hij het de lelijkste dingen op aarde vindt, wat zal ik doen?
- Veto negeren en slippers kopen
- Niet kopen
0 stemmers
Ik heb gestemd op niet kopen omdat ik het met je vriend eens ben (sorry) , maar als jij ze echt leuk vindt moet je je niet tegen laten houden door hem toch?
Omg deze zijn geweldig.
Merk je er verder nog iets van? Positief of negatief?
Afgelopen week en komende weken is de meest stressvolle tijd met mijn werk waardoor ik gister een mental breakdown heb gehad, dus ik heb besloten de rest van deze dag door te brengen in bed . En morgen werken op een festival, super veel zin in.
Jaaa daar heb je helemaal gelijk in! Maar hij reageerde zo walgend en toen ging ik aan mezelf twijfelen haha
Ik wil ze ook buiten dragen
Haha love deze uiteenlopende meningen
Thanks iedereen voor stemmen verder
@zwaardvis Ik vind ze niet mooi, maar als jij ze wel mooi vindt: kopen! Je moet toch ook je eigen smaak kunnen houden en bevredigen.
Nee sorry ik wilde dat ik ja kon zeggen maar dit kan echtniet.
Ik heb op niet kopen gestemd, maar dat is puur omdat ik ze niet mooi vind. Máár: als jij ze mooi vind gewoon doen! Jij moet ze aan
Ik heb ja gestemd omdat jij ze heel mooi vind en wilde kopen, en je je dan vooral niet moet laten tegen houden door andere meningen! Lekker kopen
Of misschien een compromis , een andere kleur? Dat beige maakt het naar mijn mening vooral lelijk.
Hahaha
Ik zie nu voor me dat ik staande word gehouden door de mode politie
Haha gewoon lekker kopen, ik wil je dan alleen niet tegenkomen idd.
Ja ik maar ik ben morgenmiddag pas thuis helaas! Laat het me maar weten of je het dan nog nodig hebt