Wjekw-archief 2

Sterkte @ladygodiva en @Prikkelbaar :kissing_heart:

1 like

De webshop van Adidas vermeldt hoe lang een model is en welke maat gedragen wordt. Dat vind ik ook wel handig, vooral bij het inschatten hoe lang een kledingstuk precies is. Eigenlijk zouden ze gewoon per maat de afmetingen van het kledingstuk erbij moeten zetten.

Snap niet dat webshops hier niet wat meer aandacht aan besteden. Zou volgens mij best wat retouren kunnen schelen én misschien wel meer bestellingen opleveren. Ik vind iets retour doen altijd zoveel werk en als ik twijfel, laat ik de bestelling al snel zitten.

2 likes

Ik ga dus vandaag kanoën, 9 kilometer?!
Überhaupt nog nooit in zo’n ding gezeren dus dit gaat vast een feest worden!

9 likes

Heel veel stekte @ladygodiva en @Prikkelbaar.

1 like

Weet je wat me echt leuk lijkt? Een topic waarin iedereen een klein filmpje van zichzelf post waarin ze praten, ik vind dat op instagram altijd zo leuk bij ellegirls. Alleen denk ik niet dat daar genoeg animo voor is en ik weet niet of ik dat zelf wel zou willen haha

4 likes

Nee wel gewoon in Nederland! Eerst maar eens kijken of ik het wat vindt. Wel vervelend dat er een stevige tegenwind staat (en ik eigenlijk nog half een schouderblessure heb haha)

Volgens mij kan je bij Tidal een gratis proefabonnement nemen. En als je van mailadres wisselt kan je dit blijven herhalen.

1 like

Jaaa doe

Ik heb al een twee dagen geen nagels gebeten en ik ben zo trots!!!

9 likes

Jeetje, wat rot @prikkelbaar! Mijn hart brak bij het lezen van je verhaal. Heel veel sterkte voor jou en je familie!

1 like

Ik stuur je vandaag even een pb! :kissing_heart:

1 like

Veel sterkte! @Prikkelbaar en @ladygodiva

Ik lees de hele tijd alleen maar bepaalde topics bij op het forum en kom er dan verder niet aan toe om dingen te posten… Tijd voor een andere tactiek, weet niet of mijn autistische ik dat aan kan.

1 like

Wat heftig joh! Ook voor jou veel sterkte!

H&M heeft ze!

Buren vet bezorgd om hun kat omdat hij niet meer wilde/kon lopen.
Met spoed naar de dierenarts en alles. Bang dat ze hem moesten laten inslapen.
Blijkt die idioot aan padden te likken en high te worden hiervan :joy::joy:
Daarom liep die dus zo gek :joy::joy:

Hier een foto van die idioot die padden aflebbert :joy::joy:

63 likes

Heel stom eigenlijk maar ik ben nu enorm uit mijn comfortzone door een high waisted jeans te dragen met mijn shirt erin. Dat doe ik echt nooit, niet toen ik dik was en niet nu ik slank ben. Heb het idee dat het niet staat maar ik hou mezelf voor dat ik het best kan hebben :unamused:

Nouja, de verschijnselen matchte met dat we in de buurt van het water wonen waar ook padden zitten. Zo zijn ze erachter gekomen.

3 likes

@ladygodiva @Prikkelbaar Knuffel :heart::heart:

Ik zag een hond achter in de auto zitten dus ik heel leuk zwaaien… zat er iemand naast…

16 likes

Ik voel me weer heerlijk overreden, echt alsof ik twintig shotjes heb gedaan en keihard heb gedanst ipv twee drankjes en een beetje heen en weer wiegen terwijl ik vieze meneertjes ontwijk :roll_eyes:

2 likes

Ik heb laatst een bon gekocht op een website zodat ik bij een eettentje hier in het centrum een menu kan eten voor minder geld. Ik schaam mij alleen een beetje om met die bon aan te komen. :’) Voel me dan zo pauper ofzo. Ik heb het eten al betaald dus ik moet hem ook wel echt inleveren binnen 2 weken. Wil er eigenlijk vanavond wel heen.