Geslaagd met een 11/20 woehoe!!
Wat lief dat je dan naar hem toe gaat! Of gebeurt dat vaker op een middelbare school?
Bedankt voor je uitleg.Succes, het zal niet makkelijk zijn om docent te zijn voor pubers. Respect.
Ik ben net thuis van werk + borrel, maar geen zin meer om te koken dus ik ga denk ik maar een zak chips openen als diner
Hahaha ik ben inderdaad geboren in België maar ben op m’n 5e naar Nederland verhuisd (waar m’n ouders nu nog wonen) en ben in m’n eentje weer naar België verhuisd toen ik 20 was.
Dus ik ben Belgisch maar wel opgegroeid in Nederland (ik praat zowel Vlaams als Nederlands, klinkt zo stom want het is dezelfde taal haha maar je snapt wat ik bedoel).
Ah wat sneu, laatste seconde eigen doelpunt
Man man ik hoop dat BE snel uit het WK ligt hahaha dan moet ik al die zever erover niet meer aanhoren.
Sinds ik weer in een depressie zit is echt elk omgevingsgeluid me al te veel. Stoor me nu echt aan álles. Gewoon geconfronteerd worden met het feit dat er anderen bestaan is al te veel ofzo
Ik ben lekker (illegaal ) de Sims 4 + uitbreidingspakketten aan het downloaden en heb nu zoveel zin om te gaan spelen
Hahaha veel plezier
Toch hoop ik dat ze er snel uit liggen
Ik zit mezelf te kwellen met een youtube video van een meisje dat zo snel/binnens mond praat. Ik kijk vaak naar random vlogs van saaie of apparte mensen. Niet omdat ik ze leuk vind maar om me te verbazen.
Ben hierom ook erg blij dat NL zo slecht heeft gepresteerd
Heb nog niet verder gelezen, maar bij wildeburg kan het bv wel! Dan betaal je wel 5 euro, maar dat is wel te doen voor de naamswijziging
Omg mijn vriend had net een poging gedaan tot ameretto sour, en dat had hij naar mijn werk gebracht. Ik had het een beetje snel opgedronken omdat ik dorst had en nu ben ik dronken op mijn werk omg.
Ik verwacht een bekeuring binnen te krijgen omdat ik (waarschijnlijk) te snel reed langs radarcontrole en ik droomde vannacht dat ik meer dan 1000 euro moest betalen, omdat er 4 controlepunten op dat traject stond en ik overal te hard reed. Nu heb ik angst.
Ik had hier al een keer verteld over mijn problemen en gevoel bij mijn werk. Ik had dus besloten om weg te gaan en heb inmiddels 3 solliciatiegesprekken gehad, waarvan ik er bij 2 in ieder geval een aanbieding krijg en bij de 3e ben ik door naar het tweede gesprek. Ik ben echt ZOOO blij dat ik weg kan bij mijn huidige werkgever. Alleen nog mijn opzegtermijn uitzitten en dan bye bye!
Ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel. Gister heb ik verdeeld over de dag 6 x ofzo moeten huilen en ik weet niet eens waarom?!? Ik kan er ook nog eens met niemand over praten en wil niet dat iemand mij ziet huilen.
Zo was ik gisteravond bij mijn ouders thuis en kreeg ik weer zo n kut gevoel omdat er iets kleins gebeurde. Ben snel in mijn auto gestapt en heb de weg naar huis alleen maar zitten huilen. En hard ook.
Nu lig ik de hele dag in bed omdat ik nergens zin in heb.
Ik heb m’n cijfer terug en ik hoef net niet te herkansen maar ik ga het wel doen? Wil een beter gemiddelde en zoals het nu uitkomt eindig ik met een 6.0 precies dus dan ga ik liever 2 tentamens herkansen. Dan maar drie weekjes blokken.
De angst is real.
Net echt heerlijk uit eten geweest, en zo chill als je om half zes eet heb je nog gewoon een hele avond over
Ik ben echt zo gesloopt.