Ik had een jaar geleden een samenvatting voor een vak op stuvia gezet. Ik was dat helemaal vergeten, maar dit jaar kopen mensen het weer en heb ik nu 43 euro verdiend zo chill! Ik heb opgezocht wanneer het tentamen is en ga het daarna pas laten uitbetalen haha
Gisteravond perongelijk vol in de brandnetels beland en dat jeukte natuurlijk ontzettend erg, maar vandaag kan ik geen stof of iets verdragen op dat stukje huid omdat het zoooveel pijn doet
Mn huid is ook helemaal rood met bultjes
Wat fijn! Ik zou het ook zo erg vinden als ik al mijn foto’s kwijt zou raken doordat mijn telefoon kapot zou gaan oid.
Ik klikte net per ongeluk op die chat en ik was echt totaal vergeten dat dat bestond, ik lees er ook bijna niks over. Nu vraag ik me af, zit je wel eens op de chat hier?
- ja
- nee
0 stemmers
Hoe kan ik zo gemakkelijk mogelijk hele
Zak spinazie wegwerken? Smoothie van maken ofzo? Heb maar een mini keukenmachintje en altijd hele aanrent onder de groene smurrie. Zou ik het eerst kunnen bakken in de pan dan in m’n keukenmachintje doen en dan eten en dat ik het “soep” noem?
Ik vind het gewokt of in een curry het makkelijskt, dan is het geslonken haha
Is Zumba nog leuk of kan ik beter gaan kickboksen?
OH haha overheen gekeken, ik ga daar de vraag nog eens stellen
Boksen!!!
Jaa, maak een smoothie met spinazie, appel en mango! Is super lekker!!
Feta met griekse yogurt en ei door elkaar roeren tot het een papje word. ( blok feta klein prakken 1 ei en dan steeds een beetje yogurt erbij)
En dan met spinazi en bladerdeeg. En dan in de oven. En dan opeten. En dan tegen mij zeggen “ooh pretty het was zo lekker” .
Ohhh maar het moet vegan zijn!!
Ik denk dat ik voor de smoothie ga
stamppot van maken, heerlak! En ben je zo een zak kwijt hahahahaha
Te vaak, haha. Maar hij wordt steeds rustiger
Ja ik! Maar wel al tien jaar geleden hoor. Het was toen geen super geavanceerde hike maar als je eenmaal beneden bent wel door/langs de rivierbedding en rotsblokken enzo. En zestien km lopen in de warmte is gewoon wel lang, dus ik denk dat het eraan ligt hoe je enkel er aan toe is en in hoeverre je hem kan belasten. Misschien kun je hem intapen…?
Zulke bergschoenen ga ik zeker kopen! Maar zijn er veel hele stijle stukken met losse stenen bijvoorbeeld? Veel kans op vallen?
Intapen is zeker een goed idee! Gewoon lopen (2 a 3 uur) gaat wel oké tegenwoordig, maar zo’n hike is wel wat anders natuurlijk. Klopt het dat er ezels zijn als je niet verder zou kunnen of is dat een mythe?
Ik heb echt 20 muggenbulten en ik word echt helemaal gek. Ik kan gewoon niet stoppen met krabben zoveel jeuk heb ik.
Heeeele goeie!! Dankjewel
Morgen ben ik in Amsterdam voor werk en ben rond lunchtijd klaar. Nu is het vlakbij de vegan junkfood bar en wil ik daar eigenlijk heen maar slaat nergens op want:
- er is een lunch geregeld
- ik ben niet vegan
- ik ben alleen en vind alleen eten ongezellig
dus ik ben eigenlijk gewoon geinfluenced