Wjekw-archief 2

Dan kan je volgens mij gewoon nog een kaartje kopen in de bus hoor!

Gewoon voor instappen en bij de buschauffeur een kaartje kopen, kan tegenwoordig alleen nog pinnen in de bus!

Mijn vriend en ik gaan over twee weken op vakantie, roadtrippen door Slovenië, Kroatië en misschien Montenegro, en ik heb vandaag in het plaatste Piran iets geboekt en het is zo mooooi. Kan bijna niet wachten. :heart_eyes:

27 likes

Deze oma is gisteren even wezen winkelen en kan nu bijna niet meer lopen van de spierpijn :neutral_face::flushed:

3 likes

Ik vind de laatste tijd echt te veel spinnen in huis, ga weg please.

Ik wil iemand een brief schrijven maar ik durf niet haha

Dan is het toch ‘hij gaf geen sjoege’? (Nu ik dit typ, denk ik: het zal wel allebei kunnen, want je kan zowel iemand iets geven als iets van iemand krijgen.)

1 like

Wat een mooie relatie hebben jullie toch haha

1 like

Brieven schrijven is tof, doen!

Ik moet morgen weer gaan werken na 3 weken vakantie (waaronder een superleuke vakantie naar Florida), heb er zoooo geen zin in :persevere:

ik ben een giga koffie snob maar ga nog wel naar de Starbucks voor een signature hot chocolate met hazelnoot siroop! Plus heb ik er in een ver verleden gewerkt (en door lange tijd hun shitty cappuccino’s te drinken op zoek gegaan naar ‘echte’ koffie) en vond de hele sfeer erom altijd leuk!

Jongens ik ben op zoek naar een leuk restaurant in Den Bosch
Ik lust eigenlijk alles, maar ik eet geen vlees. Iemand aanraders?

Misschien moeten we een topic open met alle restaurant tips!

Zo ken ik hem dan weer niet, haha.

McDonald’s of wok2go

gewoon snackbar, lekker frietje met snack.

Soms denk ik: fuck m’n ‘strak in mn zwempak’ wens, ik wil gewoon koekjes, chocola, chips, pizza en frituur eten. En elke avond toastjes met kaas. Als ik me daar aan toegeef heb ik na een dag of 2-3 altijd weer spijt en ga ik weer voor wat meer ‘strak in m’n zwempak’ proof eten. Zo jojo ik dus een heel eind door en ik word er zo moe vannn :expressionless: kan geen maat houden. Einde geklaag :eyes:

7 likes

Dat was geen optie :smiling_imp::smiling_imp::smiling_imp:

Haha nee ik hou daar niet zo van, moet echt zin hebben in friet van de snackbar en dat heb ik niet. Dus of ik ga daar een wok2go halen maar dan moet ik wel de auto uit, of ik rij 10 minuten richting de mcdrive.

Wow dit heb ik nooit doorgehad. Mindfuck

1 like

We hadden veeeel te veel eten :smiley: en de koelkast ligt nog vol haha, morgen hoef ik in ieder geval geen boodschapprn meer te doen!

Net ff op de hometrainer om weer wat conditie op te bouwen, nou das wel nodig. Men na 10 minuten was ik kapot :see_no_evil:

Nu lig ik al gedoucht in bed en ga ik zo beginnen aan 13 reasons

3 likes

Ik snap nooit dat mensen Mac verkiezen boven snackbar XD maar dat is misschien een opbiechttopic waardige respons met OMG hahahahaha

Dan zou ik wok doen.

5 likes