Doe t om en om, eerst een slok amaretto, dan een slok dr pepper enz.
Sowieso alle zooi en afwas voor je vriend laten staan hoor.
Doe t om en om, eerst een slok amaretto, dan een slok dr pepper enz.
Sowieso alle zooi en afwas voor je vriend laten staan hoor.
Snap echt noet waarom ik naar m’n vriend ben gegaan terwijl hij thuis een reünie heeft, iedereen dronken spelletjes aan het spelen en ik er echt totaal geen zin in had? Nee zeggen is soms lastig.
Oké ik drink het wel. Uit de fles. Yolo
Maar je hebt dan toch eigenlijk niets geks gedaan? Je kan toch zeggen dat die vrienden toevallig in je timeline kwamen en je toen even bij hun ging kijken en het tegenkwam. Of dat net de foto met bewijs in je timeline voorbij kwam. Dat is toch letterlijk hoe die algoritmes werken? Dat vrienden van etc voorbij komen omdat je die misschien ook kent/ook leuk vindt?
Hoewel ik vind dat je een valide punt hebt, groeit je nier in tegenstelling tot je haar niet meer aan.
Ik vind dat zo raar soms he. Mijn ouders gaan dus altijd naar het naaktstrand want lekker rustig en overal bruin. Daar vloog dus laatst ook een drone (met camera!) overheen. Lekker rustig en uitgebreid over alle naakte mensen. Terwijl het bij ons volgens mij überhaupt al niet mag omdat Schiphol over ons heen vliegt.
Dus politie gevraagd van goh, moeten we dat volgende keer melden (ze waren nu gewoon naar huis gegaan want het voelde erg onprettig!). Zegt de politie nah, doen we toch niets mee???
Jaaaa!
Ooooo. Nog iemand die mijn liefde voor amaretto cola deelt!
Dit kan beter in het biechttopic…
Ik had hele hoge verwachtingen van dit weekend. Nu kwam ik er gisteren achter dat mijn crush iemand anders leuk vind en weet ik nu al dat vandaag ook niet zo leuk gaat worden. Vanavond gaan we stappen met een grote groep waaronder hij en die chick. Ik wil alleen maar alcohol drinken en huilen, maar dan ga ik vanavond denk ik dingen doen en zeggen waar ik spijt van krijg.
Omg gisteren van 16 tot 23 op het terras gezeten en een rekening van 114 euro. Zonder eten. Met zn drietjes. Niet oke
Genoten (belangrijkste)?
Dat zeker haha. Met een vriendin die ik maar een paar keer per jaar zie dus dan mag het ook wel
Tuurlijk wel!! 114 euro pp?
Kijk, dat is het belangrijkste .
Maar 38 euro per persoon? Of 114 pp? Vind 38 echt wel mee vallen haha, vooral voor 7 uur lang. 114 zou redelijk veel zijn ja🙈
Hhaha nee met zn allen, dus het valt best mee. Maar de derde kwam op het laatst eventjes. Die 6 speciaalbier voel ik nu toch wel haha
Ja en speciaal bier maakt het al sneller duurder dan een glas fris haha. Sterkte met brak zijn en goed dat het gezellig was😄
Iemand hier ervaring met verkopen op united wardrobe? Ik probeer normale foto’s toe te voegen die echt intens worden bijgesneden waardoor het halve product wegvalt. Nog meer mensen hier last van en hoe fix ik dat?
Ik ken die site niet maar misschien eerst zelf je foto al wat verkleinen in mb’s?