@Alocasia wow ja gelijk gedaan en de geur is zoveel minder! thanks voor de tip!
Denk dat ik er via de garage niet meer voor krijg, inruil is dan beter maarja ik neem lease haha. Bij anwb kun je ‘m iig vrijblijvend aanbieden, doe dat maar denk ik. Ben huiverig voor MP want dan weten die mensen waar je woont en ondanks dat m’n waggie er nog wel goed aan is ben ik toch bang voor gezeik
Ik heb echt heel veel zin om 165eu aan makeup uit te geven maar hmm 165eu
het is nu nog maar 100eu want een palette was 65eu En ik hou van makeup en het zijn 7 producten die ik super mooi vind inclusief een paar die ik ook echt nodig heb
Dus nu is de vraag zal ik 100eu uitgeven aan makeup hmmmmm
Wat een service kan een opticien hebben.
Ik had nieuwe glazen besteld. Op aanraden na de oogtest met iets leeshulp. (Computerbril)
En die glazen in mijn bestaande bril.
1 glas zat niet helemaal goed maar omdat de vorige keer bij een andere opticien mijn bril blijkbaar was verkl…t kon het glas niet goed aangepast. Die ging vervormen.
Dus nieuwe bril besteld en twee nieuwe glazen!
Maar ik kon niet wennen. Bleef slecht zien. Blijkt dat mijn ogen niet goed samenwerken omdat rechts te dominant is.
Dus liever normale glazen.
Geen probleem bestellen we.
Dus nieuwe glazen er alweer in en ik krijg het verschil in kosten van de glazen ook nog terug!!
Echt. Ik heb ze veel geld gekost en had het niet gek gevonden als ik alleen nieuwe glazen kreeg (en zelfs daar was ik niet zeker van dat ik het gewoon kreeg)
Ja zegt ze we hebben liever tevreden klanten want dat is de beste reclame.
So happy! Voelde me telkens zo naar als ik weeeeer terug ging, want ik zie niet goed.
Maar heb nu een nieuwe bril en drie paar glazen gehad ondertussen ipv 1 paar nieuwe glazen
Nou ja ik kan dus wachten tot m’n verjaardag over 1,5 maand…
Doen!
ik volg nu op Nu.nl het liveblog van de rechtzaak over Anne Faber, heftig want er worden best veel details gegeven. Lijkt me zo erg voor de familie dat die details zo voor iedereen te lezen zijn, maar dat ze proberen de dader zo anoniem mogelijk te houden met zwarte balkjes etc. Het lijkt me ook heel moeilijk om de advocaat van Michael P. te zijn, hoe kun je als advocaat deze man verdedigen en een zo laag mogelijke straf willen. is wel echt een moreel dilemma denk ik, want als advocaat is het natuurlijk je baan
Ruikt de bak zelf of wat erin zit? Anders zou ik 'm eens goed schoonmaken.
Zodat je tegen je collega’s of je buurvrouw Wilma kunt zeggen dat de straffen in Nederland te laag zijn, dat de GGZ niet deugt en dit soort mensen na chemische castratie in een kerker met wolven gegooid moeten worden.
Wat duurt deze dag lang. Ik moet nog een half uurtje. Maar ik ben echt de minuten aan het wegkijken.
Ze willen niet zozeer een zo laag mogelijke straf, maar zijn er om Michael P’s recht op een eerlijk proces te waarborgen.
Zojuist 386 euro afgerekend in een fietsenwinkel. Voor 4 shirtjes. En ik ben vanaf deze maand werkloos
Nee
he maar die man heet toch Kim Jong-Un (k heb opgezocht)? Dan moet het dus Kim en Donald zijn of Jong-un en Trump. Niet dit.
In veel Aziatische landen en Hongarije (weet ik toevallig) spreekt met iemand eerst met de achternaam aan. De Vries Jan zou het dan bijvoorbeeld in het Nederlands zijn.
Ja, wat @doei zegt, baking soda helpt heel goed tegen geurtjes.
En je zou hem eens kunnen schoonmaken met heet water en schoonmaakazijn.
Ik weet niet waarover maar misschien helpt het om een lijst te maken met voor en nadelen.