Ik snap echt niet waarom ik eerder niet van olijven hield. Ik vind ze nu zoooo lekker😍
Dan denk ik oeeeh spannende serie en dan klik in het aan is het Deens of Zweeds.
Ja hallo heb een spanningsboog van 3 seconde wil kunnen luisteren.
Ah heel lief.
Oh echt? Dat is wel heel toevallig haha. Ook 1990?
Ben het met je eens hoor. Mijn verbazing won vandaag voor een uurtje, maar ga nu snel op zoek naar waar die verloren hersencellen gebleven zijn.
Ik heb echt honger
Kan wel een hele taart op
Haha van lip sync battle? Kreeg hem ook al!
De eerste van mijn “vriendengroep” gaat trouwen en ben zo in de war. Het is zo vroeg nog, vind ze echt niet bij elkaar passen. Ik krijg echt het gevoel dat ze het doen om te bewijzen dat ze echt wel bij elkaar passen. En ik vind het kut dat ik mij hierdoor mezelf zo enorm oud voel! Daarnaast had ik stiekem gedacht dat ik 1 van de eerste zou zijn… mijn vriend wil het ooit wel vragen, maar pas over 2 jaar ofzo.
Oh alwetend forum, met welke pakketdienst bezorgt zara en hoeveel ellende is retourneren/geld terugkrijgen?
Gewoon tnt/tpg hoe dat tegenwoordig heet. Retour kunnen ze komen ophalen of geef je af bij pakketpunt en binnen uierlijk drie dagen staat het geld weer op je rekening. Superchill dus!
Het heerlijkste ooit: gedoucht en geschoren in een vers opgemaakt bed in een gepoetst huis. (eigenlijk haat ik emojis)
Dankjullie voor jullie reacties
Er schort wel wat aan mijn zelfbeeld dus dit was een soort trigger voor me denk ik.
Ben ook meteen gaan googelen naar psychologen/therapeuten die werken met een laag zelfbeeld/onzekerheid maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb ook geen zin om bij iemand terecht te komen en gewoon wat te praten? Heb ik al verschillende keren ervoor gedaan maar dat helpt mij echt niet vooruit?
Ik weet gewoon niet zo goed wat er mee te doen.
Ik kwam wel terecht op hypnose en dat lijkt me best interessant maar is 125€ voor 1 sessie en lijkt me enorm zonde als het niet werkt voor mij.
Ik ben zo klaar met het verblijf van mn stageplek
Zo stoffig en goor haal nu net gewoon een spin uit mijn haar hahaha klaar mee
Soms ben ik echt een kut vriendin. Mijn vriend is bang voor ganzen dus stuur ik hem 200 ganzen per dag want ik ben nu in de ganzen hoofdstad van nederland. Maar het is zo grappig. Moet ook altijd zn hand vasthouden als we een gans tegen komen
hahaha. Soms zijn het echt een stel idioten die beesten. Maar het is nooit saai
Hebben we een ganzenhoofdstad??
Wow, wat een lief cadeau!
Ik lees net dat nieuwsbericht over die jongen van 26 die in de gracht is gevonden en ik vind het zo naar. Hoe kan dat gebeuren?
Mijn ouders wonen in Arnhem en er is elk jaar weer een ganzen overlast dus ik zie het maar als de ganzenhoofdstad :’)
Echt wat zijn mensen op United Wardrobe dom zeg. Volgens iemand bied ik een nep designer tas aan en zou Moschino nooit tassen hebben gemaakt van plastic. Ik toon mijn factuur en nog een link naar de website waar soortgelijke tassen worden aangeboden met ‘fake leather’. :'D En opeens is het angstig stil.
https://unitedwardrobe.com/nl/product/6428169/comments Dit. En dan ook nog de hele tijd interessant lopen te doen in het Frans. :’) Ik kan die persoon echt achter behang plakken met van die lelijke lelies.