Wjekw-archief 2

Ik heb zo’n drama week gehad dat ik mezelf dit weekend het liefst even op sluit, maar ik heb allemaal sociale dingen waar ik echt naar toe moet (vriendin jarig en andere vriendin weer thuis na 8 maanden reizen). Maar echt pfffft. Heb even zin om zielig te doen dus kleine opsomming volgt:

• ontdekt dat er een collega is die over me lult tegen mijn leidinggevende terwijl ik aan het reintegreren ben na een burn out en weer ongeveer op mijn tandvlees loop
  • na lang twijfelen collega geconfronteerd, toen loog hij recht in mijn gezicht dat hij nooit praat over anderen en ook nooit namen noemt tegen leidinggevende
  • had haast want had een afspraak, bleek ik ongesteld te zijn en geen tampons of pijnstillers bij me te hebben
  • verdwaald onderweg naar het huis van een leerling die vervolgens na 20 min fietsen en een collega aan de telefoon als navigatie nog in zijn bed lag. Onder de dekens. Ik heb dus een half uur naast een kind gezeten dat in zijn nest bleef liggen tijdens ons hele gesprek.
  • op de terugweg goed gefietst (heuj!!) maar tot op mijn ondergoed natgeregend.
  • en als kerst op de taart mijn vriend betrapt op een leugen en daar reageerde hij kut op waardoor ik twijfel over onze relatie

Heeft helemaal niks met je verhaal te maken, maar huh kom jij uit Nederland??:scream::scream::scream: Altijd gedacht dat je Belgisch bent haha.

1 like

Een leerling die nog in zijn bed ligt? Ik snap dit niet… Wat voor werk doe je precies en waarom ging je naar een leerling?

Werk als docent, en een leerling uit mijn klas zit al een half jaar thuis omdat hij niet naar school wil/durft. Wilde met hem praten maar vader kreeg hem niet naar school voor een gesprek dus ben ik naar hem toe gegaan. Het was trouwens wel een goed gesprek haha, maar echt een situatie waarvan ik dacht whuuuut en dacht ook wel ff jo meen je dit??? ik fiets fucking 20 minuten, raak verdwaald alles en jij komt gewoon je nest niet uit. Maar hey, puber met problemen dus no hard feelings haha.

3 likes

Haha nee het kwam niet uit mijn vriezer, heeft sinds de aankoop in de koelkast gelegen…

1 like

Geslaagd met een 11/20 woehoe!!

22 likes

Wat lief dat je dan naar hem toe gaat! Of gebeurt dat vaker op een middelbare school?

1 like

Bedankt voor je uitleg.Succes, het zal niet makkelijk zijn om docent te zijn voor pubers. Respect.

Ik ben net thuis van werk + borrel, maar geen zin meer om te koken dus ik ga denk ik maar een zak chips openen als diner

1 like

Hahaha ik ben inderdaad geboren in België maar ben op m’n 5e naar Nederland verhuisd (waar m’n ouders nu nog wonen) en ben in m’n eentje weer naar België verhuisd toen ik 20 was.

Dus ik ben Belgisch maar wel opgegroeid in Nederland (ik praat zowel Vlaams als Nederlands, klinkt zo stom want het is dezelfde taal haha maar je snapt wat ik bedoel).

1 like

Ah wat sneu, laatste seconde eigen doelpunt

Man man ik hoop dat BE snel uit het WK ligt hahaha dan moet ik al die zever erover niet meer aanhoren.

4 likes

Sinds ik weer in een depressie zit is echt elk omgevingsgeluid me al te veel. Stoor me nu echt aan álles. Gewoon geconfronteerd worden met het feit dat er anderen bestaan is al te veel ofzo

1 like

Ik ben lekker (illegaal :rolleyes:) de Sims 4 + uitbreidingspakketten aan het downloaden en heb nu zoveel zin om te gaan spelen

6 likes

Hahaha veel plezier
Toch hoop ik dat ze er snel uit liggen :joy:

1 like

Ik zat een filmpje van Dr Pimplepopper te kijken van een meeeeeega grote verstopte porie die ze uitdrukt. Gemengde gevoelens. Ik voelde de drang om te kokhalzen maar het was ook heel bevredigend.

2 likes

Ik zit mezelf te kwellen met een youtube video van een meisje dat zo snel/binnens mond praat. Ik kijk vaak naar random vlogs van saaie of apparte mensen. Niet omdat ik ze leuk vind maar om me te verbazen.

1 like

Ben hierom ook erg blij dat NL zo slecht heeft gepresteerd :dancer:t2:

1 like

Heb nog niet verder gelezen, maar bij wildeburg kan het bv wel! Dan betaal je wel 5 euro, maar dat is wel te doen voor de naamswijziging

Omg mijn vriend had net een poging gedaan tot ameretto sour, en dat had hij naar mijn werk gebracht. Ik had het een beetje snel opgedronken omdat ik dorst had en nu ben ik dronken op mijn werk omg.

24 likes