Omg, volgens mij liep er net een spin over mijn benen heen? Er kriebelde iets, maar dacht het zal wel en zag vervolgens een spin over de bank heen lopen… Ben normaal niet bang voor spinnen, maar dit was echt een grote, gelukkig dacht ik verder niet echt na en heb ik een tijdschrift gepakt (waar hij bijna afviel) en hem op mijn balkon gegooid. En daar loopt ie nu vrolijk rond…
Ik heb echt ziekelijke cravings naar chocolade en augurken de laatste dagen. Heb vandaag dus een pot augurken gekocht en zit nu afwisselend chocolade en augurk te eten, totdat ik ineens de link legde met het cliché dat zwangere vrouwen van augurk houden en nu heb ik een beetje stress.
Als ik naar mijn ouders ga, is er een stuk in de trein zonder verbinding.
Super kinderachtig, maar ik ben me altijd aan het verkneukelen als ik iemand zie bellen in die trein. En 3, 2, 1… hallo? HALLO? HUHUHU elke keer weer genoeg voor een gniffel.
Een vrij tangentiële reactie dit, maar het is maandag. De hele maandag is tangentieel. Net geen weekend, net geen echte werkweek. Sorry.
Hahahaha heerlijk is dat. Ook als ze dan maar doorblijven gaan. Als iemand na 2x Halloo? Niet reageerd dan is de verbinding verbroken vriend.
Oh dit dikgedrukte omschrijft echt heel goed hoe ik me over mijn werk voel. Het is werk, en het is wel prima… Maar heb ook niet iets waarvan ik denk ‘dit zou mijn droombaan zijn’ waar ik naartoe zou kunnen werken. Dit is het voor nu gewoon, denk ik. Maar niet per sé heel bevredigend inderdaad.
En ook je laatste stukje, genoeg werkgelegenheid hier en niet opnieuw willen beginnen (ben in dit vakgebied eigenlijk pas nog al opnieuw begonnen).
OMG dit is ZO’N MEGA werk ergernis van mij
ik ben nu nieuwe collega’s aan het trainen dus dan zetten we klanten soms even in de wacht als ik wat uitleg geef
en dan echt 8 van de 10 keer hoor je echt
“hallow??? hallow??? nouja… kan toch niet… HALLOW?”
godverdomme word echt agressief als ik dit nu typ haha ZO IRRITANT
Ik krijg ze nooit netjes schoon en ik vind ook dat ze snel scheuren. Als ik op vakantie ga neem ik gewoon grote flessen mee. Dit jaar ga ik een week met alleen handbagage dus dat is geen optie… maar die die @anon39978576 stuurt raden heel veel backpackers ook aan. Ik vind het gewoon wel lastig, ik let thuis wel redelijk op duurzaamheid (salt of the earth deo, say yes to carrots, bamboe tandenborstel) maar dat is in mini’s niet zo populair naar mijn idee
Ga je btw naar een hotel of iets? Misschien kun je de minis van daar gebruiken of daar een mini kopen.
Een appartement in een totally summer complex, verwacht er niet teveel van
Huh dat snapik echt niet. Elke keer als ik in de wacht word gezet wordt dat echt wel duidelijk verteld, vaak zelfs gevraagd of ik het goed vind. LUISTEREN GERDA.
Ahh nee denk niet echt dat daar minis zijn nee hha.
Bij welke winkel(s) verkopen ze leuke boxershorts? Zoek een leuke (of een set) voor vaderdag, met een leuke print die wel grappig mag zijn maar ook weer niet te kinderachtig haha
Liefst in fysieke winkel, niet online
Ja shampoo bar van lush heb ik! En een zeepje kan misschien ook wel, maar echt badschuim ofzo gebruik ik vrijwel nooit. Ik zoek nog iets voor mn gezicht (neutral facewash is een van de weinige dingen die ik verdraag), mn dagcreme doe ik in een potje, heb wasmiddel voor op reis en een dr bronner miniflesje (is 18 in 1) en dan nog tandpasta en zonnebrand aaah waarom doe ik dit mezelf aan
@anon98052296 ohja lush is wel duur maar je zou om samples kunnen vragen hahah. Krijg je vaak nog best veel en daar kun je heel je vakantie mee door
Hahaha zo slim #gierigeacties
Ja echt he! Ik doe er echt geen 18 dingen mee maar op jeukende plekjes of insectenbeten, als shampoo, scheerschuim en evt als douchegel is het echt prima
godver sinds die nieuwe windows update loopt mn laptop echt constant vast, ik word er echt helemaal gestoord van ik heb deze laptop nog maar twee jaar, waarom nu al vastlopen :S
Oh lol ik heb net ook tandpasta ingepakt.
Ik zou ze gewoon bellen en de situatie uitleggen en ik ga er voor 99% vanuit dat dat wel kan
Dat kan! Gewoon in de opmerkingen zetten, gebeurt heel vaak.