Wjekw-archief 2

Mac! Dat gaan wij in ieder geval doen. Zodat we wat te vretten hebben tijdens de Formule 1

1 like

Haha nee volgens mij kiest 95% snackbar boven mac hoor! Denk dat ik de uitzondering ben :yum:

1 like

Heb vandaag weer gehockeyed en was zo chill. Moest wel veel alleen doen, want zelf op wat hoger niveau gehockeyed dan ik nu speelde, dus ben nu hè-le-maal naar de klote. Ik leg over 2 min de baby in bed en dan ga ik op de bank liggen en kom er niet meer vanaf :raising_hand_woman:t2:‍♀️:tipping_hand_woman:t2:‍♀️

1 like

Hoop dat de baby snel in slaap valt en je optimaal kan genieten van een rustige avond!

Ze ligt al!! :dancer:t2:

1 like

Wow!!! Doe je goed! Hier wandelt er nog eentje rond :stuck_out_tongue:

Ik krijg nog 200 euro terug van een vriendin, en ik was “bang” om het te vragen. Zij is super vergeetachtig en ik weet vrijwel zeker dat ze gaat vragen of het wel klopt (ik weet heel zeker dat het klopt). Niet uit gierigheid, maar omdat ze gewoon chaotisch is. En ze heeft geen vast inkomen dus het gaat wel even duren voor ik het geld krijg - geeft niet, ik kan het missen, ze kan me gewoon in delen terugbetalen. Maar ik voelde me zooo bezwaard om het te vragen, net maar gedaan want het is al van bijna 2 maanden geleden en ze gaat er zelf niet mee komen (want: vergeetachtig). Ben benieuwd hoe ze reageert haha.

3 likes

Ze had vandaag niet veel geslapen, dus ging nu makkelijk!

Ik ook niet. Terwijl ik toen echt super fan was van Javier… ( Wou zelf ook carbertier worden toen dr tijd… heel sneu)

Jep, maar als je haar kent, zou je het begrijpen :’) Ze vergeet alles. Ik weet 100% zeker dat dat niet is omdat ze me niet terug wil betalen. We zijn hele goede vriendinnen.

Woop en nog een been massage van m’n vriend erbij ook. Moeie benen yes

4 likes

Scheelt weer! Geniet van je avond!

1 like

Haha ik vertrouw haar gewoon hoor. We waren samen op vakantie, en zij heeft geen creditcard dus ik heb bijv. de auto betaald. Dus dan kom je al snel aan zo’n bedrag.

Als ze je toch in twijfel trekt kan ze toch makkelijk in haar historie van online bankieren dat even nakijken? Vergeetachtig of niet, das geen klein bedrag. Hoop dat het allemaal soepel loopt!

1 like

Ben vandaag echt extreem onhandig. Eerst snijd ik met een mes in m’n duim, een paar uur later haal ik diezelfde duim maar aan de andere kant open aan een blik…

Ik heb er een voor 25 vanaf 125!

Ik baal echt, ik gebruikte one second a day om m’n jaar in videofragmenten vast te leggen al vanaf 1 januari en nu heb ik een nieuwe telefoon en is er iets misgegaan met de back-up dus ben ik al mijn bestanden kwijt. Ik had ergens nog een filmpje staan van januari - 1 april dus dat moet ik allemaal handmatig gaan invoegen maar van april, mei en juni ben ik grotendeels kwijt (op wat losse video’s die ik nog had bewaard in mijn galerij na :neutral_face:)

1 like

Ja ik! Ik vond het best pittig, het is natuurlijk niet echt een vlak pad maar heel veel stenen. Als je je voet verkeerd neer zet is dat niet zo fijn voor je enkel, en die kans is gewoon groot. Toen ik er was (augustus?) was het ook echt heel heet dus dat maakte het ook wat heftiger. Maaaaar, wel heel mooi en als je bergschoenen aantrekt met versteviging om je enkel en goed kijkt waar je loopt gaat het misschien wel soepel.

1 like

Pff ik moet ergens een creatief iets voor bedenken, maar ik kom dan algauw op kinderachtige dingen uit :thinking::persevere:

huh wow wat?! Ik ben hier gisteren echt úren mee bezig geweest en ook echt om gejankt omdat het toch een halfjaar aan herinneringen was en net kreeg ik opeens een melding dat er een conflict was met synchroniseren en is alles terug?!

9 likes