Omg deze is zo lekker
Nee joh, ik snap dat wel. De ruimte om te doen wat je wil kan zo overweldigend zijn dat je het soms allemaal gewoon even niet weet.
Maar dat komt vast goed. Meestal zijn er best ideeën die je in je achterhoofd hebt die opeens naar voren komen als je niet meer zoveel druk voelt. Bij mij in ieder geval.
En je hebt tijd zat!
Is dat niet juist iets waardevols om te delen? Hoe moeilijk is het ook om altijd maar te bepalen wat je voelt, hoe je je voelt en waar dat door komt? Misschien helpt het wel om het daar over te hebben.
Neeeee wat superstom zeg. Geloof echt niet dat er 35 mensen echt niet kunnen regelen dat ze er toch bij kunnen zijn
Ik zou wel op je feestje willen komen hoor
Hebben ze ook gezegd waarom ze niet kwamen?
Pffffff na de héle freakin dag knallende ruzie te hebben gemaakt, hadden m’n huisgenoot en zn vriendin het duidelijk goed gemaakt want het ging over in kusjes en knuffels. Waarom weet ik dit??? Ze zijn zo fucking luid dat je het door 5 muren heen hoort
Maar nee hoor, het was van korte duur want binnen 5 minuten waren ze weer aan het schreeuwen en stampen.
Zo. Fucking. Irritant.
Ik lig in bed een beetje naar de muur te staren, loopt er opeens een spin langs! Hij is nu naar boven geklommen dus hij mag blijven maar hallo, kondig jezelf even aan godverdomme, hier was ik niet klaar voor.
Oke ik vraag me echt af wat hij geantwoord heeft haha
Bah wat stom zeg, snap ik wel. Maar dit is dan voor je verjaardag? Hoop dat je het alsnog wel gezellig hebt met diegenen die er wel zijn!
Wow ik had hier nog nooit van gehoord. Moest googelen wat het was.
Wij zijn vorig jaar naar Dachau geweest. Daar heeft mijn opa op 15 jarige leeftijd vastgezeten. Hij had gelogen en gezegd dat hij 16 was daarom kon hij daar blijven en werken (hij is gebruikt als proefpersoon voor afschuwelijke experimenten, etc) anders was hij naar een gaskamer gegaan.
Het was echt zo raar om daar nu rond te lopen. Mijn vader is ook echt zo iemand die niet huilt, maar daar brak hij compleet. Ga het nooit meer vergeten.
Toen waren er alleen ook van de random toeristen die het hek dicht gingen doen (wat alleen dicht is geweest toen het kamp nog gebruikt werd) en op de meest vreemde plekken selfies maken. Ik ben daar achteraf zo boos om geweest. Gelukkig werden zulke weirdos al vrij snel door alle andere aanwezigen gestopt.
Lief! @Luna111 een deel is op pinkpop en een deel heeft niets laten weten en een deel heeft sinds de uitnodiging verstuurd is andere plannen gemaakt. @Madrid @Elderflower lief dankjullie!
Mn vriend zei gister ja mijn vrienden komen ook voor jou en tis ook wel zo dat als ik hen had uitgenodigd ze ook kwamen maar tis zo confronterend. Ik vind dat ik best veel vrienden heb maar het komt steeds weer hier op neer.
Herkenbaar! Ik had het eerst niet zo erg maar bij mijn nieuwe werk begint het al zondagmiddag. (Ik vind mijn nieuwe werk dus ook niet leuk…) Wat mij een beetje helpt is toch iets leuks gaan doen als afleiding en 's avonds op tijd in bed met man en leuk boek/tvprogramma.
Toen ik heeeeul jong was (14 ofzo) heb ik ook folders bezorgd en je mag zelf die tijden indelen, als je het maar vóór een bepaalde tijd hebt gedaan iedere week. Ik deed het ook op de meest random tijden (ook wel eens midden in de nacht )
Oh jezelf helemaal geen aansteller voelen. Ik voel met je mee. Terwijl ik zelfs pas volgende week ongesteld moet worden. Soms zit het bij voorbaat al tegen? Hopelijk valt het vandaag (en de rest vd week!) alsnog allemaal een beetje mee voor je. Bedacht het vanochtend nog; soms kan ik zo opzien tegen iets waardoor meerdere dagen verpest worden. Ik ben zo snel een humeurig persoon.
Hahah hij antwoordde “hahah oops ” toen had ik al wel genoeg gekotst.
Ik ben mijn yoni tampons vergeten en die verkopen ze hier nergens, dus nu moet plebtampons dragen zoals het gewone volk…
Bellen jullie naar je leidinggevende als je weet dat je ± 10 minuten te laat gaat komen?
Ik geef het wel altijd door. Al zitten wij in een groepsapp met z’n allen dus dat is misschien makkelijker. Als ik dat niet had zou ik dus wel nog even bellen.
Ik heb helaas geen mobiele nrs