Wjekw-archief 2

Ben vandaag echt extreem onhandig. Eerst snijd ik met een mes in m’n duim, een paar uur later haal ik diezelfde duim maar aan de andere kant open aan een blik…

Ik heb er een voor 25 vanaf 125!

Ik baal echt, ik gebruikte one second a day om m’n jaar in videofragmenten vast te leggen al vanaf 1 januari en nu heb ik een nieuwe telefoon en is er iets misgegaan met de back-up dus ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik had ergens nog een filmpje staan van januari - 1 april dus dat moet ik allemaal handmatig gaan invoegen maar van april, mei en juni ben ik grotendeels kwijt (op wat losse video’s die ik nog had bewaard in mijn galerij na :neutral_face:)

1 like

Ja ik! Ik vond het best pittig, het is natuurlijk niet echt een vlak pad maar heel veel stenen. Als je je voet verkeerd neer zet is dat niet zo fijn voor je enkel, en die kans is gewoon groot. Toen ik er was (augustus?) was het ook echt heel heet dus dat maakte het ook wat heftiger. Maaaaar, wel heel mooi en als je bergschoenen aantrekt met versteviging om je enkel en goed kijkt waar je loopt gaat het misschien wel soepel.

1 like

Pff ik moet ergens een creatief iets voor bedenken, maar ik kom dan algauw op kinderachtige dingen uit :thinking::persevere:

huh wow wat?! Ik ben hier gisteren echt úren mee bezig geweest en ook echt om gejankt omdat het toch een halfjaar aan herinneringen was en net kreeg ik opeens een melding dat er een conflict was met synchroniseren en is alles terug?!

9 likes

Ik had een jaar geleden een samenvatting voor een vak op stuvia gezet. Ik was dat helemaal vergeten, maar dit jaar kopen mensen het weer en heb ik nu 43 euro verdiend :smiley: zo chill! Ik heb opgezocht wanneer het tentamen is en ga het daarna pas laten uitbetalen haha

12 likes

Gisteravond perongelijk vol in de brandnetels beland en dat jeukte natuurlijk ontzettend erg, maar vandaag kan ik geen stof of iets verdragen op dat stukje huid omdat het zoooveel pijn doet
Mn huid is ook helemaal rood met bultjes

Wat fijn! Ik zou het ook zo erg vinden als ik al mijn foto’s kwijt zou raken doordat mijn telefoon kapot zou gaan oid.

1 like

Ik klikte net per ongeluk op die chat en ik was echt totaal vergeten dat dat bestond, ik lees er ook bijna niks over. Nu vraag ik me af, zit je wel eens op de chat hier?

• ja
  • nee

0 stemmers

Hoe kan ik zo gemakkelijk mogelijk hele
Zak spinazie wegwerken? Smoothie van maken ofzo? Heb maar een mini keukenmachintje en altijd hele aanrent onder de groene smurrie. Zou ik het eerst kunnen bakken in de pan dan in m’n keukenmachintje doen en dan eten en dat ik het “soep” noem?

Ik vind het gewokt of in een curry het makkelijskt, dan is het geslonken haha

3 likes

Is Zumba nog leuk of kan ik beter gaan kickboksen?

OH haha overheen gekeken, ik ga daar de vraag nog eens stellen :grimacing:

Boksen!!!

1 like

Jaa, maak een smoothie met spinazie, appel en mango! Is super lekker!!

1 like

Feta met griekse yogurt en ei door elkaar roeren tot het een papje word. ( blok feta klein prakken 1 ei en dan steeds een beetje yogurt erbij)

En dan met spinazi en bladerdeeg. En dan in de oven. En dan opeten. En dan tegen mij zeggen “ooh pretty het was zo lekker” .

9 likes

Ohhh maar het moet vegan zijn!!
Ik denk dat ik voor de smoothie ga

stamppot van maken, heerlak! En ben je zo een zak kwijt hahahahaha

2 likes

Te vaak, haha. Maar hij wordt steeds rustiger :stuck_out_tongue: