Ik stuur je vandaag even een pb!
Veel sterkte! @Prikkelbaar en @ladygodiva
Ik lees de hele tijd alleen maar bepaalde topics bij op het forum en kom er dan verder niet aan toe om dingen te posten… Tijd voor een andere tactiek, weet niet of mijn autistische ik dat aan kan.
Wat heftig joh! Ook voor jou veel sterkte!
H&M heeft ze!
Buren vet bezorgd om hun kat omdat hij niet meer wilde/kon lopen.
Met spoed naar de dierenarts en alles. Bang dat ze hem moesten laten inslapen.
Blijkt die idioot aan padden te likken en high te worden hiervan
Daarom liep die dus zo gek
Hier een foto van die idioot die padden aflebbert

Heel stom eigenlijk maar ik ben nu enorm uit mijn comfortzone door een high waisted jeans te dragen met mijn shirt erin. Dat doe ik echt nooit, niet toen ik dik was en niet nu ik slank ben. Heb het idee dat het niet staat maar ik hou mezelf voor dat ik het best kan hebben
Nouja, de verschijnselen matchte met dat we in de buurt van het water wonen waar ook padden zitten. Zo zijn ze erachter gekomen.
Ik zag een hond achter in de auto zitten dus ik heel leuk zwaaien… zat er iemand naast…
Ik voel me weer heerlijk overreden, echt alsof ik twintig shotjes heb gedaan en keihard heb gedanst ipv twee drankjes en een beetje heen en weer wiegen terwijl ik vieze meneertjes ontwijk
Ik heb laatst een bon gekocht op een website zodat ik bij een eettentje hier in het centrum een menu kan eten voor minder geld. Ik schaam mij alleen een beetje om met die bon aan te komen. :’) Voel me dan zo pauper ofzo. Ik heb het eten al betaald dus ik moet hem ook wel echt inleveren binnen 2 weken. Wil er eigenlijk vanavond wel heen.
Doen! Is niets om je voor te schamen joh! Winkels/restaurants doen mee aan dat soort acties voor een reden he
Ik moet van mijn moeder letten op mijn resting bitch face wanneer er bezoek is. Dus ik ga vanmiddag even oefenen om mijn gezicht de hele tijd in de leuke, gezellige plooi te houden. Ik denk dat ik vanavond kapot ben, omdat sociale dingen me sowieso al veel energie kosten en nu moet ik ook nog mijn gezicht in de plooi houden
Like voor herkenning. Ik had dit ook maar dan vooral in de kapsalon. Dus kreeg nog wel eens achteraf te horen via een collega dat klanten niet bij mij geknipt wilde omdat ik zo “boos” keek😂. Heb daardoor ook geleerd op mijn gezicht te letten. Nu gaat het natuurlijk voor mij, vooral door te ‘smizen’ dus lachen met je ogen zeg maar haha misschien een tip voor je. Succes.
Veel succes alvast! Maar weet dat het ook oke is om dit niet te doen en gewoon je RBF te behouden.
Ik hoor ook altijd dat ik zo boos kijk maar ik heb er schijt aan. Ik ga mijn gezicht niet in onnatuurlijke posities brengen om anderen te pleasen (en al zeker niet als een man dit zegt).
groetjes van een mede resting bitch face-er
Gewoon een soort social deal? Hartstikke normaal!
Ik heb vandaag maar weer eens een poging gedaan om een high waisted jeans aan te trekken met een shirt erin. Voel me er steeds zo niet comfortabel in. Heb het idee dat ik me dan minder vrij kan bewegen en ik ga de hele tijd kijken of m’n shirt nog wel ‘mooi’ geplooid zit/valt whatever. En dat is natuurlijk 9 van de 10 keer naar mijn maatstaven niet zo. Vind het daarom zo een vermoeiende outfit…
Edit: en als ik naar de wc moet, stel ik dat uit want dan moet alles weer helemaal goed erin gepropt worden…
Ooo dit is echt bekend terrein voor mij, zo irritant. Ging gisteren uit met een body in m’n broek gepropt omdat ik 'm niet dichtkreeg, nou ik stond echt om de paar minuten weer alles er in te proppen Staat heel leuk allemaal, but at what cost…
Oh dat ziet er wel ok uit! Dank je wel.