Wjekw-archief 2

Gefeliciteerd!!:balloon::tada: en veel succes met leren vandaag :slight_smile:

1 like

Omg bah er zit hier iemand in de bib naast me soep te drinken?? Bah die geur…
Het is 9u sochtends, doe normaal man. En ze heeft ervoor een koffiekoek gegeten. Dat snap ik nog wel… maar in combi met de soep???
Ook goeiemorgen

@mikselke gelukkige verjaardag!!! :tada::tada:

4 likes

gefeliciteerd!!!:birthday::beers:

1 like

Ik heb je een instabericht gestuurd! thanks linus <3 ben benieuwd wat je van mijn idee vind

1 like

Gefeliciteerd😘

1 like

Gefeliciteerd!!

@anon39978576 ik heb je even een prive bericht gestuurd

2 likes

zit weer te wachten op mijn bijles leerling, hij is nu 5 minuten te laat en ik hoop stiekem dat hij gewoon niet meer komt. Heb er echt geen zin in. En hij ook nooit, dus ja, zitten ook altijd allebei een uur lang te gapen en hij vraagt 100x ‘hoe lang nog?’.

1 like

Haha, ik at vroeger op stage altijd cup a soup in de ochtend.

Ooooh nee wat vreselijk, heel veel sterkte!!! Hopelijk is er een wondertje dat het meevalt. Wat is er precies aan de hand?

Ik keek vandaag wel even gek op toen ik op mijn werk aankwam en alle accountmanagers in korte broek en op gympen stonden te bewegen :confused:. Is blijkbaar om nieuwe energie te creëren en zo nieuwe klanten binnen te halen. Ik pak nog een bakkie koffie en een koekje op deze vroege ochtend hoor jongens :coffee:

9 likes

Gefeliciteerd!!!:birthday::confetti_ball::tada:

1 like

@mikselke
Gefeliciteerd :gift::tada: en succes met leren vandaag!

1 like

Ik zou nu eigenlijk een soort sollicitatiegesprek hebben maar ik was zo ontzettend nerveus en bang dat ik 10 min voor aanvang heb afgezegd.
Ik stond nota bene al voor het gebouw toen ik die mail stuurde maar ik durfde het gewoon echt niet en raakte helemaal in paniek.
Ik zit nu maar een koffiezaakje met een boek en ik voel me zo mislukt. Zo mislukt dat ik dit niet eens kan, gewoon ergens op gesprek gaan. Ik heb zo veel vordering gemaakt op mentaal gebied de afgelopen maanden en dit voelt echt als een enorme stap terug.
Waarom kan ik dit niet???

Yay ik ben aangenomen voor de opleiding Communicatie. :blush: Ook echt een hele aardige vrouw gesproken tijdens dat gesprek.

12 likes

Wat is dit ik werd voorheen amper geprikt door muggen. (Want ja blauw bloed he :innocent:)
En dit jaar word ik elke dag wel wakker met minstens 3 muggenbulten.

wat naar dat je je zo voelt! virtual hug
ik heb ook last van zenuwen bij een gesprek, dat ik mezelf niet goed kan presenteren en niet goed luister naar de vraag zodat ik rare antwoorden geef.
voor mij helpt het om het een kennismakingsgesprek te noemen, je verteld wat over jezelf en dat helpt een beetje.

misschien helpt het om een training te volgen?

Rotterdam :smile: (niet sarcastisch)

Lol ik zat eerst altijd bij een man in de trein die eieren ging pellen en eten. 's Morgens. En hij kon ook alleen maar smakken en aan het einde van de rit ging hij zitten ruften. Maar we waren allebei een beetje autistisch in waar in de trein we wilden zitten dus we zaten altijd bij elkaar :joy:

7 likes

Ik heb dus al zo’n 5 maanden een wondje wat niet goed dicht gaat, zit ook echt op een kut plek dus gaat steeds open en half ontsteken. Dus ik dacht oké ik ga het de huisarts vragen maar het is zo’n klein dingetje, is dat niet raar? En kan die er überhaupt wat aan doen ?