@Jeg ik heb je even een prive bericht gestuurd!! Wilde ff iets aan je vragen
Doen! Is niets om je voor te schamen joh! Winkels/restaurants doen mee aan dat soort acties voor een reden he
Ik moet van mijn moeder letten op mijn resting bitch face wanneer er bezoek is. Dus ik ga vanmiddag even oefenen om mijn gezicht de hele tijd in de leuke, gezellige plooi te houden. Ik denk dat ik vanavond kapot ben, omdat sociale dingen me sowieso al veel energie kosten en nu moet ik ook nog mijn gezicht in de plooi houden
Like voor herkenning. Ik had dit ook maar dan vooral in de kapsalon. Dus kreeg nog wel eens achteraf te horen via een collega dat klanten niet bij mij geknipt wilde omdat ik zo “boos” keek😂. Heb daardoor ook geleerd op mijn gezicht te letten. Nu gaat het natuurlijk voor mij, vooral door te ‘smizen’ dus lachen met je ogen zeg maar haha misschien een tip voor je. Succes.
Veel succes alvast! Maar weet dat het ook oke is om dit niet te doen en gewoon je RBF te behouden.
Ik hoor ook altijd dat ik zo boos kijk maar ik heb er schijt aan. Ik ga mijn gezicht niet in onnatuurlijke posities brengen om anderen te pleasen (en al zeker niet als een man dit zegt).
groetjes van een mede resting bitch face-er
Gewoon een soort social deal? Hartstikke normaal!
Ik heb vandaag maar weer eens een poging gedaan om een high waisted jeans aan te trekken met een shirt erin. Voel me er steeds zo niet comfortabel in. Heb het idee dat ik me dan minder vrij kan bewegen en ik ga de hele tijd kijken of m’n shirt nog wel ‘mooi’ geplooid zit/valt whatever. En dat is natuurlijk 9 van de 10 keer naar mijn maatstaven niet zo. Vind het daarom zo een vermoeiende outfit…
Edit: en als ik naar de wc moet, stel ik dat uit want dan moet alles weer helemaal goed erin gepropt worden…
Ooo dit is echt bekend terrein voor mij, zo irritant. Ging gisteren uit met een body in m’n broek gepropt omdat ik 'm niet dichtkreeg, nou ik stond echt om de paar minuten weer alles er in te proppen Staat heel leuk allemaal, but at what cost…
Oh dat ziet er wel ok uit! Dank je wel.
Ah, van der Valk is echt jeugdsentiment!
Wat lastig! Iedereen heeft weleens momenten dat hij zich rot voelt zonder reden, maar als het al zo lang aanhoudt en je het idee hebt dat het een beginnende depressie is is het misschien toch verstandig om er met iemand over te praten (huisarts of iemand waar je je fijn bij voelt?) Sterkte <3
Ik ben woensdag jarig. De enige “vriendin” die ik nog heb wil niks met me doen. Wil ook geen taartje komen eten want ik woon nog thuis en zij niet en blijkbaar voelt ze zich daar te goed voor? Los daarvan vertelt ze me ook gewoon niks meer. Moet alles achteraf of viavia horen. Nu negeert ze me bijvoorbeeld ook al gewoon een dikke week terwijl ze wel constant online is dus tis niet dat ze het druk heeft ofzo. En als ik ooit al eens antwoord krijg dan is het 1 woord of alleen maar hahaha terwijl er niks grappigs is.
De andere persoon om wie ik veel gaf heeft een paar dagen geleden dus enorm zitten liegen. Negeert me sindsdien ook.
Nja anyway mn vader vond het zielig voor me dus die zei dat we dan wel wat konden gaan doen aangezien mijn ouders en ik allemaal die dag thuis zijn. Nu blijkt dat mn moeder met iemand anders gewoon heeft afgesproken en dat niet kan of wil afzeggen…
Voel me echt in de steek gelaten. Vorig jaar al. Nu weer en misschien nog wel erger
Haha oke Ik heb dit nog nooit eerder gedaan.
Die chocola een beetje te doen? Ik heb de naturel en gatverdamme het is zo goor… went ook gewoon niet
Jemig wat klote… daarom haat ik verjaardag. Het is zon deceptie en je voelt je dan extra kut. Waar ergens woon je? Misschien kunnen een paar forum vriendinnen een taartje met je eten ️
Weet iemand of het met een ‘d’ of ‘t’ is? Mijn docent heeft er verder niets van gezegd maar begin toch te twijfelen ineens?
“Het vraagstuk is vertaald naar…”
“Het vraagstuk is vertaalt naar…”
Vertaald
Vertaald
Is hartstikke normaal joh! Wat wij altijd doen is veel meer fooi dan normaal geven (als het goed is tenminste, ben ook weleens in drama-restaurants geweest).
Ja ik ook. En ik snap ook wel dat midden in de week misschien lastig is maar in haar geval is dat niet zo aangezien ze om op haar werk te komen letterlijk door mijn dorp moet.
Mja ik lees nu ook op fb dat ze die dag maar Beyonce gaat. Dat heeft ze me geeneens verteld terwijl ik haar meermaals heb gevraagd.
Ik woon in midden limburg.
Hoop dat mijn vader misschien ergens met mij alleen naar toe nog wil of ergens wat wil gaan eten ofzo. Snap echt niet wat mijn moeder bezielt. Als zij jarig is moet iedereen wel 's avonds thuis zijn. Volgende keer ga ik ook gewoon weg hoor