Ik heb zo’n drama week gehad dat ik mezelf dit weekend het liefst even op sluit, maar ik heb allemaal sociale dingen waar ik echt naar toe moet (vriendin jarig en andere vriendin weer thuis na 8 maanden reizen). Maar echt pfffft. Heb even zin om zielig te doen dus kleine opsomming volgt:
- ontdekt dat er een collega is die over me lult tegen mijn leidinggevende terwijl ik aan het reintegreren ben na een burn out en weer ongeveer op mijn tandvlees loop
- na lang twijfelen collega geconfronteerd, toen loog hij recht in mijn gezicht dat hij nooit praat over anderen en ook nooit namen noemt tegen leidinggevende
- had haast want had een afspraak, bleek ik ongesteld te zijn en geen tampons of pijnstillers bij me te hebben
- verdwaald onderweg naar het huis van een leerling die vervolgens na 20 min fietsen en een collega aan de telefoon als navigatie nog in zijn bed lag. Onder de dekens. Ik heb dus een half uur naast een kind gezeten dat in zijn nest bleef liggen tijdens ons hele gesprek.
- op de terugweg goed gefietst (heuj!!) maar tot op mijn ondergoed natgeregend.
- en als kerst op de taart mijn vriend betrapt op een leugen en daar reageerde hij kut op waardoor ik twijfel over onze relatie