@Noomie omg wat kinderachtig! Kan daar zo boos om worden he.
Even totaal wat anders ik wist niet dat de dieren politie bestond. Is dat wat anders dan de dieren ambulance.
@Noomie omg wat kinderachtig! Kan daar zo boos om worden he.
Even totaal wat anders ik wist niet dat de dieren politie bestond. Is dat wat anders dan de dieren ambulance.
Hahahaha jaa paw patrol. Maar ik wou het even weten zodat ik mijn treiter buur kan wegpesten.
Treiterburen moeten allemaal het land uit. Minder minder minder
Van mij wel.
Zal ik de dieren politie bellen en een melding maken van verwaarlozing?
Ehm wtf? Ik zag zojuist een drone voorbijvliegen bij mijn slaapkamer waar ik mij aan t omkleden was? Sowieso dat tie mij heeft gezien want hij bleef hangen… Wow wtf is deze?!
Ik heb lekker kansloos een glas alcohol naar binnen gegooid en vreselijk gejankt. Heb hoofdpijn, geloof dat god direct gestraft heeft.
Hebben ze niet in een andere kleur? Ik vind dit zo’n vies bruin kleurtje.
Ik had €110 kunnen winnen met de Staatsloterij als ik een heel lot had gekocht. Maar goed €22 is ook oké beter iets dan niets.
Arretjescake<3 van harte alvast!
Ik dacht ff dat je dit in je pak muesli had aangetroffen. De horror.
Ja opzich wel jammer anders had je m kunnen laten zitten voor je vriend zodat ie zn lesje kan leren. Dan koopt ie voortaan áltijd snacks voor je.
Lucifer gaat naar Netflix, ben vet blij
Ik ben op openbare toiletten best achterdochtig of er misschien niet stiekem een cameraatje verstopt zit. Waarschijnlijk vind ik die toch niet, maar voor de zekerheid trek ik soms een gekke bek in de richting van zo’n ventilatie ding, just in case.
K heb vorige zaterdag een fles rose open gemaakt, zou die nog goed zijn?? K drink het nu, smaakt opzich niet heel raar? Maar weet niet
Doe t om en om, eerst een slok amaretto, dan een slok dr pepper enz.
Sowieso alle zooi en afwas voor je vriend laten staan hoor.
Snap echt noet waarom ik naar m’n vriend ben gegaan terwijl hij thuis een reünie heeft, iedereen dronken spelletjes aan het spelen en ik er echt totaal geen zin in had? Nee zeggen is soms lastig.
Oké ik drink het wel. Uit de fles. Yolo
Maar je hebt dan toch eigenlijk niets geks gedaan? Je kan toch zeggen dat die vrienden toevallig in je timeline kwamen en je toen even bij hun ging kijken en het tegenkwam. Of dat net de foto met bewijs in je timeline voorbij kwam. Dat is toch letterlijk hoe die algoritmes werken? Dat vrienden van etc voorbij komen omdat je die misschien ook kent/ook leuk vindt?
Hoewel ik vind dat je een valide punt hebt, groeit je nier in tegenstelling tot je haar niet meer aan.
Ik vind dat zo raar soms he. Mijn ouders gaan dus altijd naar het naaktstrand want lekker rustig en overal bruin. Daar vloog dus laatst ook een drone (met camera!) overheen. Lekker rustig en uitgebreid over alle naakte mensen. Terwijl het bij ons volgens mij überhaupt al niet mag omdat Schiphol over ons heen vliegt.
Dus politie gevraagd van goh, moeten we dat volgende keer melden (ze waren nu gewoon naar huis gegaan want het voelde erg onprettig!). Zegt de politie nah, doen we toch niets mee???