Oh nooo, hoelang nog?
Bijnaa weekend
Sinds vandaag ben ik ook master in voedingssupplementen, vergeet niet dat jullie voor drogisterijvragen altijd bij mij terecht kunnen hahaha
Nog een uuuur!! Ik heb nog een mini deadline voor mezelf van 10 teksten en dan heb ik er 65 geschreven. Het had het dubbele kunnen zijn maarjaa
Ik eet al bijna 2 dagen gezond. Het doel voor nu is om me vanavond niet helemaal vol te vreten.
Ah ik vind dat ook een rare reactie maar als ik het goed begrijp dachten ze dat je moest werken?
Hebben ze het spontaan besloten?
Ik vind idd ook dat ze je alsnog hadden kunnen vragen omdat jullie alle drie graag naar een pretpark wilden
Ik had vandaag eigenlijk vrij maar ik kreeg mijn werk met geen mogelijkheid af. Dus de hele dag als een machine (gelukkig thuis) doorgewerkt en nu (als beloning) naar Pinkpop. Pffff, weekend!
Het is best ingewikkeld om zo even uit te leggen, denk dat je al hebt gegoogled maar dit is wel een goeie uitleg! https://www.sas.com/en_us/insights/analytics/machine-learning.html#machine-learning-importance
Mocht je verder nog vragen hierover hebben, let me know! (Ligt in mn studiegebied)
Stoppen met de pil!
Topweek!
- Hele week ziek. Obstipatie jaja feest
- Vandaag ongesteld geworden
- Iphone vandaag laten flikkeren, hele scherm naar de klote
- Zou vanavond uit gaan maar gaat niet meer door
Letterlijk een schijtweek
Ik vergeet altijd weer hoe ‘donker’ mijn wenkies zijn als ik ze heb geverfd.
Terwijl deze kleur gewoon goed matcht met mijn huid en haarkleur.
#half doorzichtige wenkies
Bah, desondanks toch een fijn weekend.
De kip die ik heb gegeten is 3 dagen over datum. Living on the edge.
Bah, er vliegt zo’n dikke vlieg door m’n huis.
Wow bedankt voor alle reacties!
@Rosalind Heb even nagedacht over wat je zei maar inderdaad, als het een willekeurige verhuurder was geweest had het mij eigenlijk niets uitgemaakt. Iedereen komt wel eens terug op een gemaakte beslissing en dat kan ik haar inderdaad niet kwalijk nemen. Denk dat het gewoon zo gevoelig ligt omdat het m’n familie is en ik dan toch verwacht dat je op de eerste plaats komt maar dat is dan ook weer een wijze les die ik heb geleerd. Gelukkig verder geen heroïneverslavingen oid haha.
@Virago Klopt! Heb iedere maand netjes de huur betaald (soms zelfs te vroeg) en ben altijd heel zuinig geweest op het appartement. Er is eigenlijk nooit een probleem geweest. Die collega betaalt ook exact dezelfde prijs, ik dacht misschien eerst dat het een geldkwestie was maar toen ik dit tegen m’n oma zei kreeg ik te horen dat hij hetzelfde betaalt dus dat is het ook niet. Bedankt iig
Het is nu zo gebeurd en ik baal er van maar kan er toch niets meer aan veranderen. Misschien dat ik inderdaad teveel waarde hecht aan ‘familie loyaliteit’ terwijl dat voor haar veel minder betekent. Bedankt voor alle reacties! Heb zeker wat kunnen relativeren nu.
Ik heb zo’n drama week gehad dat ik mezelf dit weekend het liefst even op sluit, maar ik heb allemaal sociale dingen waar ik echt naar toe moet (vriendin jarig en andere vriendin weer thuis na 8 maanden reizen). Maar echt pfffft. Heb even zin om zielig te doen dus kleine opsomming volgt:
- ontdekt dat er een collega is die over me lult tegen mijn leidinggevende terwijl ik aan het reintegreren ben na een burn out en weer ongeveer op mijn tandvlees loop
- na lang twijfelen collega geconfronteerd, toen loog hij recht in mijn gezicht dat hij nooit praat over anderen en ook nooit namen noemt tegen leidinggevende
- had haast want had een afspraak, bleek ik ongesteld te zijn en geen tampons of pijnstillers bij me te hebben
- verdwaald onderweg naar het huis van een leerling die vervolgens na 20 min fietsen en een collega aan de telefoon als navigatie nog in zijn bed lag. Onder de dekens. Ik heb dus een half uur naast een kind gezeten dat in zijn nest bleef liggen tijdens ons hele gesprek.
- op de terugweg goed gefietst (heuj!!) maar tot op mijn ondergoed natgeregend.
- en als kerst op de taart mijn vriend betrapt op een leugen en daar reageerde hij kut op waardoor ik twijfel over onze relatie
Heeft helemaal niks met je verhaal te maken, maar huh kom jij uit Nederland?? Altijd gedacht dat je Belgisch bent haha.
Een leerling die nog in zijn bed ligt? Ik snap dit niet… Wat voor werk doe je precies en waarom ging je naar een leerling?
Werk als docent, en een leerling uit mijn klas zit al een half jaar thuis omdat hij niet naar school wil/durft. Wilde met hem praten maar vader kreeg hem niet naar school voor een gesprek dus ben ik naar hem toe gegaan. Het was trouwens wel een goed gesprek haha, maar echt een situatie waarvan ik dacht whuuuut en dacht ook wel ff jo meen je dit??? ik fiets fucking 20 minuten, raak verdwaald alles en jij komt gewoon je nest niet uit. Maar hey, puber met problemen dus no hard feelings haha.
Haha nee het kwam niet uit mijn vriezer, heeft sinds de aankoop in de koelkast gelegen…