Je kan altijd langsgaan misschien heeft de assistent wel een tip.
Probeer jezelf niet te straffen. Dit is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, maar zoals anderen al zeggen: je bent wel tot daar al gekomen. Indien je de baan echt graag wilt, zou ik sowieso een uitleg sturen. Niet geschoten is altijd mis, en wie weet kunnen ze het ontzettend waarderen en er begrip voor opbrengen.
Ik had vroeger ook hele erge angst om in publiek te spreken. Nu probeer ik altijd te denken aan het feit dat ik later ‘‘trots’’ op mezelf ben als het voorbij is en ik het heb gedaan, en dat het achteraf altijd meevalt. Natuurlijk werkt dit niet voor iedereen en is dit niet altijd zo makkelijk praten, maar probeer je ook te bedenken dat iédereen iets heeft waar hij of zij bang voor is/wat ongemakkelijk voelt.
Omg hoerror
Ja ik moet ook nog voor iets anders dus maak wel een afspraak voor deze 2 dingen
T zit ook echt boven m’n lies ugh
Voordat de foto geladen was dacht ik: what the hell, Kim Kardashian en Trump? Waar gaat het heen met de wereld?!
Hahah1h oeps ik bedoelde horror
Ojee dit stemt me niet gerust, bedankt voor je bericht! Ik zal eens zoeken naar die Imbros kloof. Denk je dat het met een wandelstok beter te doen is? Ik vind dalen wel altijd 200x beter te doen dan stijgen, maar het zegt ook wel veel als jij zoveel wandelt en het zwaar had
Er zit hier ergens in de buurt een hond met zo’n ‘piep’ speeltje te spelen (denk ik)
Mijn god word er helemaal leip van. Hoor nonstop zo’n schelle piep
Hij heeft enkele weken geleden een aantal keer epileptische aanvallen gehad. Dat was echt al mega schrikken en heel naar om te zien. Sindsdien is hij al een tijdje wat suf maar we dachten/hoopten dat zijn lichaampje er gewoon van moest herstellen. Heel veel onderzoeken laten doen en ook niet kunnen achterhalen waar dit opeens vandaan kwam. Nu gaat het de laatste week eigenlijk alleen maar slechter. Hij lijkt geen pijn te hebben maar eet weinig, slaapt veel en zijn lichaam lijkt helemaal niet meer te werken (komt niet eens de bank meer op) hij is al wat ouder (14 jaar inmiddels) dus misschien is het toch allemaal teveel, ik weet het niet…
Nu dus maar weer de dierenarts gebeld en die wil kijken of hij afvalt/spiermassa verliest. Ze heeft wel ook al aangegeven dat het vooral snel lijkt te gaan omdat dieren pas op het laatste moment laten merken dat er iets mis is. We gaan het horen en ik hoop ook op een wondertje!
Bedankt voor de lieve reacties!
Wat ik ook wel eens doe als ik niet weet of het wel de moeite waard is om langs te gaan is de doktersassistente bellen van tevoren! Die heeft idd wel eens tips voor dat soort dingen en geeft het ook aan als het beter is om er wel even door de dokter naar te laten kijken.
Ik weet dat dit bericht al uren geleden geplaatst werd, dus geen idee of er ondertussen al gelijkaardige reacties zijn (ben aan het bijlezen), maar kan je geen vaste producten meenemen? Ik heb vaste shampoo en conditioner (hebben ze bij Lush, maar online ook van andere fijne merken zoals Douce Nature of Lamazuna). Die merken hebben ook solid deodorant en tandpasta, dus best handig!
EDIT: het was dus al gezegd, haha sorry!
Ik had idd de balie gebeld en mocht net langs komen dus heb een crème met antibioticum gekregen. Hoop dat het nu goed kan genezen.
Ahhw! Niet mislukt voelen. Probeer er vrede mee te hebben. Het was blijkbaar niet jouw moment nog. Als je daar had moeten zijn was je er wel geweest. Zie het maar als een stapje richting je uiteindelijke doel, deze ervaring is blijkbaar onderdeel van je proces. Jammer dat je het gevoel hebt dat er iets mislukt is maar probeer het los te laten!!! Dikke knuffel
Zo, dat is goed nieuws, zeg! Wat goed dat je toch gesolliciteerd hebt. Wanneer ga je op gesprek? Ik zal iig voor je duimen!
Jezus christus ik moet 700 euro borg betalen… dat heb ik niet. Einde verhaal. Ik ben een beetje in paniek, wat moet ik nou doen??
Geld lenen van je ouders? DUO? Vragen om uitstel tot dit gelukt is?
Duo komt bij mij pas in september en ik moet het bij aanvang van de huurperiode (over 2 weken) op zijn rekening storten. Ik hoor het nu pas. Kan ook niet even 700 euro lenen van mijn ouders… dit is echt kut. Ik had een maand huur wel verwacht maar 2???
COS heeft sale. I want it all, maar ik mag niet shoppen
Haat aan alle commercials behalve die van bol punt com old spice
Ja, twee keer niet was einde opleiding.
Idee erachter was dat je als arts ook geen drie kansen krijgt. Ik geloof wel dat een aantal mensen dit toen hebben aangevochten en dat de uni toen geen zin had in al het gedoe en ze alsnog door heeft laten gaan. Maar voor ons was het een goede stok achter de deur.