Wjekw-archief 2

Ik zou het even doorgeven.

3 likes

Bij 10 minuten?? Nee

Vervelend!
Daarom vier ik ook nooit mijn verjaardag + dat ik geen zin heb in drukte en rommel.
Maar alvast veel plezier met degene die wel komen.

Wacht ff. Je hebt een jaar niet in NL gewoond en je weet niet meer hoe het OV werkt? :stuck_out_tongue:

10 likes

Dankje :slight_smile: ja ik ga me er maar ook niet te druk om maken, er komt vanzelf wel een planVetgedrukte tekst

Ah nee, wat rot :frowning: . Sterkte voor jou, je ouders en de hond! Hopelijk kunnen ze hem toch helpen en anders hoop ik dat hij niet lang hoeft te lijden.

Ik heb je verhaal een beetje gevolgd (ook op het EGF) over je vriendengroep en ik wilde even zeggen dat ik het heel tof en stoer van je vind dat je deze vriendengroep nu probeert los te laten. Hoe lastig het ook kan zijn (want jullie hebben samen al ongetwijfeld veel meegemaakt, en het is ook gewoon naar om uit een groep te stappen en te weten dat zij wel samen zullen blijven), je wordt waarschijnlijk een stuk gelukkiger zonder deze mensen in je leven. Fijn dat je ook andere vriend(inn)en hebt die wel lief voor je zijn en hopelijk ga je nog veel vrienden maken in je nieuwe woonplaats. Ben je eigenlijk nog naar die barbecue geweest in je flat?

3 likes

Dit echt hè, zo gek dat er zoveel mensen zijn die niet lijken te snappen dat het voor jou precies even ver is om hen op te komen zoeken… Knap van je dat je het probeert los te laten, als je zelf meer in de vriendschap stopt dan je ervoor terugkrijgt dan is het soms beter om het maar te laten verwateren.

2 likes

Ik duim voor jullie dat ze hem nog kunnen helpen en anders alvast heel veel sterkte.

Hahaha
Zo zat ik vrijdag ook. Ik was blij dat mn lichaam weer beetje bij beetje normaal wordt😁

5 likes

Het meisje naast me in de Starbucks zei net dat ze vond dat ik op Hanna lijk van PLL, nou mijn dag is goed :smiley:

8 likes

Ik stuur een appje maar als ik geen appcontact zou hebben zou ik wel bellen.

Ik ben nu nog met vakantie, maar kan me nu al druk maken over het feit dat ik binnenkort weer moet werken :redface: Mijn baan is prima hoor, ik heb gezellige collega’s, krijg redelijk betaald, bevat wel uitdaging, goede werkgever e.d… Alleen het is niet iets wat ik écht graag doe. Het lijkt me zo ‘‘bevredigend’’ om een baan te hebben waar je met zoveel plezier naartoe gaat dat het niet voelt als werken, maar het probleem is dat ik niet weet wat ik wil. Soms denk ik dat het slim is om naar een coach te gaan die me hierbij kan helpen, maar aan de andere kant vraag ik me af of dat me gaat helpen. Vooral ook omdat ik nu werk in een vakgebied waar schaarste heerst en er dus altijd werk in is, straks geef ik dit op en moet ik ergens opnieuw starten, ervaringsloos en alleen.

Volgens mij zit ik midden in een quarterlife-crisis

2 likes

:disappointed_relieved: Knuffel

Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag, maar: Albert Hein verkoopt deze week terrashortensias. Kan ik die ook gewoon in de grond zetten?

Dat begrijp ik, zat Hanna altijd aan te staren tijdens PLL.

3 likes

Wat ik doe is: kuil graven in de grond, diepte hangt af hoe groot de plant is. Plant in de grond, goed aandrukken rondom, en veel water geven. (misschien wat verse potgrond gebruiken), En verder ook gewoon elke water geven. Ik had vorig jaar allemaal plantjes, die waren na een tijdje dood omdat ze te weinig water kregen. Dat overkomt me dus niet meer dit jaar.

Ik zet hortensias altijd eerst in een emmer met water voordat ze de tuin ingaan (ze hebben veeeel water nodig).

Probleem nu is dat ze TERRAShortensias genoemd worden, dus voor in een pot op een terras. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dan niet gewoon de tuin in kunnen, maar waarom dan zo specifiek terras ervoor zetten?

Ik heb best veel hortensias in de tuin en er zijn twee of drie die nauwelijks groeien (ookal bloeien ze wel) en volgens mij waren dat hortensias voor binnen. Vraag me nu dus af of dat terrasgebeuren een probleem is.

Ik heb vorig jaar een hortensia voor binnen gekocht bij Intratuin, omdat die de helft goedkoper was dan de hortensia’s voor buiten, maar die doet het buiten prima bij mij! Hij staat wel in een pot, niet in de volle grond. Hij heeft de winter overleefd en bloeit nu weer volop!

1 like

Dat is toch juist leuk! En heel normaal ook, helemaal niet gek… wie zou dat gek vinden? Letterlijk iedereen die ik ken gaat wel eens met zijn ouders weekendje weg/op vakantie! :slight_smile:

Ik zit verdrietig naar m’n schermpje te kijken, ik heb 245 woorden en moet er minimaal 1400. Gelukkig heb ik nog tot vrijdag 23:59 maar jezus wat ben ik inspiratieloos. Vind essays schrijven normaal gesproken erg leuk maar dit… noooooooo