Wjekw-archief 2

Nee hoor! Ik begrijp je reactie heel erg goed en kan ook heel kwaad worden van dit soort acties.
Ik word echt woest van die mannen die zo vies naar je zitten te gluren :rage:

1 like

Dit is zo’n saaie baan dat ze er gewoon op azen hoor. Als mijn kids een CITO maken dan zie ik ook ALLES want man, na tien minuten ben ik wel klaar met dat gesurveilleer.

1 like

Ja, makkelijk. Ik heb overgewicht en bij mij zie je ook vrij snel botten, dus laat staan met een gezond gewicht.

Ah nee dat vind ik echt rot voor je om te horen :frowning: hoop dat je het alsnog een beetje leuk gaat hebben met de mensen die komen!

1 like

Ik eet vanaf vandaag een bulk dieet van 2400kcal per dag en ik ben nu op de helft en ik ga de rest gewoon cheaten door straks pizza te bestellen. Zo kom ik dr wel

1 like

Ik kijk mn eigen videos terug en ik zie dat mn ontbijt nog de hele tijd op mn lip zit… waarom ben ik zo.

Ik zit bij ziggo en daar kan je gewoon een verhuizing doorgeven, je Abbo word dan gewoon naar het andere adres gezet, geen dubbele kosten. Gwl geen ervaring want die had ik niet mee verhuisd , maar ik vermoed hetzelfde

1 like

Mijn verstandskies doet pijn en ik weet niet of het komt omdat ik daar niet goed gepoetst heb (en dat mijn tandvlees ontstoken is) of omdat hij doorkomt. Maar goed poetsen, ho maar natuurlijk.

ik ben officieel nog 2kg te zwaar gvd

Ik ontdek net dat ik een betaling aan H&M nog niet overgemaakt had en dat ik dat voor vorige week moest doen. Oeps, haha. Uiteindelijk wel minder geld uitgegeven dan ik dacht, dus dat is fijn.

Dat wil ik ook! Ik krijg ze altijd pas als de aanbiedingen al lopen.

Oh mijn god, wat goed dat je dit zegt want ik heb er ook nog een. Ga nú betalen.

Haha, bij mij was het ook toeval, want wilde weten hoeveel H&M me eigenlijk gekost had. Maar kon het niet vinden op mijn rekening :joy: Nou ja, heel moeilijk doen ze niet volgens mij.

1 like

ik heb net kokend water over mijn buik heen gegoten (per ongeluk natuurlijk), ben meteen onder de koude douche gestapt, maar het doet zooooooooo pijn. Hebben jullie nog tips?

Ja heb nu maar een koude natte handdoek erop gelegd, maar het zit precies op mijn onderbuik waar je broek eindigt en in die vouw van je buik als je zit (haha goed uitgelegd).

Dat is wel echt kut. Ik gebruik nooit een maandfactuur, altijd achteraf betalen.

Ik heb heel veel potten gekocht bij de kringloopwinkel vandaag (echt een stuk of tien voor maar 4,50) en daarna naar het tuincentrum geweest en nu heb ooooveral in mijn huis leuke plantjes staan

Maakt me zo vrolijk :heart_eyes::seedling::herb:

25 likes

Ik heb de laatste tijd zoveel moeite met spullen kopen. Geld uit geven aan gezelligheid en etentjes geen probleem, maar ik wilde net wat spulletjes voor vakantie bestellen (reisflesjes, minishampoo enz) en dan vind ik dat weer te duur? Zo stom

Ik heb helemaal nog niet verder gelezen, maar hoop dat je dagje alsnog enigszins is meegevallen! Op naar een betere dag morgen sowieso.

Ik heb een toilettas vol samplezakjes uit tijdschriften, zou je drie maanden je haar mee kunnen wassen haha. Als je die wil stuur ik ze op! Oh en een mini shampoo van loccitane :slight_smile: scheelt jou weer geld en mijn kastje opgeruimd.

3 likes