Wjekw-archief 2

Er zaten vanmorgen 2 batsende duiven op mijn balkon. Wat een lawaai!

Wanneer duiven een beter seksleven hebben dan mij :sweat_smile:

7 likes

Over drie minuten ga ik echt studeren

3 likes

@Alicante

Dankjewel! Het komt ook wel goed allemaal, denk ik, maar de motivatie is na het inleveren van mijn scriptie echt weg hahah.

Succes!!!

1 like

Soms vind ik het leven zo saai zoals vandaag. Bizar saaie zondag.

Ik kijk killerwomen, maar wat is Amerika toch ook soms extreem met straffen. O.a. een meisje die levenslang vastzit voor moord terwijl zij er niet bij was toen de moord plaatsvond en ze wist ook niet dat de persoon in kwestie vermoord zou worden. Puur alleen omdat ze betrokken was bij de moord kreeg ze levenslang. Florida.

Ik weet dat ook heel vaak niet, dus vaak zet ik gewoon een emoji neer

1 like

Ik doe mee met een WK poule met mijn broers, neven en zwagers dus ben dat nu aan het invullen.

Mijn doel is om niet als laatste te einidgen :smiley:

2 likes

Ik ga dus met volslagen vreemden naar Pinkpop en vind het nu al eng, haha. En tegelijkertijd ook leuk ofzo.

4 likes

Ja, leuk! En super stoer! Komt vast helemaal goed :slight_smile:

Ben heel benieuwd, haha. En als het niets is, nou ja, dan weet ik dat ook weer :stuck_out_tongue: Maar toch is het stiekem echt doodeng.

1 like

Haha huh er valt net zo’n folderpakket op mijn deurmat? Het is zondag? Savonds? 10 uur? Hoe dan

Oh echt, vind het zo’n gek tijdstip

HOE KAN HET ALWEER ZONDAGAVOND ZIJN

Nou ja dan denk ik terug aan mijn verrotte tijd in Amerika en hoe sloooooommm de dagen daar voorbij gingen en kan ik alleen maar dolgelukkig zijn dat de tijd nu weer vliegt.

2 likes

Ik had ingesmeerd maar ben alsnog verbrand van 2,5 uur buiten zijn. Zucht :sweat_smile: Nu staat gezellig mijn hardlooptop in mijn rug.

Ik heb mijn werk opgezegd omdat ik het niet leuk vond (ik werd gillend gek) en nu heb ik voordat ik in september een opleiding begin de hele zomer vrij. Maar in plaats van dat ik allemaal wilde plannen maak ben ik helemaal verdoofd door de keuzestress en doe ik niks? :confused:

Ah ik had expres geen chips gekocht en nu zie ik je naam en heb ik er zin in

2 likes

Wonen je ouders in Praag? Of heb ik je post verleerd begrepen?

Ik ga dalijk echt huilen om the staircase

De trailer zag er super interessant uit!