Ah ja, hebben wij hier ook. Gooi die korrels er het liefst niet in maar ja, iedere keer buiten naar de container lopen… te lui,
@anon98052296
Ik kan eigenlijk wel begrijpen dat een verhuurder twee maanden borg wil, maar staat het wel zwart op wit? (Omdat hij er nu pas mee kwam.) Niet dat je straks kunt fluiten naar je borg als je gaat verhuizen omdat je geen bewijs hebt.
Ja same. Maar als ik dit soort dingen hoor vraag ik me ook echt af wat de studentenraden en andere medezeggenschap op die universiteit zitten te doen hoor… Of zouden die dat ook gewoon een goed idee vinden?
edit: niet dat ik nou heeeel erg geloof in hoeveel die medezeggenschap gedaan kan krijgen maar over dingen als herkansingen en BSA sta je wettelijk best wel sterk.
Collega’s waren er ook nooit zo blij mee, haha
ja oke maar dit artikel is geschreven door een Nederlander toch…
Die journalist of iig diegene die verantwoordelijk is voor het online verschijnen van dat stukje tekst had daar dan toch 1 lijn in moeten trekken.
Weten jullie of het zichtbaar is wie je Facebook video bekijkt? Ik weet dat het niet kan bij foto’s maar ik twijfel over de video’s. Ik wil heeel graag anoniem iets bekijken😅
Als ik met dit naar Bijlmer Arena wil reizen kan dat dan ook? Aangezien dat station eerder komt op de rit dan Schiphol maar wel gesloten poortjes heeft en wat als er dan op dat ding staat dat je alleen op schiphol kan uitchecken: https://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/04-06-2018-treinkaart-luchthaven
mijn kat had dit ook, hij was ook al superoud, 20 zelfs. Herinner ik me goed dat jouw kat ook nierziekte had? Daar had het bij mijn kat mee te maken iig.
Kun je dat niet uitleggen? Had hij maar eerder moeten zeggen hoor. Misschien kun je een betalingsregeling afspreken, dat je het in een aantal maanden betaalt.
Dit dacht ik ook al ja haha . Maar Kim en Donald maakt het niet beter hahaha.
Wat je ook doet, niet de groene kopen van hema! Ik heb ze nu ruim een jaar en mijn badkamer zit nog steeds na drie dagen helemaal onder de groene pluis
Ja het staat in het contract (dat ik nog niet heb getekend)
Ik wil zoete aardappelen poffen in de oven, maar op welke stand kan dit het beste? Hete lucht/grill/etc?
Ja die heb ik in het grijs en in het zeeblauw/groen maar die groene blijven dus afgeven.
Die heb ik ook! In grijs. Blijven zacht en mooi in vorm (heb geen wasdroger) en deze kleur pluist niet (schijnt per kleur te verschillen). Komen wel vrij snel (met een paar weken al) halen aan… Dat vind ik voor die prijs echt slecht. Maar desondanks fijne handdoeken.
huh? ja?
Ik eet die best vaak rauw ook Nooit ziek geworden
Zitten er pitjes in je courgette?
Is ook lastig!!
Waarover twijfel je?
Trouwens…ik had net de plannen om in juli naar Praag te gaan!
Love Ikea handdoeken. Ik heb wel maar 2 handdoeken, van zo’n grote (een mega en andere normaal) en die zijn na bijna 4 jaar nog steeds mooi en drogen lekker af
Die hele grote is Fräjen