Wjekw-archief 2

Ahhh wat lief!! Ik stuur je wel een berichtje

wibra en zeeman hebben atm veel reisspullen, misschien wat minder duur

2 likes

Dankjewel!

1 like

Ik heb nieuwe beha’s en nu ben ik weer een heel gelukkig mens.

2 likes

Ik heb een aantal van die lege flesjes gekocht bij de Etos (kost geen drol) en die gevuld met zeep en shampoo die ik nog heb staan.

2 likes

Ja zulke flesjes wilde ik ook hebben eerst, maar al dat plastic weer… ik wil iets duurzamers maar dat lijkt niet te bestaan?

Nou de jumbo had de groenten bitterballen niet dus dan maar aan de bami schijven. Pluspuntje ik heb weer wat beweging gehad.

2 likes

Ik heb vandaag hele dag via twitter de rechtszaak tegen Michael P gevolgd en het blijft echt hele tijd in m’n hoofd zitten gewoon …

Hm nee denk t niet. Maar ik heb die flesjes al heel lang, spoel ze als ik terug ben van vakantie gewoon uit. Dus je kan er heel lang mee doen!

2 likes

Oef, vet over je buik lijkt me nog pijnlijker! Gelukkig heb je er maar zo’n licht litteken aan overgehouden. Maar dankje, dan ga ik morgen even naar de Kruidvat!

1 like

Hahaha jongens dat filmpje met die silhouetten in de instagram story van thierry baudet

(Een screenshot plaatsen van een filmpje werkt helaas niet, anders had ik het erbij gezet)

Vandaag gehoord dat ik door ben voor een traineeship, dus nu in principe vanaf september een nieuwe baan! Super blij :grin:

26 likes

Ik word helemaal GESTOORD van al die vliegen overal :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Die kun je toch eindeloos hergebruiken, lijkt mij behoorlijk duurzaam. Beter dan telkens mini’s kopen.

1 like

@Rozevarken Toen ik mijn hand een tijdje geleden had verbrand heb ik de hele nacht een natte doek erop gehouden om het koel te houden. Ik heb de hele nacht nog pijn gehad, maar de volgende dag was het alleen nog een beetje gevoelig.
Hoop dat het snel beter voelt!

Dat heb ik ook! Nou ja, nog geen vakantie maar wel bijna. Ik heb een Nintendo switch gekocht en voorgenomen weer te gaan hardlopen :v:

3 likes

Wegens een begrafenis heb ik afgelopen module mijn herkansing van een vak gemist en nu moet ik deze morgen gaan maken tijdens de derde kans mogelijkheid (voor alle studenten). Ben echt als de dood dat ik deze niet ga halen en dat ik mijn bachelor niet kan voltooien dit schooljaar :disappointed_relieved: Terwijl het gewoon onzin is want als ik die tweede kans had kunnen maken had ik hem waarschijnlijk toen al gewoon gehaald.

Ik vind vooral de harde navulbare flesjes echt slecht: een keer te hard knijpen en je krijgt van die witte strepen die kunnen scheuren. Ben heel lang op zoek geweest naar goede navulbare flesjes maar die zijn er of niet of zijn heel duur. Ben nu uitgekomen bij de flesjes van de Lush. Die zijn 100ml en lijken erg goede kwaliteit te zijn. Misschien wat Lush-fans in je omgeving die wat lege flesjes hebben?

1 like

Je hebt dit soort flesjes die kun je makkelijk vullen en omspoelen.

Samenvatting

1 like

Zo asociaal! Kan je geen briefje leggen? Of een bordje hangen dat het Prive parkeerplekken zijn?