Ik ben zo blij dat ik een tijdje geleden m’n haar hebben laten knippen. Voor mijn doen best ‘’’’’’’’‘kort’’’’’’ (heb altijd haar tot onderaan m’n rug bijna wel), maar sindsdien is het zo veel gezonder. Ik doe ook bijna elke week wel een keer een nachtje slapen met een olie/boter en het is nog steeds zo gezond. Normaal gesproken ga ik na de kapper en na twee weken voelt het alsof de punten al weer dood zijn en nu voelt het gewoon nog steeds dik!!! Echt fijn
Ugh, ik moet studeren maar totaal geen zin in…zijn de laatste loodjes nu eigenlijk dus moet even doorzetten.
Gisteren een borrel gehad met collega’s in de stad. Was erg gezellig! Collega waar ik nu al 2 maanden mee bezig ben was er ook, en wat is t moeilijk om daar dan nix mee te doen op zo’n avond (wel paar x ff elkaar opgezocht weg vd rest ). Uiteindelijk op het einde viel het toch wel op…, hoop dat degene die er nog waren er niet over gaan praten.
Succes! Nog ff volhouden
Kutzooi had een vet slechte review op thuisbezorgd geplaatst (eerste keer ooit), maar het was ook echt belachelijk. Alleen bellen ze me nu al een paar keer, maar ik heb echt totaal geen zin om dat verhaal telefonisch te gaan ophangen. En waarschijnlijk te discussieren, is dat heeeel aso?
Ik heb net mijn haren geknipt en ik vind het kort.
Hoop maar dat het heel snel weer groeit.
Ah maar dat is ook wel heel heftig, sterkte!
Parfum, kleding, schoenen, games, telefoon/tablet accessoires, Fitbit, een cursus, een gadget, scheerapparaat, meebetalen aan wat functioneels? Ik heb vorig jaar een goed matras gekocht bijvoorbeeld. Portemonnee, riem, armband?
Ik val wel terug op stereotypen zie ik haha
Ik vind ze tof!!! En die aanfoto ziet er in mijn ogen hetzelfde uit hoor:) lekker houden en even wennen!
Ik ben me aan het opmaken maar m’n oog traant de hele tijd
Courgetthi met home made pesto en kip tonight
Mijn moeder is zoo niet subtiel. Ik zei net ‘Wow, kijk hem, wat een knappe jongen!’
Wijst ze naar een man van echt 60 ‘Bedoel je hem??!!!??? Huh?’
Die man keek ook meteen zo
Dus ik zei ‘Nee natuurlijk niet, die’
Zegt ze ‘Ik snap het niet meer hoor??? Welke???’
Het was niet alsof daar 20 mannen stonden en NATUURLIJK bedoel ik geen man van 60 hahaha
Ik kan niet meer op de facebook app jullie wel?
Ik heb ze zelf ook en vind ze dus ook heel mooi haha. Maar ik vind het mooier staan als je je broek iets opstroopt. Verder vind ik schoenen van bovenaf er vaker raar uitzien.
Bij mij doet 'ie het wel gewoon.
Ik snap mijn lichaam echt niet. Vandaag de hele dag trek en snel licht worden in mijn hoofd en slap, terwijl ik niet extreem veel doe oid. Op werk (zorg dus best fysiek) moet ik mijzelf dwingen om te eten. Wtf is deze?
Ik paste vandaag deze met een gekleurde zool en vond het gek hoe ze zo recht waren vanaf de neus. Daardoor kijk je er gek op ofzo. Ik vond dat zelf niet zo mooi. Omdat de vorm daardoor niet natuurlijk lijkt ofzo? Goed verhaal dit.
Ik weet niet of ik concurrentie heb maar is er iemand die de Jumbo glazenzegels voor mij wilt sparen?
Kun je niet gewoon zeggen dat het je ietsje minder goed uitkomt? oprechte vraag