7 uur op het terras gezeten, 38 pp gedeeld door 7 = 5,4 per persoon per uur
Er zijn duurdere hobby’s
Ja al geprobeerd maar schijnt niet veel uit te maken… snap er echt niks van
Ah joh, voor zo’n saaie klus heb je het nog goed gedaan. Ik herken dat wel, jezelf belonen na stukjes werk. Jij las wikipedia toch? Ik lees dan altijd een nieuwsartikel haha.
Mijn vriend is bijna jarig, maar ik weet echt niet wat ik hem moet geven en hij weet het zelf ook niet. Zo moeilijk. Meestal gaan we dan een weekend weg, maar alles is zo duur.
Zou ik ook overwegen. Wat is zijn gedachte erachter? Dat zou voor mij bepalend zijn.
Staakt het openbaar vervoer in NL ook zo vaak als in BE?
Ik word echt gek.
Volgende week staken de buschauffeurs.
En vanaf eind juni staken de treinen 12 dagen??? Rotzakken. Ben echt zo kwaad maar sta hier zo machteloos tegenover.
Da’s dus verboden, als het lukt is het toegestaan om hem met een stok uit de lucht te slaan las ik laatst ergens + melding bij politie maken
o wow ik wil ook, heb je misschien een linkje?
Ik heb er niet gedaan en ga het vandaag ook niet doen. Hij staat nu te ver van me af eigenlijk.
Pfff weer beroerd wakker bij mijn vriend.
Bedankt voor de tips! Yes ga het je laten weten!
Misschien is een leuk dagje samen weg naar een andere stad een idee? Of een lekker etentje ergens?
Ik ben altijd al een binnenvetter geweest. Denk ook dat mensen mij niet zullen begrijpen, aangezien ik het zelf niet begrijp. En misschien ook een stukje schaamte.
Soms vraag ik mij af of het geen (beginnende) depressie is. Maar ik weet het allemaal niet.
Ik weet natuurlijk niets van je situatie maar ik geef je een (virtuele) knuffel ️
Ik mag na twee weken ziekenhuis eindelijk naar huis!
Zoiets heb ik uiteindelijk gezegd. Maar ik word nu gewoon dood genegeerd. Dus dat zegt wel genoeg denk ik…
gvd mijn mobiel valt steeds dood. En na steeds een paar pogingen met de home + aanuitknop gaat hij weer aan. zolang ik met de mobiel bezig ben is er niks aan de hand, maar als hem weer wegleg en hem later weer wil gebruiken is hij dus weer dood. Wat is dit?? Batterij is gewoon volledig opgeladen.
oh ik wilde niet citeren
Mijn hele weekend draait om eten.
Zo lunchen, vanavond frietjes.
Morgen lunchen bij schoonouders en s avonds bij mijn ouders eten.
Eigenlijk draait mijn hele leven om eten.