Wjekw-archief 2

Ik heb een week benen niet getraind en ik heb er zo’n zin in om straks lekker zwaar te deadliften en hipthrusten :heart:

4 likes

Mwoh ik vind het er eigenlijk niet zo gezellig, prijzen vallen erg tegen etc.

1 like

ik heb nog steeds spierpijn van mijn buiten training. Ik hoop echt snel weer te kunnen sporten.

In het weekend ben ik bij m’n ouders maar ik vind dat gewoon niet zo chill meer, mijn vriend woont ook nog bij z’n ouders en ik vind het ook niet fijn om daar m’n hele weekend door te brengen, mijn studio in Haarlem vind ik gewoon saai in het weekend dus ik weet niet zo goed waar ik wil zijn? (Ik wil het liefst gewoon een eigen plek samen met m’n vriend maar dat terzijde haha).

1 like

Ik ga weleens doordeweeks heen als ik zin heb om een beetje rond te slenteren als het niet druk is. Er zijn veel merken die ik niet interessant vind en ik vind de prijzen eigenlijk helemaal niet zo gunstig. Ze hebben wel laatst een uitbreiding met nieuwe merken gehad (zie website!).

Als je in de buurt bent en niet echt naar iets specifieks op zoek bent en gewoon wat tijd wil verdrijven, is het best leuk om heen te gaan. Zou niet heen gaan als je lang moet reizen of heel gezellig wil winkelen.

Volgens mijn vriend is het trouwens niet eens de €4 parkeerkosten waard.

1 like

Waarom? Dit is een oprechte vraag, ik heb sinds 2011 die hele stad zien verneuken door toeristen en daarna werd het steeds erger. Ik werd gek van de drukte en ben uiteindelijk weggegaan. Nu heb ik een haatliefde relatie met Amsterdam. Want het is in de kern een prachtige stad (veel mooier dan Rotterdam nu gaat de helft van het forum me haten). Ik voel me er altijd wel veeel meer op m’n gemak bij de mensen dan in Rotterdam maar alles is zo anders.

2 likes

Ik geloof dat ik dit nodig heb:

http://www.xenos.nl/reizen-en-vrije-tijd/reizen-en-kamperen/overige-reisartikelen/nekkussen-plus-capuchon-blauw

7 likes

Wij geven vanavond een feestje en ik heb nog helemaal niks voorbereid. Ga straks eerst nog even een camera halen en dan zie ik vanavond wel hoe/wat. Ik was eerder altijd zo gestresst als ik feestjes gaf, dus ik ben echt blij dat ik dat nu blijkbaar niet heb.

1 like

Ik ben zo blij dat ik een tijdje geleden m’n haar hebben laten knippen. Voor mijn doen best ‘’’’’’’’‘kort’’’’’’ (heb altijd haar tot onderaan m’n rug bijna wel), maar sindsdien is het zo veel gezonder. Ik doe ook bijna elke week wel een keer een nachtje slapen met een olie/boter en het is nog steeds zo gezond. Normaal gesproken ga ik na de kapper en na twee weken voelt het alsof de punten al weer dood zijn en nu voelt het gewoon nog steeds dik!!! Echt fijn

4 likes

Ugh, ik moet studeren maar totaal geen zin in…zijn de laatste loodjes nu eigenlijk dus moet even doorzetten.

1 like

Gisteren een borrel gehad met collega’s in de stad. Was erg gezellig! Collega waar ik nu al 2 maanden mee bezig ben was er ook, en wat is t moeilijk om daar dan nix mee te doen op zo’n avond (wel paar x ff elkaar opgezocht weg vd rest :innocent:). Uiteindelijk op het einde viel het toch wel op…, hoop dat degene die er nog waren er niet over gaan praten. :sweat_smile:

1 like

Succes! Nog ff volhouden :sunglasses:

Kutzooi had een vet slechte review op thuisbezorgd geplaatst (eerste keer ooit), maar het was ook echt belachelijk. Alleen bellen ze me nu al een paar keer, maar ik heb echt totaal geen zin om dat verhaal telefonisch te gaan ophangen. En waarschijnlijk te discussieren, is dat heeeel aso?

Ik heb net mijn haren geknipt en ik vind het kort.
Hoop maar dat het heel snel weer groeit.

Ik denk dat de hoek ze geen recht doet. Heb je een outfit foto? Ben verder niet veeleisend he.

5 likes

Ah maar dat is ook wel heel heftig, sterkte!

Parfum, kleding, schoenen, games, telefoon/tablet accessoires, Fitbit, een cursus, een gadget, scheerapparaat, meebetalen aan wat functioneels? Ik heb vorig jaar een goed matras gekocht bijvoorbeeld. Portemonnee, riem, armband?

Ik val wel terug op stereotypen zie ik haha :sweat_smile:

Ik vind ze tof!!! En die aanfoto ziet er in mijn ogen hetzelfde uit hoor:) lekker houden en even wennen!

2 likes

Ik ben me aan het opmaken maar m’n oog traant de hele tijd :sweat:

Courgetthi met home made pesto en kip tonight :heart_eyes:

2 likes