Sterkte
Ik heb geen verstand van de uni hoor, maar als je na 2 kansen het tentamen niet hebt gehaald, wat dan? Kan je het vak dan nooit meer halen?
Oh dan had ik het anders begrepen, sorry.
Dat vind ik erg hard. Ik ben blij dat mijn uni niet zo in elkaar steekt. Een beetje menselijkheid als iemand in je omgeving is overleden vind ik wel gepast.
@anon98052296
Dan kan je het vak het jaar erna pas weer doen. Meestal is dat geen probleem, behalve als het je laatste jaar is of als je het nodig hebt om een ander vak te kunnen volgen.
*Bij de meeste uni’s moet je wel een minimaal aantal vakken halen in je eerste jaar. Meestal mag je 2 of 3 vakken missen maar bij sommige studies moet je alles halen van je eerste jaar zoals @En_17_Anderen zei.
Ik heb stevige glazen flesjes gekocht (niet persé daarvoor maar ze zijn 100 ml dus gebruik ik ze nu als reisflesjes). Meestal neem ik een trolley mee dus geen rugzak ofzo waarmee gegooid wordt dus tot nu toe nog geen scherven gehad…
Echt heftig hoor! Maar volgens mij weet ik al waar je zit omdat je zei dat je je P in 1 jaar moest halen en die staan er inderdaad wel om bekend heel strikt te zijn.
*Ook als heel goed overigens.
Toch zou ik liever op een uni zitten die wat meelevender is. Heb ik ook wel nodig gehad met mijn thuissituatie.
Ik wilde revitalash kopen maar de D.ouglas en i.ci paris hebben het niet? Waar koop je zoiets dan?
Bij bol.com zag ik ze maar ik wil het eigenlijk in een winkel kopen.
Heel slim! Thanks!
Wie is er heel creatief en dus ook goed in knutselen enzo? Ik moet iets maken, maar heb geen idee hoe ik het kan maken
Ik wil wel helpen! Stuur maar een instaberichtje ofzo (of een vlog)
een simpel iets, maar probeer eens magnesium. citraat of malaat.
mijn man slikt nu met mij mee en is vaker pas na 6 uur wakker i.p.v. 4 uur. hij blij!
Ligt eraan wat je wilt maken.
Ik las net dit in een e-mail:
“Laten we dit morgen even dichttimmeren.”
Help
Is dat gewoon bij de drogist te koop?
Bij ons was wel: 2x niet gehaald is einde oefening. Ook in het zesde jaar nog.
een goede drogist, of een natuurwinkel. liever niet van kruidvat o.i.d.
zal even googlen… (ik bestel het allemaal op iherb uit amerika. duurt een week/twee maar scheelt echt in kosten)
solgar en now zijn goede merken.
of kijk eens bij holland & barret.
ik slik wel 1000mg malaat i.v.m. mijn fibro. maar dat is wel hoog.
wil je bij iherb bestellen… 5% korting met SEN2956
Ik ga eens kijken als ik weer salaris heb Thanks voor de info
Ik ben jaaaarig vandaaaaaaag!!! En moet leren, fuck my life. Maar gisteren the foo fighters gezien dus ben wel megacontent vandaag