Wjekw-archief 2

@anon98052296 kun je de borg misschien in 2, 3 of 4 termijnen betalen?

“Hij vertoont zowel tekenen van borderline als pyschopathie”
Fijn, krijgen we dat stigma weer. :roll_eyes:

2 likes

Op zich is dat natuurlijk ook wel waar, ik zou niet willen dat mijn arts drie keer nodig heeft om dingen goed te doen haha. Maar het is wel streng om dat 6 jaar lang te doen.
Er zijn ook al een paar studenten die dat nominaal is normaal aanvechten, maar die hebben verloren geloof ik. Dat vond ik ook altijd heel streng lijken maar je mag best veel compenseren meestal en ergens denk ik ook wel, als je dat niet haalt (zonder persoonlijke omstandigheden) dan ben je misschien ook niet het meest geschikt voor de opleiding.

1 like

Ik heb de Imbros kloof gelopen, die andere was dicht i.v.m. hitte en een nare afloop (pfoe 18 jaar geleden dus weet niet meer of het fataal was.)
ik was uiteindelijk blij, want zwaar genoeg en ook erg tof!

2 likes

super tof!!! wat een lekker gevoel!

1 like

Grijs rondje zijn berichten die je nog niet gelezen hebt, maar je het het topic wel alweer eens geopend. Blauw zijn helemaal nieuw voor je, je hebt het topic niet geopend sinds die geplaatst zijn!

5 likes

crackers eten terwijl je verhemelte verbrand is van de pizza gisteren doet zeer

Ohmygod, krijg net mail dat m’n leaseauto misschien al binnen 4 weken na bestellen geleverd wordt ipv 8-12.

Wilt iemand toevallig nog een tweedehands pausmobiel kopen XD APK tot mei 2019 en bouwjaar november 2008.

Is marktplaats kut als je een auto wilt verkopen? Heeft iemand ooit via leasplan of anwb haar auto verkocht?

5 likes

Precies dit. En dan al die gruwelijke details die mensen willen weten om er zich daarna over te verbazen. Iedereen wist toch al dat het een afschuwelijke moord was, waarom wil men zich verbazen en opwinden over alle details?

1 like

@anon98052296 Misschien valt er wel iets te regelen voor die borg. Dat je de helft nu en de helft volgende maand betaalt? Gewoon bellen en de situatie uitleggen.

Echt he, gisteren stuurde de NOS een pushbericht “Anne vocht terug” (of iets in die trant in ieder geval).
Ja gek hoor? Wat gênant dat dat een pushbericht is.

3 likes

En dan kunnen we ons straks zeker weer opmaken voor een discussie over ons rechtssysteem, de strafmaat en de psychische zorg met iedere jan boerenlul die weer wat gehoord heeft via het NOS pushsysteem @doei

9 likes

Als je dat in de toekomst nog eens voor hebt kan je best direct oogdruppels gebruiken en deze een minuutje of 3 laten inwerken. Zo wordt de lens terug wat losgeweekt en kan je ze makkelijker los maken. Pro tip van een opticien op reis gehoord :slight_smile:

blehhh heb gister veel knoflook gesneden en zit vandaag de heeeele tijd aan m’n vingers te ruiken
zit toch thuis te leren dus niemand die het ziet maar vind t toch wel een gênante “tik”

En @anon45507601 hoop dat dat kan. Hij verwacht nu van me dat ik over 2 weken 1000 euro op zn rekening stort (borg + eerste maand huur) ja dat is mijn hele spaarrekening

Jaa ik ga dat vragen!! En @Huismus ook (ik snap multicitaat niet) ik moet er minimaal zes maanden wonen dus ik zou het zelfs nog in zes keer kunnen betalen want daarvoor mag ik toh het huis niet uit en dan is het ook veel (ik vind 100 euro per maand veel) maar wel te doen

1 like

Ik had voor mezelf een persoons broodpudding/french toast gemaakt met abrikozen en het was zo lekker dat ik er de hele tijd bij zat te zingen. En nu nog steeds ben ik super tevreden met mezelf

@mikselke Gefeliciteerd!

11 likes

Ik heb vanmorgen op facebook een filmpje gezien van een Afghaans jongetje dat wakker wordt nadat hij blind is geraakt tijdens een bombardement. Hij is hysterisch en angstig en z’n vader houdt hem in bedwang. Ik ben er zo ontzettend naar van, wat een ellende en wat een verdriet. Kan wel janken.

2 likes

Je kunt je even over roestvrij staal wrijven (bijvoorbeeld de kraan) om de geur kwijt te raken, als je er last van hebt. Al weet ik niet of dat een dag later ook nog werkt.

Ah, wat een vervelende situatie! Probeer het jezelf niet teveel aan te rekenen - solliciteren is altijd eng en spannend. En dan woon je ook nog in het buitenland, toch? Vind het superdapper dat je al gegaan bent, een volgende keer komt het vast goed. Wees een beetje lief voor jezelf, geniet van je boek en van het weer. Vordering is niet altijd een stijgende lijn (helaas), maar het belangrijkste is dat je eraan werkt en dat het beetje bij beetje beter gaat. Je hebt wél gesolliciteerd, je bent wél uitgenodigd en je bent wél tot de voordeur gegaan. Don’t be too hard on yourself, vooruitgang heeft tijd nodig :yellow_heart:

Dit wilde ik ook zegggen @Kokosnoot, rvs werkt supergoed tegen nare geurtjes! Ik kook altijd met heel veel knoflook (en kruiden in het algemeen) en kreeg een paar jaar terug eens zo’n rvs “zeepje” voor kerst en dat werkt echt als een tierelier!