Wjekw-archief 2

waarblijftmijnsushi.nl

3 likes

Echt weer zo’n zondagavond dip

Ik heb net een boek gelezen (of ja gescand) en ik ben weer echt gemotiveerd om weer wat af te vallen. Ook elke maand hetzelfde met mij

2 likes

Er staat hier sbs 9 op met iets vet serieus maar dat Limburgse accent is zo grappig.

2 likes

:rage: :rage: :rage: ???

Ik ben gewoon verbaasd dat ik me zo goed voel, ik voel me gewoon weer redelijk normaal en ben ook niet echt moe ofzo. Maar ergens in me zegt een stemmetje dat het niet kan kloppen dat ik me zo voel en dat ik me slecht moet voelen ofzo. Als ik dan in de spiegel kijk en me heb opgemaakt en leuke kleren aan heb, vind ik dat ik er best prima uit zie meestal. Maar t voelt zo gek, alsof ik van mezelf niet helemaal gelukkig mag zijn en iets me telkens terug roept.
Oke goed verhaal dit.

1 like

@Krabsalade het is een soort tokkie versie van Limburgs hahah. Ik denk dat jullie het accent zelfs grappig zouden vinden.

En vanaf nu stel ik me jullie voor met het accent van die man.
Het programma heet waren we maar thuis gebleven.

2 likes

Het voelt toch zo goed om thuis te komen en dat het dan vijf min later keihard begint te regelen… ik twijfelde nog om de tram te nemen ipv de metro en dan was ik gewoon zeiknat geregend met volle bepakking en zonder jas 🖒

5 likes

@Krabsalade ooh ze komen uit Sittard.

1 like

Ik wou alleen maar een grapje maken dat je boos was met Limburgs accent. :cry: #failed

4 likes

Wat fijn dat je je zo goed voelt! Misschien kunnen je hersenen je lichamelijke vooruitgang niet helemaal bijhouden of zo, je hebt natuurlijk best het een en ander te verwerken.

1 like

Ja dat zou wel kunnen natuurlijk. Zal het morgen met de psycholoog bespreken, misschien weet zij er nog meer over.

2 likes

IK SNAPTE HEM

3 likes

Yo welk boek

2 likes

ik heb vandaag 2 sport leggings gekocht bij H&M. In de winkel was de ene 6 euro en de andere 8 euro. In de webshop staan ze nog voor 16 euro en die andere voor 12 euro.
Ideaal dus. En ze zitten ook nog eens super chill.

1 like

Wooow dit is echt raar, ik zat toevallig aan iemand te denken vanmorgen en heb hem al een paar maanden helemaal niet gesproken, gewoon helemaal niks en ik dacht hmm hoe zou het met hem gaan. En nu stuurt hij me uit het niets een berichtje?? Telepathie ofzo? Huuuuh

1 like

Ik schrik gewoon hoe plat ex on the beach is. En toch blijf ik kijken. Maar mijn hemel, nog erger dan Temptation.

Haha ik snap je helemaal, maar gewoon even hersenloze tv kijken! Mijn guilty pleasure!

1 like

Welk boek :slightly_smiling_face:

@Yzile @Portugal vette pech

1 like