Wjekw-archief 2

Is het ook echt! Best veel afleveringen voor zoiets vind ik (13) maar ben nog steeds geboeid en bij nummer 11

Geen idee of iemand het interessant vind, misschien mensen die interesse hebben in WOII
https://nos.nl/livestream/2235918-herdenking-kindertransporten-vught-1943.html

6 likes

Wat zou je willen doen in de tijd die je hebt tot je opleiding start?

Ik moet m’n jaargesprek nog voorbereiden (lang formulier invullen) maar heb er geen zin in en stel het al dagen uit. Morgen moet het echt. Blegh, heb helemaal geen zin om over ontwikkelingsdoelen na te denken, laat me gewoon lekker werken.

Schop onder m’n kont gegeven en gaan hardlopen omdat ik me al weken depressief voel, ging voor de 3 km, toen 5, en heb er uiteindelijk 7 gerend lol. Tijdelijke manie :upside_down_face::joy:. Gotta love endorfine(n/s?).

13 likes

Vandaag weer geleerd dat appen en over straat lopen levensgevaarlijk is. Of ja over de stoep. Ik ben echt vol languit op mn bek gegaan doordat ik tegen een verhoogd stuk opliep en heb nu een paar schaafplekken en een blauwe pijnlijke knie :sweat_smile:

De boosdoener:

4 likes

Ahhh helder, oké! Wat doe je in Praag, studeren?

1 like

Wat hoger inzetten qua salaris dan je zelf in gedachten hebt. En zelfverzekerd overkomen.

1 like

This shit? Echt mind is blown, niet gedacht dat ‘t nog kon

Ik maak morgen hapjes voor een begrafenis. Iemand nog tips? Het budget is niet heel groot, dus als jullie nog wat low-budget tips hebben… heel graag!

Dit heb ik al:

Spoiler

Plankje met droge worst, kaas, olijven en mosterd
Toastjes met aantal salades, brie
Komkommer, tomaatjes met hummus
Spiesjes met mozzarella, basilicum en tomaat
Wraps met vulling (tips met wat, dacht miss gerookte zalm maar dat is vrij duur)
Stokbroden met aantal kruidenboters
Gehaktballetjes

Welke twee soorten?

Ja dat weet ik niet zo goed? Misschien reizen of vrijwilligerswerk ofzo. Maar het stomme is dat ik nu niet echt iets kan bedenken terwijl ik normaal altijd wel projecten of reizen zie online en dan denk ik oehh vet dat wil ik doen.
Sorry luxeprobleem dit, ik weet het

ik heb meestal een plaatje/emoticon als onderschrift :hibiscus::cherry_blossom::tulip:

Haha lief dat je het toelicht! Maar I like your way of thinking :wink:

Ik geef dit weekend een feest met meer mensen, best groots. En van de 40 vrienden die ik heb uitgenodigd komen er 5, waarvan 2 koppels en waarvan 1 koppel alleen komt omdat ik heb aangegeven dat het belangrijk voor me is.
Ik weet echt precies weer waarom ik mn verjaardag nooit vier, en dan moet ik nog zo’n kut housewarming geven.
Er komt nooit iemand en tis altijd hetzelfde verhaal :(. De laatste x dat ik mn verjaardag vierde is 7 jaar terug en toen kwamen er 4 mensen en verder heeel veel vrienden van mn vriend. Leuk joh, een feest waar je alleen maar om wil janken. (oh en wat je 250 euro kost voor 5 mensen)

1 like

Wow dit klinkt al als heel veel happjes! Misschien nog iets zoets? Cakejes of koekjes?

1 like

Pff moet binnenkort echt een moeilijk, eng en belangrijk iets doen. Ik ben er nu al zo zenuwachtig voor :frowning: waarom ben ik niet gewoon spontaan en welbespraakt? :S

Het is voor bij de borrel, later op de avond. Dus ik weet niet of zoet dan nog echt persé nodig is?

@Jauregui Dat was mijn idee idd ook met zalm erbij, maar zonder kan idd ook prima.

Bedankt!

Misschien wat chips (tortillas ofzo) met een dipsausje?

story of my life dit hahahaha