Welke twee soorten?
Ja dat weet ik niet zo goed? Misschien reizen of vrijwilligerswerk ofzo. Maar het stomme is dat ik nu niet echt iets kan bedenken terwijl ik normaal altijd wel projecten of reizen zie online en dan denk ik oehh vet dat wil ik doen.
Sorry luxeprobleem dit, ik weet het
ik heb meestal een plaatje/emoticon als onderschrift
Haha lief dat je het toelicht! Maar I like your way of thinking
Ik geef dit weekend een feest met meer mensen, best groots. En van de 40 vrienden die ik heb uitgenodigd komen er 5, waarvan 2 koppels en waarvan 1 koppel alleen komt omdat ik heb aangegeven dat het belangrijk voor me is.
Ik weet echt precies weer waarom ik mn verjaardag nooit vier, en dan moet ik nog zo’n kut housewarming geven.
Er komt nooit iemand en tis altijd hetzelfde verhaal :(. De laatste x dat ik mn verjaardag vierde is 7 jaar terug en toen kwamen er 4 mensen en verder heeel veel vrienden van mn vriend. Leuk joh, een feest waar je alleen maar om wil janken. (oh en wat je 250 euro kost voor 5 mensen)
Wow dit klinkt al als heel veel happjes! Misschien nog iets zoets? Cakejes of koekjes?
Pff moet binnenkort echt een moeilijk, eng en belangrijk iets doen. Ik ben er nu al zo zenuwachtig voor waarom ben ik niet gewoon spontaan en welbespraakt? :S
Het is voor bij de borrel, later op de avond. Dus ik weet niet of zoet dan nog echt persé nodig is?
@Jauregui Dat was mijn idee idd ook met zalm erbij, maar zonder kan idd ook prima.
Bedankt!
Misschien wat chips (tortillas ofzo) met een dipsausje?
story of my life dit hahahaha
Omg deze is zo lekker
Nee joh, ik snap dat wel. De ruimte om te doen wat je wil kan zo overweldigend zijn dat je het soms allemaal gewoon even niet weet.
Maar dat komt vast goed. Meestal zijn er best ideeën die je in je achterhoofd hebt die opeens naar voren komen als je niet meer zoveel druk voelt. Bij mij in ieder geval.
En je hebt tijd zat!
Is dat niet juist iets waardevols om te delen? Hoe moeilijk is het ook om altijd maar te bepalen wat je voelt, hoe je je voelt en waar dat door komt? Misschien helpt het wel om het daar over te hebben.
Neeeee wat superstom zeg. Geloof echt niet dat er 35 mensen echt niet kunnen regelen dat ze er toch bij kunnen zijn
Ik zou wel op je feestje willen komen hoor
Hebben ze ook gezegd waarom ze niet kwamen?
Pffffff na de héle freakin dag knallende ruzie te hebben gemaakt, hadden m’n huisgenoot en zn vriendin het duidelijk goed gemaakt want het ging over in kusjes en knuffels. Waarom weet ik dit??? Ze zijn zo fucking luid dat je het door 5 muren heen hoort
Maar nee hoor, het was van korte duur want binnen 5 minuten waren ze weer aan het schreeuwen en stampen.
Zo. Fucking. Irritant.
Ik lig in bed een beetje naar de muur te staren, loopt er opeens een spin langs! Hij is nu naar boven geklommen dus hij mag blijven maar hallo, kondig jezelf even aan godverdomme, hier was ik niet klaar voor.
Oke ik vraag me echt af wat hij geantwoord heeft haha
Bah wat stom zeg, snap ik wel. Maar dit is dan voor je verjaardag? Hoop dat je het alsnog wel gezellig hebt met diegenen die er wel zijn!
Wow ik had hier nog nooit van gehoord. Moest googelen wat het was.