Wjekw-archief 2

Waarom

Volgen er hier meiden de liveblog van de rechtszaak van Michael P? Ik word er zó boos van, wat een monster. Ik vind het echt heel knap van een rechter om objectief te kunnen blijven in zo’n zaak. Vind het ook altijd zo knap dat er advocaten zijn die dit soort personen kunnen verdedigen (ookal snap ik het belang erachter). Ik zou dat nooit kunnen denk ik.

3 likes

Is grap. Gewoon lekker mailen ermee. Tenzij je niet buiten Zeeland kun mailen met die mail.

3 likes

Ja, ik volg een verslaggever op Twitter, verschrikkelijk zeg, arme Anne. Ik las ook een paar weken terug een interview met haar vader in de Volkskrant, die familie gaat ook echt door een hel.

Snap je aarzeling heel goed, maar doen!

@broodjepindakaas @macklemore @Ohappyday

En de hele tijd dat ‘ik weet het niet meer’, het gaat hier niet om een avond in de kroeg. Echt vreselijk voor die familie.

Nadat hij Annes lichaam had verstopt ging hij naar z’n ZWANGERE vriendin in Maastricht en gebruikte cocaïne. Daarna ging hij naar Amsterdam en bezocht prostituees.
WHAT THE HELL?

Hoe is dit mogelijk

6 likes

Wat is dit voor app/watch achtig ding? Wil ik ook :slight_smile:

Er zitten twee meiden achter me in de trein en ze lachen de hele tijd. Ik wil weten waarom :joy:

Ik had even zin in echt wat ijskouds drinken en het water uit de kraan hier is lauw. In de koelkast lag alleen maar bier, dus nu drink ik maar bier.

4 likes

Kan je het water niet langer laten lopen? Meestal wordt het dan kouder! Maar bier is toch ook lekker :sweat_smile:

Ja al heel vaak tevergeefs geprobeerd, maar woon op een hogere verdieping dus denk dat het daardoor komt. Maargoed, ik overleef het wel haha

Babyboomers/atechnische oude mensen

Ik baal dat ik vanwege werk Arcade Fire niet live kan zien vanavond.

Hahaahah kan gelukkig gewoon

1 like

Ik droomde vannacht dat ik had onderhandeld dat ik mijn vakantie doorbetaald zou krijgen (ben zzp’er), dat was wel een beetje een bummer toen ik wakker werd :frowning: (het was ook wel een beetje te mooi om waar te zijn, mijn opdrachtgever reageerde in mijn droom vet enthousiast)

6 likes

Nee, je overreageert niet. Zulk gedrag is niet oké en hoef je niet te accepteren.

9 likes

Ik vrees het tweede… Maar ervaringen heb ik niet :grimacing:

1 like

Ik heb zin om deze groenten bitterballen te eten, maar ik weet niet zeker of de grote Jumbo in de buurt ze verkoopt. Heb ook geen zin om voor niks dat hele stuk te lopen, ik moet me er ook voor aankleden. Lastig lastig.

Bedankt voor jullie aanmoediging!!
Ik snap dat mensen denken dat ik me druk maak om niks maar ik ben behoorlijk onzeker op sociaal gebied en ben vaak bang dat mensen niet op mij zitten te wachten, dus ik vind het eng om dit soort dingen te doen. Maar ik heb zojuist een berichtje gestuurd en ben blij dat ik het gedaan heb :blush:

12 likes