Wjekw-archief 2

Oh lol ik heb net ook tandpasta ingepakt.

Ik zou ze gewoon bellen en de situatie uitleggen en ik ga er voor 99% vanuit dat dat wel kan

1 like

Dat kan! Gewoon in de opmerkingen zetten, gebeurt heel vaak.

1 like

@anon68622085 ja het is gewoon een mute knop, de klant hoort niets/muziekje maar ik kan alles horen aan de andere kant van de lijn.

3 likes

Ik gok wel bij veel haha, wel grappig want soms liegen mensen aan de lijn maar hoor je ze tegen hun partner nog wat zeggen terwijl ze in de wacht staan - wat ik dus kan horen :stuck_out_tongue:

4 likes

Wat ruk :frowning:

Aww misschien wel ja

als iemand zoiets over me zei dan hing ik gewoon op :biggrin: oeps mogen ze weer 20 min in de wacht gaan staan

8 likes

Ja waarschijnlijk werkt hij er nog niet zo lang en moet het nog een beetje leren, zou ik dan denken. Sinds ik zelf op een klantenservice heb gewerkt weet ik hoe erg sommige mensen kunnen zijn dus ben ik altijd alleen maar vriendelijk.

1 like

Iemand een idee waar All Stars op dit moment het goedkoopste zijn?

haha omg dit wist ik ook niet. Ik ben altijd aan het zingen als ik ergens moet wachten :’)

14 likes

Waar verkopen ze leuke kleine oorbellen met paarse kraaltjes

Ik weet sinds een week al dat ik morgen geen stroom heb, maar heb niets gedaan om me daarop voor te bereiden zoals de vriezer leegeten. Gewoon omdat ik lui ben.

Vanavond in t bos hardgelopen, en net keek ik op Mn voet zat er een klein zwart beestje. Ik denk een teek? Heb em gewoon weg kunnen halen, zat los boven op Mn voet, waar tijdens het rennen gewoon mijn schoen zat. Bijten die beesten niet altijd meteen? :scream:

Wil gaan slapen maar heb zo’n last van mijn knie. Geen idee ook hoe het komt. Maar goed 2 pcm ingenomen hopelijk werkt het zo in.

Oo, dit klinkt precies als iets wat ik ook zou doen, heb dan van tevoren ergens wel het idee om het te doen, maar qua planning en zin dan weer niet.

1 like

@wallaby ik weet niet of je zoiets ook leuk vind, maar ik zeg het toch maar even. Ik heb mijn vriend een abbonement op onderbroeken kado gedaan haha. Van ‘on that ass’ en die krijgt iedere maand een leuke onderbroek in de brievenbus. Je kan even op de site kijken voor meer info #nospon. Weet niet wat je budget is maar je kan hem per maand stoppen, dus niet dat je meteen 12x een x bedrag moet gaan betalen. Verder geen idee voor iets anders van boxershorts.

2 likes

Oh, dit vind ik echt een gaaf idee! Haha

1 like

Bij de uitzending Game of Phones was er een vrouw die op tinder zat, en sommige mannen die ze daar tegenkwam liet ze de klusjes opknappen
Ze was bijvoorbeeld verhuisd en moest de muren nog verven, dan ging ze op tinder op zoek naar een schilder en liet ze hem haar huis schilderen
Vind t op een of andere manier echt zo raar van haar maar ook zo naïef van die mannen

3 likes

Ja leuk hè. Mijn vader en een paar vrienden hebben inmiddels ook een abbo haha. Zijn vaak ook echt wel leuke printjes vind ik. Meestal wel druk en kleurrijk, dus daar moet je van houden. Maar natuurlijk ook weer niet kinderachtig met diertjes en autootjes oid🙈

Ik ga er vanuit dat als sommigen een 3e kans krijgen (ik neem aan omdat het het laatste bachelorvak is?) dat jij dat ook nog kan krijgen toch? Je was er niet om een geldige reden.
Je gaat het gewoon halen, maar misschien stelt het je wat meer gerust.

1 like