Wjekw-archief 2

Zijn hotmail adressen uit?? Ik heb al vanaf de basis school een hotmail account; gewoon voornaamachternaam@hotmail.com
Hoor hier net iemand zeggen; als ik een mail krijg van een hotmail account gooi ik m automatisch weg

Ik heb dat ook nog hahahah heb ook een gmail, maar gebruik die hotmail.com nog op zoveel plekken en bij te lui om het aan te passen.

1 like

Jaa blijkbaar wel maar ik vind het zon dom gelul. Of ik je nou mail met een Gmail een hotmaail of een yahoo account. Mailen is sws 2000 and late dus wat maakt het mail adress dan uit…

2 likes

Ik heb wel speciaal voor mijn sollicitatie een gmail account aangemaakt omdat mensen mij ook zoiets vertelden. G mail staat blijkbaar professioneler?? Maar ik gebruik mijn hotmail alsnog mega vaak

1 like

Haha, ik dacht vorig jaar: KUT, want ik zou het dus de dag erna worden. Goddank ben ik het nooit heftig. 2 dagen en het is klaar.

Ik heb net even mijn ‘hoe vouw ik mijn pop up tent ook alweer op’ kennis even bijgespijkerd en ik weet het weer. :sweat_smile: Was te lang geleden, want ging moeizaam. En ook meteen even gekeken of ik mijn trolley wel mee kan nemen, of die erin past. Maar dat ging.

2 likes

Vind ik niet, hoor. Als je een voornaamachternaam adres hebt, moet het kunnen, vind ik.

1 like

Oke thanks voor jullie antwoorden @LastYoungRenegade, @Taro, @anon39978576, @anon44204370 en @macklemore
Misschien toch maar een gmail maken for the serious stuff haha wel maf dat mensen je kunnen beoordelen op je email provider :crazy_face:

2 likes

Echt waar? :eek: What about @live.nl?

Als ik op m’n werk een mailtje (sollicitatie ofzo) krijg van iemand met @msn, @hotmail @live, dan neem ik die persoon ook direct iets minder serieus :smirk: Slaat nergens op.

1 like

Ik ben niet op de 30e verjaardag van vriendin, want ik ben dan op vakantie. Ik zoek iets leuks/grappigs/unieks wat bij haar op die dag bezorgd kan worden. Iemand een top idee?

@Portugal Brownies of zo’n grote heliumballon?

1 like

Haha dat is grappig, ik heb het juist andersom. Sinds ik koffie drink heb ik niet meer zoveel last van een opgeblazen gevoel.

Twijfelde of ik voor een VIP-ticket of gewoon ticket moest gaan bij een concert, maar die VIP-tickets zijn 140 euro, dus eh, nee. Misschien als ik geld teveel heb.

Ik heb mijn mail @zeelandnet.nl en dat vinden sommige mensen blijkbaar ook raar?

Heb HONGER. Alleen 2 crackers vanochtend gehad om half 8, zometeen ff een inhaalslag. Ben er misselijk van.

Familie email?

Haha nee grapje ik heb geen idee

Ja maar dat is ook vreemd schat.

1 like

Ik heb zo naar gedroomd dat ik me nog steeds rot voel. Hopelijk kan ik vanavond beter slapen. Ik heb daardoor de hele dag al een gehaast en onrustig gevoel.

1 like
2 likes

Zojuist mijn vakantie betaald en nu ben ik gelijk bang dat ik helemaal blut ben en deze maand het niet ga redden en op vakantie geen geld meer heb om uit te geven.

Doe eens chill!