Ik verwacht een bekeuring binnen te krijgen omdat ik (waarschijnlijk) te snel reed langs radarcontrole en ik droomde vannacht dat ik meer dan 1000 euro moest betalen, omdat er 4 controlepunten op dat traject stond en ik overal te hard reed. Nu heb ik angst.
Ik had hier al een keer verteld over mijn problemen en gevoel bij mijn werk. Ik had dus besloten om weg te gaan en heb inmiddels 3 solliciatiegesprekken gehad, waarvan ik er bij 2 in ieder geval een aanbieding krijg en bij de 3e ben ik door naar het tweede gesprek. Ik ben echt ZOOO blij dat ik weg kan bij mijn huidige werkgever. Alleen nog mijn opzegtermijn uitzitten en dan bye bye!
Ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel. Gister heb ik verdeeld over de dag 6 x ofzo moeten huilen en ik weet niet eens waarom?!? Ik kan er ook nog eens met niemand over praten en wil niet dat iemand mij ziet huilen.
Zo was ik gisteravond bij mijn ouders thuis en kreeg ik weer zo n kut gevoel omdat er iets kleins gebeurde. Ben snel in mijn auto gestapt en heb de weg naar huis alleen maar zitten huilen. En hard ook.
Nu lig ik de hele dag in bed omdat ik nergens zin in heb.
Ik heb m’n cijfer terug en ik hoef net niet te herkansen maar ik ga het wel doen? Wil een beter gemiddelde en zoals het nu uitkomt eindig ik met een 6.0 precies dus dan ga ik liever 2 tentamens herkansen. Dan maar drie weekjes blokken.
De angst is real.
Net echt heerlijk uit eten geweest, en zo chill als je om half zes eet heb je nog gewoon een hele avond over
Ik ben echt zo gesloopt.
Ik ben er net viavia (door mn internet detective skills) achtergekomen dat iemand glashard tegen me heeft zitten liegen. Ben zo fucking kwaad nu. Maar ik kan diegene niet erop aanspreken want ja detective skills en waarschijnlijk flipt diegene dan juist op mij. Maar wtf. Tis ook echt iets best wel groots gewoon? Weet ook niet wat ik nu moet. Kan het zo ook niet echt zo laten want dit is echt niet oke… Vraag me echt af waaraan ik dit verdiend heb dat mensen zo met mij omgaan
Ja er is eentje die wel mijn voorkeur heeft, maar daarbij is dus nog een tweede gesprek. Dus het kan nog afketsen, maar ik hoop dat die doorgaat!
Waarom is het iets waar je niet over kan beginnen?
Oh nee wat ontzettend sneu zeg😞 wat moet dat erg zijn geweest voor het baasje van die hond!
Ik wil onze slaapkamer een kleurtje geven - maar kan niet kiezen. En m’n vriend maakt het allemaal geen drol uit HELP
- Oudroze
- Donkerblauw
0 stemmers
Maar het gaat er toch niet om hoe jij erachter bent gekomen? Dat hoef je eigenlijk niet eens te zeggen. En als het dan per se gezegd moet worden, dan zeg je hoe je eraan komt. Dat jij bij de FBI hoort betekent niet dat diegene niet aangesproken mag worden. Zoals je zegt: je verdient dit niet.
Omdat diegene niet weet dat ik dit nu weet. Ben erachter gekomen via social media van vrienden. Alleen weet diegene niet dat ik weet wie die vrienden zijn zeg maar.
@Virago ja mja dan ben ik straks degene die het heeft gedaan en voor niet goed wordt verklaard en zijn mensen boos op mij terwijl ik eigenlijk niks misdaan heb. Heb al eens ruzie om zoiets gehad.
Had ik nu maar niet fbi gespeeld meh
Ik ben er vandaag bij geweest dat iemand overleed. Het was heel intens maar precies goed.
Daarna gaf het personeel van de instelling aan dat het zo bijzonder was dat wij er met zijn allen zoveel bij zijn geweest en zo goed voor elkaar gezorgd hebben. Ze zeiden ook dat dit absoluut een uitzondering is :(
Eerst dacht ik altijd dat ik het prima zou vinden om alleen dood te gaan maar dat zou toch wel echt akelig zijn eigenlijk.
Ik heb ook zeer sterk de drang om mijn ex te laten weten dat ze is overleden want hij kende haar ook goed. Ik weet niet wat daar wijsheid in is
Ja dat ben ik ook wel volledig met je eens. Maar ik heb al amper mensen om me heen. En zo blijft er niemand over. Mja met een leugenaar schiet ik natuurlijk ook niks op.
In het ergste geval word ik geblokkeerd door diegene. Die kans zit er eigenlijk dik in. En dat vind ik eigenlijk ook niet kunnen want ik wil ook weten waarom dit zo moet. Maar daar zal ik zo dus nooit achter komen
Ik ben een sukkel. Ik weet het
Wat rot dat je je zo voelt. Hoe komt het dat je er met niemand over kunt praten? Is er niets gebeurd in de afgelopen tijd waardoor dit misschien komt, als je terug denkt? Hopelijk voel je je snel fijner!
@Diamonds ik zou me idd wel een beetje genaaid voelen (omdat jullie familie zijn) maar zie ook wel in dat het niet met kwade opzet zo is gelopen maar een soort verloop van omstandigheden was. Zij helpt nu iemand uit de brand die geen woning heeft en jij hebt aangegeven dat je toch nauwelijks in NL bent waardoor je geen andere woning hebt gezocht en dat is je eigen “schuld”.
Nee er is geen andere manier waarop ik dit zou moeten weten. Die persoon is nergens getagd ofzo. En diegene weet dus ook niet dat ik de social media weet van vrienden.
Anders had ik sowieso niet zoveel moeite gehad met aanspreken…
Denk toch dat ik het maar ga doen eigenlijk. Nu al trillende handen.
Top dit. Vorig jaar werd ik een paar dagen voor mijn verjaardag gedumpt. Dit jaar 2 weken ervoor gedumpt door een date waar ik al enige tijd mee date en als extraatje een paar dagen voor voor mijn verjaardag liegt een van de weinige personen die ik nog had ook nog keihard.
Serieus ik weet niet wat dit is maar tis beter dat ik gewoon niet verjaar joh🙁
Ik zou zo graag nu bij mijn vriend zijn . Weet niet hoe ik deze avond ga overleven
Lief van je, dank je wel.
We hebben zeker geen slaande ruzie. De laatste keer dat ik hem sprak is 4 weken geleden omdat mijn huisarts een verwijzing had gekregen van onze vorige huisartsenpraktijk en zijn nummer per ongeluk was meegegaan. Toen was hij heel bezorgd over wat er was dat ik naar de ha moest.
We zijn afgelopen 2 dagen non-stop met de hele familie bij elkaar geweest en nu ben ik alleen thuis. Misschien wil ik dus wel gewoon contact met iemand maar dan is hij misschien niet de handigste persoon.