Wjekw-archief 2

ik miste stiekem toch wel het roze forum, maar deze forumt veel minder opvallend tijdens werk :grin:

3 likes

Een paar jaar geleden heb ik een tijdje ik Italië gewoond en bij een gastgezin gewoond.
Ik heb nadat ik weer terug naar Nederland nog een lange tijd contact gehouden met mijn ‘host mom’ (weet hier even geen ander woord voor) en ze is zelfs nog 2x in NL geweest en toen hebben we elkaar ook gezien.
Nu hebben we eigenlijk al sinds 2016 niet echt meer contact, is gewoon verwaterd maar eigenlijk vind ik dat heel erg jammer en ik ben ook heel benieuwd naar hoe het met iedereen van het gezin gaat dus ik ben nu al weken aan het twijfelen om toch een berichtje te sturen.

Alleen, ik las hier laatst van iemand dat zij ook na een paar jaar een berichtje van iemand had ontvangen en dat nogal vreemd vond of in ieder geval niet echt wist wat ze ermee moest. Dus nu zit ik echt heel erg te twijfelen of ik het wel moet doen en of het niet raar is. Ik bedoel, 2 jaar (of zelfs bijna 3 jaar) is echt wel lang en dan kom ik aan met “hoi, hoe gaat het”.
Andersom zou ik het zelf wel heel leuk vinden als iemand me na jaren weer iets stuurt om het contact weer aan te halen, tenzij ik een hekel zou hebben aan die persoon.
Dus twijfel twijfel twijfel. Ik voel me op dit soort momenten altijd zo’n sociale kneus.

Ik vraag me ook af of dat voor mij wel bestaat, aangezien ik dus geen idee heb wat ik wel zou willen. Maar ik denk dat het zo belangrijk is om te doen wat je echt graag doet, zeker aangezien ik nog zo lang moet werken.

Over het teveel gevraagd; sommigen hebben dit (voor zover ik weet) wel echt, hun droombaan. Daarom hoop ik dat dit ooit ook voor mij is weggelegd.

Gewoon sturen joh! Ergste wat er kan gebeuren is dat ze niet antwoord.

1 like

@Madelief door jouw naam en foto wil ik madelief kijken, zo leuk

Ik heb 2 juli dus vrijgevraagd maar ik heb echt geeeeen idee waarom want ik heb die dag helemaal niks? Zo raar

Ik zit lekker in mn bh in de tuin met mn hele gezicht onder de duo penotti cookie pasta #life

Beetje jammer dat mn buurvrouw dr hele levensverhaal aan de telefoon loopt te schreeuwen in de tuin.

5 likes

Dat is mijn verjaardag, dus sowieso een goede keuze. Ik stel een carré confiture voor

2 likes

@Who @voortaan ik kwam er net spontaan achter en ik heb helaas wel een activiteit :cry:

Naah niet echt. Het was wel grappig dat ze maar door bleef lullen terwijl de verbinding was verbroken. En ze had het pas door toen ze werd terug gebeld.

3 likes

Ahw balen!

1 like

Ik heb vandaag loonsverhoging gevraagd en mijn baas zei: Nee we kijken over 2 maanden :confused:

Lijkt me juist handig. Dat communiceert wel makkelijker en directer dan over en weer mailen? Denk dat dit zijn insteek ook is.

3 likes

Dan zou ik 'm dat gewoon terug mailen, want je wilt de feedback sowieso wel verwerken denk ik. Bijv. aangeven: sorry ik heb nu even geen mogelijkheid te bellen, kan ik zo even langskomen?

1 like

Ik zou dat echt doen, ik denk dat ze het alleen maar heel leuk gaat vinden.

Geen idee of je al antwoord heb gehad, maar ik vind Yalla Yalla heel leuk.

1 like

Ja ik zou zeker mailen, juist lief toch!

Ik vind de Waddeneilanden altijd schitterend, ik ben zelf op Texel en Terschelling geweest en dat was allebei heel leuk! Wel redelijk prijzig in vergelijking met andere gebieden in Nederland, vind ik.

Pfft de werkweek is nog maar net begonnen en ben er nu al klaar mee :unamused:
Collega’s die zeuren, maar het dan niet eens zijn met oplossingen die worden aangedragen en dan zelf nergens mee komen.

Heb net 10 euro uitgegeven aan macarons van stach. Niet te vreten. Vorige keer vond ik die chocola ook al teleurstellend :frowning: