Wjekw-archief 2

Nee hoor dat is niet nodig. Mama vroeg of ik bij hen wilde blijven slapen want morgenochtend komt de begrafenisondernemer en ze wilden dat ik daarbij was. Maar ik vind het fijn om even thuis te zijn en mijn eigen gedachten te verwerken. Het is misschien meer dat hij haar ook echt gekend heeft en mijn vriendinnen en vrienden allemaal niet

1 like

Voel me zo kut en chagerijnig
Super leuke (na)middag/avond gehad, echt leuk gegeten en gedronken
En omdat ik iets te vieren heb waar ik toch wel trots op ben wilde ik heel graag vanavond nog wat drinken in de stad, heb echt mn hele vriendenkring geappt
Maar niemand kon en toen ben ik huilend naar huis gefietst omdat ik eigenlijk wel had verwacht dat iémand kon :frown:
En nu ben ik boos op mezelf omdat ik dat had verwacht/ kan er gewoon ff niet mee omgaan omdat ik alcohol op heb en er mooi uit zag

1 like

Ah dat is ook heel jammer, zeker omdat je al een leuke namiddag had en dat door wilt zetten en blij bent… dat is dan gewoon een teleurstelling!

1 like

mijn leven :redface:

1 like

Ik kom hier toch maar even posten

6 likes

Hey het is oké, je mag best teleurgesteld zijn. Hopelijk ga je verder wel een leuk weekend te

1 like

@Noomie omg wat kinderachtig! Kan daar zo boos om worden he.

Even totaal wat anders ik wist niet dat de dieren politie bestond. Is dat wat anders dan de dieren ambulance.

Hahahaha jaa paw patrol. Maar ik wou het even weten zodat ik mijn treiter buur kan wegpesten.
Treiterburen moeten allemaal het land uit. Minder minder minder

2 likes

Van mij wel.

3 likes

Zal ik de dieren politie bellen en een melding maken van verwaarlozing?

13 likes

Ehm wtf? Ik zag zojuist een drone voorbijvliegen bij mijn slaapkamer waar ik mij aan t omkleden was? Sowieso dat tie mij heeft gezien want hij bleef hangen… Wow wtf is deze?!

2 likes

Ik heb lekker kansloos een glas alcohol naar binnen gegooid en vreselijk gejankt. Heb hoofdpijn, geloof dat god direct gestraft heeft.

Hebben ze niet in een andere kleur? Ik vind dit zo’n vies bruin kleurtje.

Ik had €110 kunnen winnen met de Staatsloterij als ik een heel lot had gekocht. Maar goed €22 is ook oké beter iets dan niets.

5 likes

Arretjescake<3 van harte alvast!

1 like

Ik dacht ff dat je dit in je pak muesli had aangetroffen. De horror.

3 likes

Ja opzich wel jammer anders had je m kunnen laten zitten voor je vriend zodat ie zn lesje kan leren. Dan koopt ie voortaan áltijd snacks voor je.

1 like

Lucifer gaat naar Netflix, ben vet blij :clap:

4 likes

Ik ben op openbare toiletten best achterdochtig of er misschien niet stiekem een cameraatje verstopt zit. Waarschijnlijk vind ik die toch niet, maar voor de zekerheid trek ik soms een gekke bek in de richting van zo’n ventilatie ding, just in case.

17 likes

K heb vorige zaterdag een fles rose open gemaakt, zou die nog goed zijn?? K drink het nu, smaakt opzich niet heel raar? Maar weet niet