Ah wat rot zeg, en wat raar dat het zo is gelopen Hoop dat het meevalt vandaag voor je, sterkte!
Ja! Een half uur van tevoren
Edit: als je in de app kijkt kun je je tijdslot ook al zien. Wijkt soms 5 of 10 minuten af van wat ik via de sms krijg, maar dan heb je iig een idee.
Tot twee keer toe ook gewoon Amsterdam zeggen. Je voelde echt de afschuw door het publiek gaan haha
Oké top!
ahhhggg soms snap ik niks van icloud en foto’s. normaal synct hij altijd laptop met mobiel. nu ben ik uuuuuuren bezig geweest om allemaal stomme fotos te verwijderen, stuk of 1200, allemaal wazige selfies en prt scrns enzo. en nu zijn ze niet van m’n telefoon af.
als ik m’n telefoon aansluit op laptop wil die al die verwijderde plaatjes weer importeren vanaf m’n telefoon?!?! SYNC VERDOMME
Update: badkamer is schoon!
Nu naar de slaapkamer maar het is zoooo’n drama. Send help.
Aah ik weet precies hoe je je voelt weet je heel zeker dat hij dat meisje leuk vindt?
Als je erover wil venten kun je me altijd een pb sturen!
Knuffel voor jou❤️
Heerlijk, zo kritisch zijn. Weet je in ieder geval zeker dat iets goed past en staat als je een keer iets koopt. Vaak kopen mensen alles wat ze leuk vinden.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan soms echt jaloers zijn op mensen die hele tassen vol uit de stad slepen. Normale collectie is (vooral bij mn schouders vaak) net te klein, maar plussize is vaak bij bepaalde delen weer te wijd? Hals is vaak veel te wijd. Of wat bij mn buik goed zit, is te wijd bij de rest (of omgekeerd). En bovenal: 90% vd dingen is mijn smaak niet. Ik vind shoppen echt een drama.
Ik ga volgende week een lang weekend met mijn vriend en een paar vrienden naar Noorwegen en ik heb er echt zoveel zin in.
We blijven maar 3 nachten dus helemaal niet zo lang maar ik ben het helemaal voor aan het bereiden alsof we op een lange vakantie gaan en heb al 3 inpak- en to do lijstjes gemaakt. Heb er echt zo ontzettend veel zin in.
ik ben een bleekje en gebruik altijd wel blush voor een kleurtje maar alsnog bleek. Nu zit ik te denken aan bronzer maar ik weet niet of dat natuurlijk oogt als je heel bleek bent? Iemand tips of iets anders? Of iets van een gezichtsbruiner? (ik doe altijd wel lotion met kleurtje op mijn hele lijf maar gezicht durf ik niet goed aan)
ja hallo recept hoe moet ik dit maken
Dat lijkt me inderdaad een probleem als je slank bent: die lengte! Ik ben best lang en heb vaak voor de lengte ookal een grotere maat nodig.
Ik ben best minimalistisch ingesteld (of nou ja, beter gezegd: ik houd het leven graag simpel) dus ik hoef ook geen 3 kasten vol met kleren, maar het zou zo leuk zijn om een keer de stad in te gaan en te kunnen kiezen uit wat je wel meeneemt en wat niet, aangezien er zoveel leuke dingen zijn die je wil.
Ik voel me niet zo fit en dan vind ik het zo fijn om op de bank nieuwe muziek te ontdekken, playlists the organiseren, albums te zoeken, etcetera. Love Spotify.
Mijn lijf is de laatste jaren nogal van vorm veranderd, dus ik heb me behoorlijk verdiept in wat nou het beste bij mijn lijf zou passen. Het stomme eraan is: ik kan die kleren in de winkel gewoon helemaal niet vinden. Ik zie bijv op pinterest heel veel dingen die ik leuk vind, maar waar koop ik dat welooit? Ik wil wel superkritisch zijn, maar dan kan ik al helemaal niks meer kopen. Herken je ‘net niet’ probleem dus!
Help a girl out haha
Welke hoesje is leuker?
Link 1: https://www.knaldeals.com/telefoonhoesjes/wileyfox-swift-2x/hoesje-black-white-gold-marble-10326584
Link 2: https://www.knaldeals.com/telefoonhoesjes/wileyfox-swift-2x/hoesje-flower-branch-10323252
Ik heb een zwarte telefoon
- Link 1
- Link 2
0 stemmers
Oeee I love this
Ik kijk vooral online eigenlijk. Wat ik zo jammer vind aan veel webwinkels is dat ze kleding van de normale collectie dan alleen laten zien op een superdun model zonder enige vorm, terwijl het kledingstuk ook in grotere maten verkrijgbaar is. Nou is niet elk lijf met maat 44 hetzelfde natuurlijk, maar ik vind het toch vaak beter inschatten hoe iets staat/valt als het model een wat grotere maat heeft.
oh haha ik dacht dat t een of ander ovengerecht was whoops
Hier ook een megakritisch persoon. De enige keer dat ik dit jaar met meerdere kledingstukken tegelijk terugkwam was toen ik enkele paren happy socks met korting kon kopen. En toen was ik nog een kwartier bezig om drie paar te kiezen aka ‘keuren’. Maar ik ben door de jaren heel kritisch geworden en had al een moeilijke smaak + lichaam. Negen van de tien keer vind ik kleding die ik pak alsnog kut ivm lelijke afwerking, loszittende naden, rottige stofkeuze, per se handwas etc.