Wjekw-archief 2

Ik wil verhuizen en daardoor laat ik het huis versloffen. Het is nu echt vies, terwijl we helemaal niet op korte termijn gaan verhuizen, dus het slaat helemaal nergens op. Zo frustrerend.

Oke, waar ga ik NU beginnen met poetsen?

• slaapkamer
  • gang
  • badkamer

0 stemmers

Ik wilde mijn horoscoop luisteren op youtube ( Elisa jane) maar het sterrenbeeld maagd staat er niet bij??

Yes! Niets zo fijn als je eigen wc! :grin:

3 likes

Ik woon naast een wijnbar en op zaterdag tel ik altijd de hoeveelheid lege flessen die ze hebben. Die staan dan in een krat op een tafel op het terras. Nu is er een soort van vuilniszak nog bovenop gegooid en kan ik niet tellen. :disappointed_relieved:

4 likes

Hee @Madrid wat naar en je reageerde een paar dagen geleden zo lief op mijn sores. Is dit een nieuw iets of voel je je al langer zo? Helpt het misschien om dit weekend enkel dingen te doen waar je blij van wordt en misschien vooral mensen te zien waar je blij van wordt? Ik voel me altijd veel ‘lichter’ als ik even met mijn zusje of een van mijn beste vriendinnen heb gesproken en gelachen over onbenullige dingen.

En is er iemand die je hier op langere termijn mee kan helpen? Sterkte iig😘

Hier kan je ze allemaal dowloaden. Wel even goed de installation guide lezen!

Dat had ik dus ook!
I feel sad for the virgo sign :frowning:

Nooit gedacht dat ik deze vriendin zou zijn, de vloer dweilend nadat m’n vriend dat vanochtend al had gedaan. Ik vond het niet goed genoeg :rolleyes:

10 likes

Zou het een teken zijn?? :flushed:

Dat we gedoemd zijn? :cry::astonished:

Zoiets hahah. " Ooh maagd…nee dat gaat niets worden, we skippen ze gewoon."

Shiiiiiiiiiiit. En ik had nog wel grootse plannen!

Uitslapen enzo want ik heb vakantie :joy:

1 like

Ai, vervelend zeg! Sterkte!

1 like

Aaah echt hoor!
En over max 2 maanden ben ik daar weg!!!
doet happy dansje
:dancer::dancer:

3 likes

@Krabsalade Huh, dus je moet vanavond naar jouw neefje en dan morgen voor de bbq met de familie van je vriend weer? Waarom welooit?

2 likes

Dit is zo’n naar gevoel :frown: weet hij dat je hem leuk vindt?

Ik heb vegan eiwitpoeder van orangefit, heb chocolade maar die vind ik iig lekker!

Baal stiekem echt erg dat ik niet op Pinkpop ben. Drie jaar geleden zou ik eigenlijk de Foo Fighters zien en toen moest ik het doen met een Pharrel die dacht dat ie in Amsterdam was. Maar goed, mijn papa is jarig, dat is ook belangrijk :grin:

2 likes

Ja en hij vind (of nu vond, denk ik) mij ook leuk. Ik kan echt alleen maar huilen en ik zie hem zo weer. En ik kan het echt niet afzeggen pff.

Krijg je voor ah bezorgt nog steeds een sms met daarin het precieze tijdslot?