Wjekw-archief 2

Dat van die telefoon heeft een medestudent van mij gedaan en ze was nog boos dat ze er niet mee wegkwam ook.

Het gaat heel slecht met mijn poezenkind. We hebben een afspraak gemaakt bij de dierenarts en ik ben bang dat we hem in zullen moeten laten slapen… Ben echt helemaal verknocht aan dat beestje en heb hem ook al heel lang dus lig nu al een tijdje in bed te snikken :frown:

Aahhw sterkte !

1 like

Huh, afgesloten of echt stroomstoring?

Ik heb vaak als ik ongesteld ben dat ik een nacht bijna niet slaap. Zo raar en onhandig. Ik ga eens googelen of meer vrouwen dit hebben.

Edit: ik kan er eigenlijk niet zoveel over vinden. Ik heb ook niet bijzonder veel buikpijn en ben ook niet bang om door te lekken.

Raarrrrrrrrr en Mn ereader is leeg en ligt beneden dus saai

Ben je al thuis? En heb je nog kunnen eten?

1 like

Pff soms kan ik, net zoals nu, niet echt slapen en dan kan ik malen om de kleinste dingen. Zoals mn vriend die wat korter af dan normaal appt of een opmerking die iemand eerder vandaag over mij heeft gemaakt. En dat terwijl ik normaal juist supergoed kan relativeren, en weet ergens ook wel dat dit malen nergens over gaat, annoying!

Wat vervelend! Wat ik meestal doe is een opname inspreken. Dan benoem ik eigenlijk alles wat ik denk. Dan ben ik het kwijt en is m’n hoofd even iets leger

4 likes

Thanks voor de tip! Vind ik best een goede, ik zal het proberen :blush:

Succes en slaap lekker hopelijk! :slight_smile:

Omg met lenzen ingeslapen

De hele nacht? :anguished: Ik krijg mijn ogen soms al amper open na een middagdutje.

Pff ik ben altijd overal ruim op tijd en kom nooit te laat. Nu moest ik een halfuur eerder beginnen, en aangezien dat echt belachelijk vroeg was dacht ik dat ik wel de reisoptie kon nemen die mij precies op tijd op de plaats van bestemming zou brengen. En uiteraard heb ik nu vertraging waardoor ik te laat kom. Dit lijkt mij echt altijd te gebeuren als ik een keertje niet ergens twintig minuten te vroeg wil zijn.

Ja vanaf een uur of 12 tot 5.30 uur. Mijn ogen zaten dichtgeplakt :sob:.

1 like

Ik werd bet wakker met echt zo’n zenuwachtig gevoel in mijn buik. Maar heb niks spannends te doen vandaag ofzo

Sterkte!

1 like

Ik heb het 2 weken geleden gedaan en vond het veel zwaarder dan ik dacht.
Ik wandel 2x per week 8-10 km en ga ook regelmatig naar Oostenrijk.
Het is continue dalen, en het pad is nergens vlak. Je kunt dus niet lekker wegzetten, moet de hele tijd opletten.

Ik had na 1,5 km last van Mn knie, heb het wel uitgelopen maar echt met tranen in Mn ogen van de pijn. Ook de hitte is heftig, wij hadden geen mooi weer gehad en ineens die dag was het wel mooi weer dus dat speelt ook mee.
Ik vond het zwaar tegenvallen en ik had lage wandelschoenen aan (gympen zou ik niet aanraden ivm alle steentjes etc).

Er zijn ezels maar in principe worden die niet gebruikt, alleen bij nood. ik heb niemand op een ezel gezien en echt mensen gezien die nauwelijks konden lopen.
In de bus moest je ook aangeven als je medisch iets mankeert, mja dat is natuurlijk je eigen keuze of je dat meldt.

Ik heb begrepen dat de Imbros kloof ook erg mooi is, die is een stuk korter (8km), miss kun je daarnaar kijken?

Hahah had ik wel. Dus klopt helemaal! Fijn zeker toen je eindelijk lekker thuis was. Vanavond vroeg naar bed klinkt goed. Beetje bijkomen van alles. Hopelijk vandaag in ieder geval een betere dag weer!

1 like

Zo geen zin in vandaag, ik wou dat ik het even vooruit kon spoelen. Ik zit op zo’n kut klapstoeltje in de trein en nu ben ik chagrijnig. Wat een zwaar leven heb ik toch

2 likes

Maar ze zegt toch dat heel veel anderen een 3e kans hebben gekregen? Of begrijp ik het verkeerd? Normaal heb je toch gewoon 2 kansen?

@En_17_Anderen Studeer je in Nederland? Want er is volgens mij geen een uni die niet in zijn examenreglement heeft staan dat je een extra kans kunt krijgen bij bijzondere omstandigheden. Ziekte valt hier inderdaad meestal niet onder, tenzij je bijvoorbeeld een tijdje in het ziekenhuis hebt gelegen. Een begrafenis meestal wel.

1 like

Ik slaap dus echt al weken (voor mijn doen) kut. Sliep eerst bijna elke nacht minstens 7 uur onafgebroken, nu word ik elke 3, 4 uur minstens wakker en kom niet altijd meer in slaap. :expressionless: Of dat ik na 5.5 - 6 uur gewoon klaarwakker ben, maar dan zit ik om 2 uur 's middags weer half te slapen.