Wjekw-archief 2

Knuffel voor jou @fysicus en gefeliciteerd!

Ik vroeg net wat we gingen eten (na, ik vroeg: we eten zeker geen pizza he?), broodjes is het antwoord. Prima. Dus ik begin aan mm broodje. Zegt mn zusje: ik wil pizza. En ja hoor nu bestellen we pizza (verwend ding). Dus na een broodje eet ik ook gewoon die pizza nog op hoor :smile:

6 likes

Omg, mijn vriend zou vanavond pas laat thuis zijn dus ik dacht: yolo, sushi bestellen. Uur gewacht, nog niemand en ze stonden opeens op gesloten. Maar het is er :sob::sob::sob:

Genieton

10 likes

Voor lenzen en bril heb je meestal verschillende sterktes nodig, behalve als het een lage sterkte betreft. Omdat er 14mm verschil zit tussen waar je brillenglazen corrigeren en waar je lenzen (op je hoornvlies) dit doen. Ook als je een cilinder hebt moet daardoor vaak de sterkte aangepast worden ten opzichte van je brillenglazen.

1 like

Nee bij mij heeft mijn bril een hogere sterkte dan mijn lenzen.

Samenvatting

In het algemeen moet een min-sterkte in een lens lager zijn en een plus-sterkte in een contactlens hoger.

1 like

Maar ik moet officieel die rechtse hebben volgens mij… Zo ziet het er iig uit in de template van mijn scriptie.

Ahh @Prikkelbaar wat een hartverscheurend verhaal… dat van je vader ook vooral. :disappointed_relieved:

En sterkte @ladygodiva

1 like

Ok dank je!

Heeft iemand zin om een beetje met me te kletsen? En misschien motiveren om aan school te werken ofzo

Edit: anders ga ik wel polls maken voor wat interactie ofzo

Nou desillusie zeg, pizza was een half uur te laat :frowning: En niet meer warm. Dus beetje gegeten en de rest ligt in de koelkast (hopelijk smaakt ie morgen uit de oven beter)

Haha dan heb ik nog hoop voor morgen :joy:

1 like

Ik ben de laatste tijd echt teveel met Mn telefoon bezig… of forum lezen, of appen, of… geen idee. Ik ga eens kijken of ik mijn tijd beter kan besteden. Is niet goed… :roll_eyes:

Mijn statistieken hier zijn ook echt confronterend :sweat_smile::

STATISTIEKEN

41 dagen bezocht

22u leestijd
69 topics viewed
8,3k berichten gelezen
60 gegeven

0 topics gemaakt
46 berichten gemaakt
68 ontvangen

1 like

Ja, erover nadenkende gaat het nog wel. Half uur per dag ongeveer. :grin:

Net pepers gesneden en zat net aan mijn oog. :sob:

2 likes

Ja hoor!! Stuur maar een berichtje

Hahaha ik heb 3 dagen leestjjd

1 like

Ohhh, dan. Hahaha :yum:
Ik heb wel t idee dat het erger wordt

1 like

Ah joh, probeer het je niet aan te trekken. Ik kan me de laatste keer dat iemand mij aansprak (op een flirtmanier) niet herinneren. Is misschien ook wel nooit gebeurd uberhaupt? Maar dat betekent niet dat je lelijk bent hoor! Alleen dat je zegt ‘ik voel me al een tijdje heel erg lelijk’ is misschien wel iets om mee te gaan doen? En dan dus niet vol in de make-up of plastische chirurgie, maar hulp van een psycholoog die je hier anders over kan laten denken. Lelijk bestaat uberhaupt niet, want wat jij lelijk vind kunnen anderen mooi vinden en andersom.

2 likes

Gewoon weer alles selecteren en op links uitlijnen drukken?

Edit: dat wil je niet lees ik nu

1 like