Wjekw-archief 2

Da’s dus verboden, als het lukt is het toegestaan om hem met een stok uit de lucht te slaan las ik laatst ergens + melding bij politie maken

1 like

o wow ik wil ook, heb je misschien een linkje?

Ik heb er niet gedaan en ga het vandaag ook niet doen. Hij staat nu te ver van me af eigenlijk.

Pfff weer beroerd wakker bij mijn vriend.

Bedankt voor de tips! Yes ga het je laten weten!

1 like

Misschien is een leuk dagje samen weg naar een andere stad een idee? Of een lekker etentje ergens?

1 like

Ik ben altijd al een binnenvetter geweest. Denk ook dat mensen mij niet zullen begrijpen, aangezien ik het zelf niet begrijp. En misschien ook een stukje schaamte.

Soms vraag ik mij af of het geen (beginnende) depressie is. Maar ik weet het allemaal niet.

Ik weet natuurlijk niets van je situatie maar ik geef je een (virtuele) knuffel :heart:

Ik mag na twee weken ziekenhuis eindelijk naar huis! :balloon:

33 likes

Zoiets heb ik uiteindelijk gezegd. Maar ik word nu gewoon dood genegeerd. Dus dat zegt wel genoeg denk ik…

gvd mijn mobiel valt steeds dood. En na steeds een paar pogingen met de home + aanuitknop gaat hij weer aan. zolang ik met de mobiel bezig ben is er niks aan de hand, maar als hem weer wegleg en hem later weer wil gebruiken is hij dus weer dood. Wat is dit?? Batterij is gewoon volledig opgeladen.

oh ik wilde niet citeren

1 like

Mijn hele weekend draait om eten.

Zo lunchen, vanavond frietjes.
Morgen lunchen bij schoonouders en s avonds bij mijn ouders eten.

Eigenlijk draait mijn hele leven om eten.

5 likes

Ik wil verhuizen en daardoor laat ik het huis versloffen. Het is nu echt vies, terwijl we helemaal niet op korte termijn gaan verhuizen, dus het slaat helemaal nergens op. Zo frustrerend.

Oke, waar ga ik NU beginnen met poetsen?

• slaapkamer
  • gang
  • badkamer

0 stemmers

Ik wilde mijn horoscoop luisteren op youtube ( Elisa jane) maar het sterrenbeeld maagd staat er niet bij??

Yes! Niets zo fijn als je eigen wc! :grin:

3 likes

Ik woon naast een wijnbar en op zaterdag tel ik altijd de hoeveelheid lege flessen die ze hebben. Die staan dan in een krat op een tafel op het terras. Nu is er een soort van vuilniszak nog bovenop gegooid en kan ik niet tellen. :disappointed_relieved:

4 likes

Hee @Madrid wat naar en je reageerde een paar dagen geleden zo lief op mijn sores. Is dit een nieuw iets of voel je je al langer zo? Helpt het misschien om dit weekend enkel dingen te doen waar je blij van wordt en misschien vooral mensen te zien waar je blij van wordt? Ik voel me altijd veel ‘lichter’ als ik even met mijn zusje of een van mijn beste vriendinnen heb gesproken en gelachen over onbenullige dingen.

En is er iemand die je hier op langere termijn mee kan helpen? Sterkte iig😘

Hier kan je ze allemaal dowloaden. Wel even goed de installation guide lezen!

Dat had ik dus ook!
I feel sad for the virgo sign :frowning: