Ik kan niet meer in het topic zien hoeveel berichten het in totaal heeft, en dus hoeveel ik nog moet lezen haha. Ligt dat aan mij?
ik heb de laatste weken steeds zo’n last van een zondagavonddipje? Ik vind mn werk leuk, mn weekend was ook leuk en ik ga allemaal leuke dingen doen komende week maar zondagavond heb ik standaard zin om te gaan huilen in een hoekje…
Ah joh junkfood is ongezond of het nou vegan is of niet.
Nee heb ik ook!
Ja dat snap ik dus daarom moet ik ook niet gaan…
Maar toch omdat al die vloggers en bloggers zo enthousiast zijn en het zooo lekker vinden wil ik ook?
Dat heb ik ook
Maar wel alleen in dit topic… dus misschien ligt het aan de hoeveelheid berichten? De 10.000 grens is immers bereikt
Dat zou mogelijk een logische verklaring zijn
Steile stukken valt wel mee, de weg is gewoon heel ongelijk maar zolang je je voeten goed neerzet, niet op losse stenen etc is de kans op vallen niet zo groot
Ik hoef nog maar 10 diensten maar ik wil niet meer, word echt gillend gek. Daarna gewoon weer aan het werk maar ook daar heb ik geen zin in. Weet echt niet wat ik wil met m’n leven.
Ja, dit Ik heb wel veel ezeltjes gezien nu (die kunnen echt supersnel lopen op die ongelijke stukken haha!) maar heb geen mensen op de ezeltjes gezien geloof ik.
Ik hoef morgen lekker niet te werken want we gaan met collega’s naar een tenniswedstrijd En ik word ook pas om 9:30 opgehaald, HEERLIJK.
Pff mn vriend is aan het solliciteren en ik leef zo mee. Ik gun het hem echt zo erg, vind het helemaal spannend en ben gewoon ook een beetje zenuwachtig voor hem.
Ach, ik heb nog vier presentaties voor school en dan heb ik mijn diploma, maar mijn god wat ben ik toe aan vakantie.
Mijn avondeten bestond uit driekwart zak gele M&M’s en een croissant.
8500 stappen en 18 km gefietst. Ik ben tevreden! Nu forever slapen
Eindelijk een account aangemaakt. Ik dacht dat ik niet zo actief was op het oude forum, maar was er toch meer mee bezig. Nu dit even uitvogelen
Ik weet nooit wat ik onder een insta-foto moet zetten qua onderschrift …
@andreya succes met de laatste loodjes!!
Ik moet nog 4,5 week werken tot de zomervakantie (werk op een mbo), maar moet nog zoooveel doen. En er komen steeds allemaal dingen tussendoor. Wordt echt nog keihard werken de komende weken
Ik vier aankomend weekend mijn verjaardag en ga het doen met een soort pub crawl. Dat deel weet iedereen, een van de stops is mijn huis (dat weet merendeel nog niet) en dan gaan we een pub quiz doen die ik net samen met een vriend heb gemaakt met algemene vragen, vragen over mij en muziekvragen (allemaal liedjes die ik leuk vind).
Ben zo benieuwd!