Nooit gedacht dat ik deze vriendin zou zijn, de vloer dweilend nadat m’n vriend dat vanochtend al had gedaan. Ik vond het niet goed genoeg
Zou het een teken zijn??
Dat we gedoemd zijn?
Zoiets hahah. " Ooh maagd…nee dat gaat niets worden, we skippen ze gewoon."
Shiiiiiiiiiiit. En ik had nog wel grootse plannen!
Uitslapen enzo want ik heb vakantie
Ai, vervelend zeg! Sterkte!
Aaah echt hoor!
En over max 2 maanden ben ik daar weg!!!
doet happy dansje
@Krabsalade Huh, dus je moet vanavond naar jouw neefje en dan morgen voor de bbq met de familie van je vriend weer? Waarom welooit?
Dit is zo’n naar gevoel weet hij dat je hem leuk vindt?
Ik heb vegan eiwitpoeder van orangefit, heb chocolade maar die vind ik iig lekker!
Baal stiekem echt erg dat ik niet op Pinkpop ben. Drie jaar geleden zou ik eigenlijk de Foo Fighters zien en toen moest ik het doen met een Pharrel die dacht dat ie in Amsterdam was. Maar goed, mijn papa is jarig, dat is ook belangrijk
Ja en hij vind (of nu vond, denk ik) mij ook leuk. Ik kan echt alleen maar huilen en ik zie hem zo weer. En ik kan het echt niet afzeggen pff.
Krijg je voor ah bezorgt nog steeds een sms met daarin het precieze tijdslot?
Ah wat rot zeg, en wat raar dat het zo is gelopen Hoop dat het meevalt vandaag voor je, sterkte!
Ja! Een half uur van tevoren
Edit: als je in de app kijkt kun je je tijdslot ook al zien. Wijkt soms 5 of 10 minuten af van wat ik via de sms krijg, maar dan heb je iig een idee.
Tot twee keer toe ook gewoon Amsterdam zeggen. Je voelde echt de afschuw door het publiek gaan haha
Oké top!
ahhhggg soms snap ik niks van icloud en foto’s. normaal synct hij altijd laptop met mobiel. nu ben ik uuuuuuren bezig geweest om allemaal stomme fotos te verwijderen, stuk of 1200, allemaal wazige selfies en prt scrns enzo. en nu zijn ze niet van m’n telefoon af.
als ik m’n telefoon aansluit op laptop wil die al die verwijderde plaatjes weer importeren vanaf m’n telefoon?!?! SYNC VERDOMME
Update: badkamer is schoon!
Nu naar de slaapkamer maar het is zoooo’n drama. Send help.
Aah ik weet precies hoe je je voelt weet je heel zeker dat hij dat meisje leuk vindt?
Als je erover wil venten kun je me altijd een pb sturen!
Knuffel voor jou❤️