Ik liet vandaag mijn favoriete wenkbrauwpoeder ever vallen die nu discontinued is. In allemaal stukjes. Kon wel janken, nog steeds overigens.
Nee, Suikerfeest is 3 dagen.
- Mijn ouders betalen mijn huur
- Mijn ouders betalen mijn schoolgeld
- Mijn ouders betalen mijn huur en schoolgeld
- Mijn ouders betalen me een vrij te besteden bedrag per maand
- Mijn ouders betalen me niks
- Anders
0 stemmers
Oh beetje random maar ik ben benieuwd!!!
@Batalash ik wil diezelfde schoenen ook al heel lang maar nog niet gekocht omdat ik bang ben dat ze mij ook gek staan… Het is ook best een ‘gekke’ schoen. Als je het niet gewend bent denk ik, is het even wennen. Ik vind het niet heel raar. Maar ze moeten wel bij een zomerse outfit denk ik
denk ik, denk ik… want ik ben geen fashionista
Maar ik vind ze niet raar hoor op jouw foto! Ik zou ze misschien even aan doen bij verschillende outfits
Kersenradler is echt heerlijk.
En ik heb volgens mij voor het eerst aften? Help.
Wat verdrietig, heel veel sterkte!
Ach wat een verdrietig bericht @Prikkelbaar En hoe je vader reageerde is ook hartverscheurend. Lijkt een beetje op het verhaal ook van toen onze hond, alweer 8 jaar geleden, dood ging. Krijg ineens zelf dat gevoel van toen terug. Dat je zelf emotioneel bent is echt niet vreemd. Je bent natuurlijk zo gehecht geweest aan zo’n beestje. Sterkte.
Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn, heel veel sterkte en een knuffel <3
Ik ga woensdag naar Beyoncé en Jay Z. Zin in! Maar nu heeft ze net een nieuw album uitgebracht op Tidal. En ik heb geen Tidal. Bol heeft ‘m ook niet. Iemand een idee hoe ik aan dat album kan komen?
ik heb gisteren zoveel gedronken en nu heb ik zin in tostis broodjes met ei tomatensoep carpaccio … waar niet in, ga echt een mega ontbijt eten
Ik wil dit ook weten!
Ik ga over een paar dagen op vakantie naar een warm land en ik zat er aan te denken om een zomerhoed/ strohoedje te kopen. Weet iemand bij welke fysieke winkel ik zoiets kan halen?
Online bestellen wordt krap i.v.m. vertrekdatum.
Je moet de downloadmap even uitsluiten in de virusscanner. En als je bezig bent met installeren, dan ook de mappen waarin het geinstalleerd is (zie installation guide). Na het installeren van alle spellen het uitsluiten van de downloadmap weer opheffen.
Misschien heeft een van jullie tips. Ik ga zaterdag met de hele familie (6 personen) naar de Efteling. En daarna willen we ergens wat eten. Maar waar? Gewoon soort eetcafé (geen all you can eat of buffet) en dan in de buurt van de Efteling (max 20/25 minuten rijde) want iedereen moet daarna weer een andere kant op.
Ik zag dit vorige week bij Asos bij sommige kledingstukken! Was zó fijn, kreeg inderdaad gelijk een beter beeld van hoe het mij zou staan.
Mijn ouders zijn op vakantie, dus ik heb het rijk alleen, en heb besloten om dan maar alle twaalf de seizoenen van Baantjer op videoland te kijken.
Ik heb wel eens bij Grillig gegeten, zit in Kaatsheuvel zelf dus dichtbij. Je kunt daar tapas eten, maar ook a la carte.
Heb je nog aften? Pyralvex werkt daar top tegen