Als ik jou op het forum voorbij zie komen, klik ik vaak even naar je profiel om te genieten van de vikingen.
Mijn moeder is zoo niet subtiel. Ik zei net ‘Wow, kijk hem, wat een knappe jongen!’
Wijst ze naar een man van echt 60 ‘Bedoel je hem??!!!??? Huh?’
Die man keek ook meteen zo
Dus ik zei ‘Nee natuurlijk niet, die’
Zegt ze ‘Ik snap het niet meer hoor??? Welke???’
Het was niet alsof daar 20 mannen stonden en NATUURLIJK bedoel ik geen man van 60 hahaha
Ik kan niet meer op de facebook app jullie wel?
Ik heb ze zelf ook en vind ze dus ook heel mooi haha. Maar ik vind het mooier staan als je je broek iets opstroopt. Verder vind ik schoenen van bovenaf er vaker raar uitzien.
Bij mij doet 'ie het wel gewoon.
Ik snap mijn lichaam echt niet. Vandaag de hele dag trek en snel licht worden in mijn hoofd en slap, terwijl ik niet extreem veel doe oid. Op werk (zorg dus best fysiek) moet ik mijzelf dwingen om te eten. Wtf is deze?
Ik paste vandaag deze met een gekleurde zool en vond het gek hoe ze zo recht waren vanaf de neus. Daardoor kijk je er gek op ofzo. Ik vond dat zelf niet zo mooi. Omdat de vorm daardoor niet natuurlijk lijkt ofzo? Goed verhaal dit.
Ik weet niet of ik concurrentie heb maar is er iemand die de Jumbo glazenzegels voor mij wilt sparen?
Kun je niet gewoon zeggen dat het je ietsje minder goed uitkomt? oprechte vraag
Aaaah sowieso Denemarken, alleen kan ik het niet kijken
Ik zit volgend jaar in m’n afstudeerjaar maar heb besloten om een tweede studie er naast te doen. Het is ‘gratis,’ (het eerste jaar iig) ik vind het oprecht super interessant en het haalt misschien wat druk (ja, dit klinkt lekker logisch) van m’n afstudeerjaar af (mentaal dan) gezien ik dat echt een kutstudie vind (en ik heb ook niet zo heeeeel veel les, helemaal de eerste perioden niet) en ik heb er nu zó. veel. zin in haha.
Ik kijk wel of ik het jaar haal en of ik daarna verder wil maar heb er zin in.
Ik zal vanavond vragen aan mn vader of hij ze wil sparen, zo niet dan heb ik bijna een boekje vol (ofja hij :p) help me er aan herinneren
@Evi-lena gecondoleerd!!
Ik wil zo gaan eten maar tijdens het eten Jane the Virgin kijken maar nu is mijn iPad leeg en ik hang hem net aan de lader maar het duurt zooooo lang voordat ie dan weer aan kan
Leuk!!
Nouuu ik zag in dit topic een downloadlink naar de sims. Nu heb ik het helemaal gedownload maar mijn virusscanner blokt het en wil het niet openen. Ik had zoveel zin om te simsen
Misschien kun je je virusscanner even uit zetten?
Hmm ja misschien is dat een idee, maar dat vind ik ook weer een beetje eng… dilemma dilemma
Ja snap ik, je virusscanner doet het natuurlijk niet voor niets blokkeren. Mijn broertje had een keer echt 80 virussen en toen was ons internetabonnement afgesloten tot die virussen eraf waren :’) keek veel 18+ videos denk ik