Ooooh wat zielig, epileptische aanvallen lijkt me ook heel naar! 14 is natuurlijk niet bepaald jong meer, maar ook geen leeftijd waarop je het meteen maar opgeeft omdat het toch geen zin meer heeft, wat goed dat jullie zoveel onderzoeken hebben laten doen, maar wat jammer dat het niet echt beter gaat
Belangrijkste is natuurlijk geen pijn, maar dat is nou juist zo moeilijk bij katten, ze weten de pijn goed en lang verborgen te houden, zo zielig!! Niet eten is inderdaad wel een teken dat het niet goed gaat en dat mag volgens mij ook echt niet langer dan 2 of 3 dagen omdat de lever dan kan gaan vervetten dacht ik. Nu precies een jaar geleden heb ik met mijn 12 jaar oude kat in Utrecht bij de uni diergeneeskunde gezeten en hem daar 5 dagen moeten laten en vervolgens heeft ie nog 10 dagen bij onze dierenarts moeten verblijven, infuus en voeding via de neus, vreselijk, maar als een wonder is hij er bovenop gekomen. Heb toen ook elke dag wel gedacht dat het afgelopen was.
Ik hoop heel erg voor jou en de poes dat het meevalt en dat er positief bericht is!
Waarom krijgt die Micheal P. geen levenslang? Op internet stond ‘omdat hij dan na 25 jaar vrij kan komen’ maar dat klopt toch helemaal niet? Het is toch vanwege het feit dat tbs + levenslang niet kan?
Ooooooooooooooohh dus eigenlijk heet hij in het Nederlands jong il Kim. Ze bedoelt dat het standaard de andere volgorde is die wij lezen nu snap ik het.
Soms raak je perongeluk op het rare gedeelte van youtube, en soms staat het gewoon in je aanbevolen.
Dat de man half Nederlands praat is mn lieverlings hahaha.
Ik denk wel dat ik dat ga aangeven. Ik heb het in mijn mail een beetje vaag gehouden waarom ik niet kon komen, maar de afspraak is verzet naar volgende week en wellicht zal ik dan wel vertellen dat ik een beetje nerveus ben/was.
Ja dat is wel een goeie! Ik had er zoveel druk op gelegd nu dat ik helemaal dichtsloeg maar ik zal proberen om het inderdaad wat ‘luchtiger’ te benaderen.
Ik heb wel eens een training hier voor gevolgd maar dat is al een aantal jaren geleden en ik denk dat het probleem wat dieper zit.
Hahaha dat advies van jouw opa heb ik ook altijd voor mezelf. Ik denk altijd als ik iets vervelends moet doen ‘voordat ik het weet lig ik gewoon weer in bed en kan ik weer gaan slapen’. Heel lief, je aanbod. Wie weet maak ik er ooit nog gebruik van In dit soort situaties app/bel ik altijd gelijk mijn vriend en hij weet me meestal wel te kalmeren, alleen vandaag even niet helaas.
Nee, een half jaar geleden was ik echt een wrak en kon ik er niet eens aan denken om ergens op te solliciteren dus dit is echt wel al een vooruitgang.
En het is niet echt mijn droombaan maar het sluit wel beter aan op mijn studie dan het werk dat ik nu doe. Maar het is gelukkig niet zo dat ik deze baan per se moet hebben.
@Aguamenti precies dat doe ik ook altijd, bedenken dat ik later, als het voorbij is, trots op mezelf kan zijn en dat ik het in ieder geval gedaan heb. Daarom baalde ik ook zo erg vanochtend want ik weet dat als ik wel was gegaan ik me nu wel voldaan had gevoeld, ongeacht de uitkomst van het gesprek. Maar goed, het ging vandaag gewoon even niet.
Ja, dit was ook precies wat mijn vriend zei (die ik in paniek heb platgespamd met berichtjes). Het is goed zo, ik heb al veel vooruitgang geboekt en dit was gewoon even net een stap te ver. Dat weet ik nu en hier kan ik ook weer iets mee eigenlijk, namelijk weten dat hier momenteel mijn grens ligt en proberen die grens wellicht te verleggen.
Ah lief, dankjewel! Ik woon inderdaad in het buitenland en ik heb doorgaans alles lekker in het Engels kunnen doen maar vandaag moest het in het Zweeds en dat droeg er ook zeker aan bij dat ik het echt niet zag zitten. Op zich beheers ik de taal prima maar ik heb nog nooit op hoger niveau hoeven te spreken en het vooruitzicht dat daar in een kamer met iemand moest zitten en precies de gezichtsuitdrukkingen zou kunnen lezen terwijl ik daar een beetje naar woorden zou zitten zoeken trok ik echt even niet. Maar ja, dat is een drempel die ik even over zal moeten. Ik ga gewoon deze week wat meer oefenen en dan komt het volgende week vast goed.
Ik heb daarna ook gewoon lekker met mijn boek in de zon gezeten en het een beetje van me afgezet.
Allemaal erg bedankt voor de bemoedigende berichtjes!! Heeft me echt goed gedaan