Ah, van der Valk is echt jeugdsentiment!
Wat lastig! Iedereen heeft weleens momenten dat hij zich rot voelt zonder reden, maar als het al zo lang aanhoudt en je het idee hebt dat het een beginnende depressie is is het misschien toch verstandig om er met iemand over te praten (huisarts of iemand waar je je fijn bij voelt?) Sterkte <3
Ik ben woensdag jarig. De enige “vriendin” die ik nog heb wil niks met me doen. Wil ook geen taartje komen eten want ik woon nog thuis en zij niet en blijkbaar voelt ze zich daar te goed voor? Los daarvan vertelt ze me ook gewoon niks meer. Moet alles achteraf of viavia horen. Nu negeert ze me bijvoorbeeld ook al gewoon een dikke week terwijl ze wel constant online is dus tis niet dat ze het druk heeft ofzo. En als ik ooit al eens antwoord krijg dan is het 1 woord of alleen maar hahaha terwijl er niks grappigs is.
De andere persoon om wie ik veel gaf heeft een paar dagen geleden dus enorm zitten liegen. Negeert me sindsdien ook.
Nja anyway mn vader vond het zielig voor me dus die zei dat we dan wel wat konden gaan doen aangezien mijn ouders en ik allemaal die dag thuis zijn. Nu blijkt dat mn moeder met iemand anders gewoon heeft afgesproken en dat niet kan of wil afzeggen…
Voel me echt in de steek gelaten. Vorig jaar al. Nu weer en misschien nog wel erger
Haha oke Ik heb dit nog nooit eerder gedaan.
Die chocola een beetje te doen? Ik heb de naturel en gatverdamme het is zo goor… went ook gewoon niet
Jemig wat klote… daarom haat ik verjaardag. Het is zon deceptie en je voelt je dan extra kut. Waar ergens woon je? Misschien kunnen een paar forum vriendinnen een taartje met je eten ️
Weet iemand of het met een ‘d’ of ‘t’ is? Mijn docent heeft er verder niets van gezegd maar begin toch te twijfelen ineens?
“Het vraagstuk is vertaald naar…”
“Het vraagstuk is vertaalt naar…”
Vertaald
Vertaald
Is hartstikke normaal joh! Wat wij altijd doen is veel meer fooi dan normaal geven (als het goed is tenminste, ben ook weleens in drama-restaurants geweest).
Ja ik ook. En ik snap ook wel dat midden in de week misschien lastig is maar in haar geval is dat niet zo aangezien ze om op haar werk te komen letterlijk door mijn dorp moet.
Mja ik lees nu ook op fb dat ze die dag maar Beyonce gaat. Dat heeft ze me geeneens verteld terwijl ik haar meermaals heb gevraagd.
Ik woon in midden limburg.
Hoop dat mijn vader misschien ergens met mij alleen naar toe nog wil of ergens wat wil gaan eten ofzo. Snap echt niet wat mijn moeder bezielt. Als zij jarig is moet iedereen wel 's avonds thuis zijn. Volgende keer ga ik ook gewoon weg hoor
Super bedankt je hebt mn zondag gemaakt!!!
Oh help ik ben blond! Ik heb huur + schoolgeld aangevinkt want ik dacht, dat is toch het voordeligste voor jou? Ik dacht dit is weer zo’n poll wat moet je doen ofzo. Maar mijn ouders betalen mij niks
Hahahaha nee het was een interesse poll
Hahah zou leuk zijn zo’n poll. Moet ik mijn ouders alles laten betalen of maar een deel?
Is al 2x genoemd maar ik lees wel vaker dat die van Orangefit de enige is die te eten is. Ik heb zelf soja gehad en nu erwt (weet even niet welk merk) maar dat is echt niet te doen, haha.
Lekkere dag vandaag hoor. Sowieso de afgelopen dagen heel druk geweest en nu vandaag de hele zolder afgezocht naar een kabel en een broek. Kabel niet gevonden en broek lag in de la. Lekker drie kwartier stof en asbest gehapt voor nop.
Bluuhh… Mijn broer en zijn vriendin komen net onverwachts hier. Heb op zo’n zondagmiddag echt geen zin om sociaal te doen met zijn vriendin. Ik wil gewoon een beetje laptoppen en niks doen en vooral niet te veel hoeven praten. Echt erg, want zijn vriendin is ook gewoon een goeie vriendin van mij (al voordat ze jaren geleden een relatie kregen), maar ze praat altijd zoooo veel
Ik heb gisteren mijn hand gebroken en ik baal er zo erg van. Ik kan nu een paar weken niet werken (dus geen inkomen) en ik had een paar leuke dingen op de planning staan die nu of niet door kunnen gaan of een stuk moeilijker zullen gaan. Kan echt wel de hele tijd in huilen uitbarsten.
Balen! Hoe is het gebeurd??