Wjekw-archief 2

Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn, heel veel sterkte en een knuffel <3

Ik ga woensdag naar Beyoncé en Jay Z. Zin in! Maar nu heeft ze net een nieuw album uitgebracht op Tidal. En ik heb geen Tidal. Bol heeft ‘m ook niet. Iemand een idee hoe ik aan dat album kan komen?

1 like

ik heb gisteren zoveel gedronken en nu heb ik zin in tostis broodjes met ei tomatensoep carpaccio … waar niet in, ga echt een mega ontbijt eten

1 like

Ik wil dit ook weten!

1 like

Ik ga over een paar dagen op vakantie naar een warm land en ik zat er aan te denken om een zomerhoed/ strohoedje te kopen. Weet iemand bij welke fysieke winkel ik zoiets kan halen?
Online bestellen wordt krap i.v.m. vertrekdatum.

Je moet de downloadmap even uitsluiten in de virusscanner. En als je bezig bent met installeren, dan ook de mappen waarin het geinstalleerd is (zie installation guide). Na het installeren van alle spellen het uitsluiten van de downloadmap weer opheffen.

1 like

Misschien heeft een van jullie tips. Ik ga zaterdag met de hele familie (6 personen) naar de Efteling. En daarna willen we ergens wat eten. Maar waar? Gewoon soort eetcafé (geen all you can eat of buffet) en dan in de buurt van de Efteling (max 20/25 minuten rijde) want iedereen moet daarna weer een andere kant op.

Ik zag dit vorige week bij Asos bij sommige kledingstukken! Was zó fijn, kreeg inderdaad gelijk een beter beeld van hoe het mij zou staan.

Mijn ouders zijn op vakantie, dus ik heb het rijk alleen, en heb besloten om dan maar alle twaalf de seizoenen van Baantjer op videoland te kijken.

6 likes

Ik heb wel eens bij Grillig gegeten, zit in Kaatsheuvel zelf dus dichtbij. Je kunt daar tapas eten, maar ook a la carte.

Heb je nog aften? Pyralvex werkt daar top tegen

Sterkte @ladygodiva en @Prikkelbaar :kissing_heart:

1 like

De webshop van Adidas vermeldt hoe lang een model is en welke maat gedragen wordt. Dat vind ik ook wel handig, vooral bij het inschatten hoe lang een kledingstuk precies is. Eigenlijk zouden ze gewoon per maat de afmetingen van het kledingstuk erbij moeten zetten.

Snap niet dat webshops hier niet wat meer aandacht aan besteden. Zou volgens mij best wat retouren kunnen schelen én misschien wel meer bestellingen opleveren. Ik vind iets retour doen altijd zoveel werk en als ik twijfel, laat ik de bestelling al snel zitten.

2 likes

Ik ga dus vandaag kanoën, 9 kilometer?!
Überhaupt nog nooit in zo’n ding gezeren dus dit gaat vast een feest worden!

9 likes

Heel veel stekte @ladygodiva en @Prikkelbaar.

1 like

Weet je wat me echt leuk lijkt? Een topic waarin iedereen een klein filmpje van zichzelf post waarin ze praten, ik vind dat op instagram altijd zo leuk bij ellegirls. Alleen denk ik niet dat daar genoeg animo voor is en ik weet niet of ik dat zelf wel zou willen haha

4 likes

Nee wel gewoon in Nederland! Eerst maar eens kijken of ik het wat vindt. Wel vervelend dat er een stevige tegenwind staat (en ik eigenlijk nog half een schouderblessure heb haha)

Volgens mij kan je bij Tidal een gratis proefabonnement nemen. En als je van mailadres wisselt kan je dit blijven herhalen.

1 like

Jaaa doe

Ik heb al een twee dagen geen nagels gebeten en ik ben zo trots!!!

9 likes

Jeetje, wat rot @prikkelbaar! Mijn hart brak bij het lezen van je verhaal. Heel veel sterkte voor jou en je familie!

1 like