Wjekw-archief 2

Fotooooo

1 like

Nou, onze favoriete stoner is er ook weer!
Ouwe paddenlikker

36 likes

Ik had dit weekend bewust al mijn plannen afgezegd zodat ik kon leren voor belangrijke tentamens. Nou, heb me best eenzaam gevoeld hierdoor wat mijn eigen schuld was en ik heb niet goed geleerd waardoor ik echt zooo baal van mezelf :roll_eyes: pfff

ik vond dit plaatje weer terug op m’n computer, voor iedereen die strugglet met uiterlijk:

27 likes

WoW, veel lekkere mannen in t team van Zwitserland :heart_eyes:

5 likes

Als er een EK of WK is, vind ik het heel leuk om te kijken en heb ik altijd zooo de behoefte om ook lekker te gaan sporten en fit te worden en een strakke buik te hebben. Vind alle sportieve mannen zo aantrekkelijk en het werkt zo motiverend om te gaan sporten voor me

5 likes

Ja of niet als je haar zo knap vind spreek haar dan aan. Drollenvanger.

4 likes

Hier echt exact het omgekeerde, ik wil bij elke match het liefst een hele chips wegeten want dat is toch wel zo gezellig :stuck_out_tongue:

2 likes

@anon81733682 @August

Alleen dan babyblauw, kan geen foto van die kleur vinden?!

1 like

ik heb morgen een herkansing waardoor ik mijn diploma eindelijk kan halen maar het is een case study en dat heb ik nog never gedaan? Nul fucking motivatie meer nu

Hahah oeps… Ik moet echt een hobby gaan vinden. Ook al 28k berichten gelezen en 3 dagen leestijd.

Shame. :bell:

4 likes

Bril is vaak sterker dan lenzen, lenzen liggen namelijk direct op je oog en bij een bril is er nog wat afstand tussen het glas en je oog waardoor de sterkte van je bril en lenzen dus niet gelijk is :nerd_face: (vroeg dit laatst aan mijn opticien)

3 likes

huh ik zag net op insta een filmpje van de actrice uit clueless (alicia Silverstone), maar ik heb altijd gedacht dat zij overleden was aan een voedselvergiftiging??? of verwar ik haar met iemand anders
zo gek

1 like

Maar is dit niet een beetje wel zo? Als je mensen ziet als zoogdieren met als doel voortplanten, is aantrekkelijk zijn best wel belangrijk :stuck_out_tongue:

PS Vind het een mooie quote <3

1 like

Nee hoor. Lelijke mensen hebben toch ook seks

3 likes

Blijft een mysterie

1 like

Nee jk had gewoon zin om advocaat van de evolutieduivel te spelen

1 like

Brittany Murphy? Maar dat was volgens mij geen voedselvergiftiging.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Maar de maatschappij legt als het ware een verantwoordelijkheid bij vrouwen om mooi te zijn. Maar je kan zelf kiezen of je die verantwoordelijkheid neemt of niet. Dat is eigenlijk wat die quote voor mij betekent

4 likes

hehe ja dankjewel! nee klopt, las net dat ze vermoedelijk is vergiftigd. ik had denk ik die actrices door elkaar gehaald