Wjekw-archief 2

neeeeej

Wel iets :slight_smile: Maar aansterken gaat thuis waarschijnlijk beter. Ik ben nu al uitgeput als ik van de wc naar de bank loop (4 meter) maar dat wordt hopelijk snel beter. Dankjewel voor het vragen!

Ik weet niet of het hier mag - maar heeft er iemand interesse in Jayz/Beyonce kaartjes voor volgende week? Sta plekken voor 100perstuk - degene waar ik mee zou gaan zegt nu plotseling af :expressionless:

Ik hou zo veel van knoflook niet normaal
Heb daarjuist beetje rijst met een knoflookbol uit de oven met knoflooksaus gegeten haha
Leuk jullie gekend te hebben als ik doodga aan een teveel van knoflook

13 likes

Heel veel sterkte! :kissing_heart::four_leaf_clover:

1 like

Oh sterkte :pensive: xx

:heart:️:heart:️:heart:️

Sterkte! Wat naar zeg :heart:

Ik ga straks gewoon nog sporten. Weet niet of ik het goed vind van mezelf dat ik toch ga, of juist zielig omdat ik op zaterdagavond helemaal niks beters te doen heb?

2 likes

Ah nee wat naar @Prikkelbaar sterkte <3

Mag de virus scanner aan? Mag de virus scanner aan?

12 likes

Stek ik tag iemand in mijn instastories, kan diegene dat dan zien als mijn profiel op privé staat?

Sterkte <3

1 like

Als die gene jou volgt wel.

@Prikkelbaar sterkte

Ja je hebt concurrentie haha, maar ik ga mn papa nog vragen (of ik ze weg mag geven) en binnenkort geef ik een feest, dus als t kan en mag dan verdeel ik ze wel. Help me herinneren pleaseee

1 like

@Prikkelbaar sterkte!

Sowieso gaat het thuis beter worden, je eigen bedje en wc inderdaad :slight_smile: Niet fijn :frowning: en herkenbaar ook :frowning: Waarom lag je in het ziekenhuis (als je dat wilt vertellen natuurlijk), je mag me ook altijd een pb sturen :heart:

@anon98052296 Geen concurrentie meer dus :smiley:

1 like

Sterkte!

1 like

Ah wat verdrietig, veel sterkte!

1 like