Wjekw-archief 2

Gatverdamme heb echt geen zin om te koken zelfs niet om naar de supermarkt te gaan voor snacks.

Heeft iemand ervaring met een stoomreiniger en een tegelvloer? Is dat fijn?

Ben verkeerd/te hard op mijn hand gevallen tijdens het sporten. Was echt pure pech grrrr

Ok ik heb net een trui van 157 euro gekocht (sale ook nog janken) en ik weet niet of ik moet lachen of huilen MAAR HIJ IS ZO MOOI

15 likes

Shit, als je ff eerder was geweest had ik nog een volle kaart voor je. Tenzij je in de buurt woont mag je hem zo ophalen

Als kind zei ik onder het spelen met de Barbies: ‘zo en nu gaan we even lekker neuken’. Mijn moeder vroeg toen verbaasd wat ik nou eigenlijk zei. Toen zei ik weer heel droog ‘neuken’. Ik had geen flauw idee wat het betekenden maar ik vind het wel grappig om te horen haha.

12 likes

Ah, balen zeg. Waarom heb je geen inkomen? Werk je als zelfstandige?

Ik heb laminaat maar wel tegels op de badkamervloer. Werkt super goed!

Het kanoën was zo leuk! Wel best zwaar op een gegeven moment maar zo’n mooie omgeving en dat op maar 10 minuutjes fietsen van mijn huis. Elke bocht weer 15 andere dingen waarover ik verwonderd was. Die twee uurtjes waren zo om. Echt een aanrader!

13 likes

Nu m’n eten in de oven staan maar heb er helemaal geen zin meer in en tis niet eens perse gezond ofzo. Zal ik het gewoon wegdonderen

Au! Beterschap en een knuffel :heart::heart:

1 like

Nee, geen eten weggooien :slightly_frowning_face:
Wat is het? Kun je het morgen eten?

Ik wil wel

Add images

een foto zien :)!

Ja k bewaar het wel… ovenschoteltje met rijst

Klinkt ook niet super ongezond! Gewoon vandaag iets eten waar je wel veel zin in hebt (ik ga zo pizza bestellen, oeps).

Ja ik weet niet. Heb niet echt ergens zin in ofzo dus ik bewaar het et gewoon

1 like

Ik snap niet waarom ik alles zo negatief op mezelf betrekt.
Nu ook weer.
Ik zit alleen in de bib te studeren en er zat een jongen tegenover mij.
Vanmiddag kwam een vriendin tot bij mij om samen te lunchen en als verrassing had ze rozen mee.
Die jongen had dat dus blijkbaar gezien, want daarjuist kwam hij tot bij mij en vroeg hij of het m’n verjaardag was (door die rozen). In eerste instantie dacht ik ‘oh wat lief’. Maar toen opeens zei hij: “Ja die vriendin van je, dat is wel een knappe he”
En ik dacht al ohnee… dit gaat helemaal niet over mij.
En toen vroeg hij dus haar naam, en die heb ik dan ook gegeven.

Maar nu voel ik me dus extreem kut. Ik word nooit aangesproken door iemand, en ik voel me echt al een tijdje heel erg lelijk. Nu ook als ik in de spiegel kijk wanneer ik hier naar de wc ga, voel ik me super super lelijk. En dit bevestigt het gewoon voor mij :frown:
Ik weet dat ik het niet zo op mezelf mag betrekken en dat het wss helemaal los van mij staat. Maar die vriendin van me is ook ontzettend knap en wordt altijd overal aangesproken door jongens terwijl ik er dan maar voor lul bij sta.
Ik snap niet waarom ik het me zo aantrek maar kan echt janken nu.

(Sorry voor dit negatieve bericht)

Omg ik wil net mijn scriptie uitlijnen via ‘‘tekst uitvullen’’ maar ik heb nu allemaal stukken spatie in de tekst zitten? Krijg dat ook niet meer goed. Heb al even zitten googlen maar kom niet op een oplossing… Weet iemand hier iets?

Ik werk in de horeca (bediening en bar) en ik heb een nul-uren contract. Het is een bijbaan, maar ik werk gemiddeld wel 20 uur per week en in de zomer nog meer.

Als je al minimaal 3 maanden gemiddeld 20u/w werkt is er sprake bij rechtsvermoeden bij een nulurencontract. Dan moet je gewoon doorbetaald worden bij ziekte voor die 20u/w.
En als je minder dan 3 maanden in dienst bent moet je doorbetaald worden voor de komende weken dat je op het rooster staat.

Dus je hoeft niet zonder geld te zitten, maar ik snap dat dit soms ook lastig gaat omdat je een goede relatie met je werkgever wilt behouden.

1 like