Ik durf niet naar de kapper om m’n haar te laten knippen omdat ik het laatst zelf heb geverfd ipv daar laten doen (wat ik normaal wel altijd doe) . Maar het moet wel echt geknipt worden…
Je kunt het gewoon eten. Maar als je courgetti gaat maken kun je het beste raspen tot je bij de pitjes komt. Het binnenste is misschien te nat voor courgetthi.
Maar voor de rest als je plakjes enzo snijd dan kun je het gewoon eten.
ik weet echt even niet meer wat voor schoenen ik aan moet tijdens mn sollicitaties. ik heb 100 sneakers, maar dat kan natuurlijk niet. heb ook wel hakken, maar daar loop ik niet echt lekker op. wil best investeren in mooie nieuwe schoenen, maar welke? vind ballerina’s lelijk. pfff, help
Ooooh wat zielig, epileptische aanvallen lijkt me ook heel naar! 14 is natuurlijk niet bepaald jong meer, maar ook geen leeftijd waarop je het meteen maar opgeeft omdat het toch geen zin meer heeft, wat goed dat jullie zoveel onderzoeken hebben laten doen, maar wat jammer dat het niet echt beter gaat
Belangrijkste is natuurlijk geen pijn, maar dat is nou juist zo moeilijk bij katten, ze weten de pijn goed en lang verborgen te houden, zo zielig!! Niet eten is inderdaad wel een teken dat het niet goed gaat en dat mag volgens mij ook echt niet langer dan 2 of 3 dagen omdat de lever dan kan gaan vervetten dacht ik. Nu precies een jaar geleden heb ik met mijn 12 jaar oude kat in Utrecht bij de uni diergeneeskunde gezeten en hem daar 5 dagen moeten laten en vervolgens heeft ie nog 10 dagen bij onze dierenarts moeten verblijven, infuus en voeding via de neus, vreselijk, maar als een wonder is hij er bovenop gekomen. Heb toen ook elke dag wel gedacht dat het afgelopen was.
Ik hoop heel erg voor jou en de poes dat het meevalt en dat er positief bericht is!
Waarom kunnen sneakers niet? Misschien herenschoenen?
Die groene geven inderdaad heel erg af. Sommige onderbroeken van mij zijn verkleurd. Ik raad ze echt HEEL erg af
Je bedoelt zeker datgeen wat ook ongeveer in een komkommer zit? Volgens mij noem je dat de zaadlijst.
wow rustig ik ben geen advocaat en ik weet dat niet. Iets te veel HTGAWM gekeken denk ik
wat is dan het juiste antwoord
ben een leek
Ik heb mijn eigen auto weer terug en daar ben ik echt blij mee!
Ik ben 3 minuten eerder weggegaan van werk en nu voel ik me echt illegaal.
Omdat Kim dus zijn achternaam is, dus de journalist doet bij beide hetzelfde. Zijn vaders naam was ook Kim Jong-il
Haha ik ging stiekem om de trein te halen maar normaal gesproken durf ik dat niet
Waarom krijgt die Micheal P. geen levenslang? Op internet stond ‘omdat hij dan na 25 jaar vrij kan komen’ maar dat klopt toch helemaal niet? Het is toch vanwege het feit dat tbs + levenslang niet kan?
Ooooooooooooooohh dus eigenlijk heet hij in het Nederlands jong il Kim. Ze bedoelt dat het standaard de andere volgorde is die wij lezen nu snap ik het.
Yes klopt!
Soms raak je perongeluk op het rare gedeelte van youtube, en soms staat het gewoon in je aanbevolen.
Dat de man half Nederlands praat is mn lieverlings hahaha.
Weer van die bejaarden in de tram die me aan staren en dan hard op zeggen, “ze kunnen ook geen vijf minuten zonder,”
Smoel dicht fossiel, ik ben aan het lezen op m’n telefoon. En al was ik wat anders aan het doen, lekker doei.
Dit vind ik heel leuk! Succes!!
Haaaaahahahahahahha fossiel