Wjekw-archief 2

Heel veel sterkte @Prikkelbaar. Hopelijk kan je al die mooie herinneringen blijven koesteren <3

1 like

Heel veel sterkte!
Nog niet zo lang geleden zelf mijn hondje moeten afgeven, kan nog altijd janken als ik eraan denk :disappointed_relieved: Hou vooral de leuke herinneringen in gedachten :heart:

1 like

Ik heb echt al maanden periodes van enkele dagen waarin ik in de toekomst veel om wil gooien. Het grootste deel van mijn garderobe (kleding, belachelijke hoeveelheid schoenen, luxe tassen) etc gewoon verkopen en het alleen bij zwart/grijs/wit houden en maximaal 4 paar schoenen en 2 tassen of zo. Ik heb nooit moeite om te kiezen wat ik aan wil trekken of zo, maar soms denk ik dat ik gewoon veel gelukkiger ben met minder spullen en minder keuze? Sinds ik volledig vegetarisch eet vind ik het ook wel een verademing dat ik niet overal meer alles te kiezen heb. (Om maar een ander voorbeeld te noemen.)

Misschien moet ik gewoon een ‘test’ houden. Dat ik een groot deel van mijn spullen opberg in een andere kamer en als ik het na 2-3 maanden nog steeds niet gebruik of mis, gewoon alles verkopen. Soms denk ik ook dat ik veel materialistischer ben geworden de afgelopen jaren omdat lichamelijk veel tegen zat waardoor ‘leuke dingen doen / op vakantie gaan’ niet in het verschiet lag en ik dus maar wat leuks kocht?

Geen capsulecollecties french wardrove onzin etc maar gewoon oldskool dit heb je en dat kan je aantrekken.

6 likes

Ah top!
Dan ziet ie het niet :slight_smile:

1 like

Sterkte!

:heart: Sterkte!

Ik zit te studeren (#nolife #uitsteller) en ik moest door het onderwerp aan een forummer denken die een tijd terug iets plaatste over een gênant moment in de collegezaal waarbij ze zei dat de ballen van een man een kilo zouden wegen :joy: Ik weet niet meer wie het was maar ik moet daar nog steeds zo om lachen!

(Ze wegen overigens 10-15 gram per stuk, voor de geïnteresseerden.)

13 likes

Uhu rug en nek…

6 likes

Mag de massage straal aan?

Of bedoel je met rug en nek " My neck my back…"

4 likes

Mijn broertje heeft vrienden op bezoek en ze vroegen net of ik een shotje wilde nemen van iets
Heb echt keihard mn best gedaan om te doen alsof het lekker was hahaha

Waaaaarom zo’n lang stuk miss montreal bij pinkpop op tv, who gives a shit. Geef me échte muziek!!!

5 likes

Ik liet vandaag mijn favoriete wenkbrauwpoeder ever vallen die nu discontinued is. In allemaal stukjes. Kon wel janken, nog steeds overigens.

Nee, Suikerfeest is 3 dagen.

1 like
  • Mijn ouders betalen mijn huur
  • Mijn ouders betalen mijn schoolgeld
  • Mijn ouders betalen mijn huur en schoolgeld
  • Mijn ouders betalen me een vrij te besteden bedrag per maand
  • Mijn ouders betalen me niks
  • Anders

0 stemmers

Oh beetje random maar ik ben benieuwd!!!

1 like

@Batalash ik wil diezelfde schoenen ook al heel lang maar nog niet gekocht omdat ik bang ben dat ze mij ook gek staan… Het is ook best een ‘gekke’ schoen. Als je het niet gewend bent denk ik, is het even wennen. Ik vind het niet heel raar. Maar ze moeten wel bij een zomerse outfit denk ik

denk ik, denk ik… want ik ben geen fashionista :tired_face:
Maar ik vind ze niet raar hoor op jouw foto! Ik zou ze misschien even aan doen bij verschillende outfits

1 like

Kersenradler is echt heerlijk.

En ik heb volgens mij voor het eerst aften? Help.

2 likes

@Prikkelbaar wat een verhaal :frowning: heel veel sterkte.

Wat verdrietig, heel veel sterkte! :purple_heart:

1 like

Ach wat een verdrietig bericht @Prikkelbaar En hoe je vader reageerde is ook hartverscheurend. Lijkt een beetje op het verhaal ook van toen onze hond, alweer 8 jaar geleden, dood ging. Krijg ineens zelf dat gevoel van toen terug. Dat je zelf emotioneel bent is echt niet vreemd. Je bent natuurlijk zo gehecht geweest aan zo’n beestje. Sterkte.

2 likes