Soms ben ik echt een kut vriendin. Mijn vriend is bang voor ganzen dus stuur ik hem 200 ganzen per dag want ik ben nu in de ganzen hoofdstad van nederland. Maar het is zo grappig. Moet ook altijd zn hand vasthouden als we een gans tegen komen
hahaha. Soms zijn het echt een stel idioten die beesten. Maar het is nooit saai
Hebben we een ganzenhoofdstad??
Wow, wat een lief cadeau!
Ik lees net dat nieuwsbericht over die jongen van 26 die in de gracht is gevonden en ik vind het zo naar. Hoe kan dat gebeuren?
Mijn ouders wonen in Arnhem en er is elk jaar weer een ganzen overlast dus ik zie het maar als de ganzenhoofdstad :’)
Echt wat zijn mensen op United Wardrobe dom zeg. Volgens iemand bied ik een nep designer tas aan en zou Moschino nooit tassen hebben gemaakt van plastic. Ik toon mijn factuur en nog een link naar de website waar soortgelijke tassen worden aangeboden met ‘fake leather’. :'D En opeens is het angstig stil.
https://unitedwardrobe.com/nl/product/6428169/comments Dit. En dan ook nog de hele tijd interessant lopen te doen in het Frans. :’) Ik kan die persoon echt achter behang plakken met van die lelijke lelies.
Ik wilde nog in het Duits reageren maar mij te veel moeite.
Zal het niet gewoon een troll account zijn met nep vlieger & vandam en Chiara Ferragni-schoenen.
Edit: vraag al beantwoord: Arnhem!
Hmm mischien heeft ze nog wel een celinetje in de aanbieding. très biens.
Oooooomg wat een irritant persoon, echt een debieltje
Ik wist niet dat zij haarzelf in de uitverkoop doet en voor 15 euro nog wel.
Ik vind het dom van mijzelf dat ik niet direct haar eigen pagina had gecheckt. Volgens mij is ze gewoon echt een troll. Als je een iconisch artikel niet eens kan googlen met 3 voor de hand liggende zoekwoorden
Nog 1 queer eye ep kijken en dan lekker slapen over nepspullen in het frans. <3
Pfft was super moe dus dacht ga lekker op tijd slapen, val ik dus niet in slaap… Vervolgens val ik bijna in slaap en hoor ik een mug bij mijn oor. Naja die is na een hele missie eindelijk dood en nu lig ik weer klaar wakker ik bed
Heeft je school geen soort van studentenpsycholoog? hier bij ons zit er bij studentenvoorzieningen (stuvo) wel iemand waarbij je daarmee terechtkan, kost ook niet zo heel veel en misschien kunnen zij je wat meer wegwijs maken?
Zo naar, bij het openen van mijn facebook bestaat de helft van de berichten uit het nieuws van de “aanrijding” op pinkpop, de andere helft van mensen die er geweest zijn en allemaal foto’s.
Vreselijk
Ja van die kant had ik het nog niet eens bekeken. Zat gisteren al met mijn oren te klapperen toen een vent boos werd op een meisje omdat ze hem die nacht geen seks gaf, dat ze dan maar op moest rotten uit het bed want het was toch wel de bedoeling dat je de man voorziet in zijn behoeften…
Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd maar dat voelde echt raar. Ik voelde me meer een nummer en die vrouw wou me precies zo snel mogelijk weg of zo. Ik vertelde toen wat van mijn zorgen en toen zei ze “ok je kan die faalangst training volgen” blabla maar zo niet precies echt een luisterend oor en echt advies of zo.