Super bedankt je hebt mn zondag gemaakt!!!
Oh help ik ben blond! Ik heb huur + schoolgeld aangevinkt want ik dacht, dat is toch het voordeligste voor jou? Ik dacht dit is weer zo’n poll wat moet je doen ofzo. Maar mijn ouders betalen mij niks
Hahahaha nee het was een interesse poll
Hahah zou leuk zijn zo’n poll. Moet ik mijn ouders alles laten betalen of maar een deel?
Is al 2x genoemd maar ik lees wel vaker dat die van Orangefit de enige is die te eten is. Ik heb zelf soja gehad en nu erwt (weet even niet welk merk) maar dat is echt niet te doen, haha.
Lekkere dag vandaag hoor. Sowieso de afgelopen dagen heel druk geweest en nu vandaag de hele zolder afgezocht naar een kabel en een broek. Kabel niet gevonden en broek lag in de la. Lekker drie kwartier stof en asbest gehapt voor nop.
Bluuhh… Mijn broer en zijn vriendin komen net onverwachts hier. Heb op zo’n zondagmiddag echt geen zin om sociaal te doen met zijn vriendin. Ik wil gewoon een beetje laptoppen en niks doen en vooral niet te veel hoeven praten. Echt erg, want zijn vriendin is ook gewoon een goeie vriendin van mij (al voordat ze jaren geleden een relatie kregen), maar ze praat altijd zoooo veel
Ik heb gisteren mijn hand gebroken en ik baal er zo erg van. Ik kan nu een paar weken niet werken (dus geen inkomen) en ik had een paar leuke dingen op de planning staan die nu of niet door kunnen gaan of een stuk moeilijker zullen gaan. Kan echt wel de hele tijd in huilen uitbarsten.
Balen! Hoe is het gebeurd??
Gatverdamme heb echt geen zin om te koken zelfs niet om naar de supermarkt te gaan voor snacks.
Heeft iemand ervaring met een stoomreiniger en een tegelvloer? Is dat fijn?
Ben verkeerd/te hard op mijn hand gevallen tijdens het sporten. Was echt pure pech grrrr
Ok ik heb net een trui van 157 euro gekocht (sale ook nog janken) en ik weet niet of ik moet lachen of huilen MAAR HIJ IS ZO MOOI
Shit, als je ff eerder was geweest had ik nog een volle kaart voor je. Tenzij je in de buurt woont mag je hem zo ophalen
Als kind zei ik onder het spelen met de Barbies: ‘zo en nu gaan we even lekker neuken’. Mijn moeder vroeg toen verbaasd wat ik nou eigenlijk zei. Toen zei ik weer heel droog ‘neuken’. Ik had geen flauw idee wat het betekenden maar ik vind het wel grappig om te horen haha.
Ah, balen zeg. Waarom heb je geen inkomen? Werk je als zelfstandige?
Ik heb laminaat maar wel tegels op de badkamervloer. Werkt super goed!
Het kanoën was zo leuk! Wel best zwaar op een gegeven moment maar zo’n mooie omgeving en dat op maar 10 minuutjes fietsen van mijn huis. Elke bocht weer 15 andere dingen waarover ik verwonderd was. Die twee uurtjes waren zo om. Echt een aanrader!
Nu m’n eten in de oven staan maar heb er helemaal geen zin meer in en tis niet eens perse gezond ofzo. Zal ik het gewoon wegdonderen
Au! Beterschap en een knuffel