Wjekw-archief 2

Oké thanks! Ik had al gegoogeld maar ik kon het nergens vinden.

Wow echt een goede vraag want ik weet dat heel veel (medische) maatschappen dit soort contracten hebben maar ik heb geen idee sorry. Normaal wil ik echt graag helpen maar als ik geen idee heb zeg ik liever niets, voordat ik het straks verkeerd zeg.

3 likes

Mijn moeder zei dat ik vanavond het borgverhaal maar even met mijn vader moest bespreken. Zit al een half uur naast hem maar durf het niet aan te snijden. Ik wacht wel tot ze er is

2 likes

ah kijk, zoals jij het hier schrijft zo keek ik er helemaal niet naar. bij mij kwam het heel erg over als naar “de mazen in het web” zoeken. maar als die er zijn dan mag je daar natuurlijk gebruik van maken, zou ik ook willen als ik vervolgd zou worden. of het fair is is dan idd een heel ander verhaal :stuck_out_tongue:

Ja ik vond het zelf ook wel een goede vraag hahahaha want ja ik heb als patiënt toch zelf de keuze? Maar dat is meer logica die spreekt dan dat ik dit met bewijs kan aangeven. Nou ja, de praktijk is in elk geval verplicht mijn dossier mee te geven als ik er naar vraag en zij kunnen toch niet controleren waar ik daarna ingeschreven sta. Kan altijd nog zeggen dat ik terug ga naar de oude tandarts (ben maar om een reden overgestapt en als die weg is, JA why stay)

Voelde me net echt ff niet lekker, sowieso vannacht slecht geslapen, maar kon vanmorgen niet in slaap komen. Anders was ik blijven liggen ipv gaan werken, daar ging het wel weer goed. Tot een uur geleden. Buikpijn en duizelig. Net gedoucht en nu is het weer over. Ik snap t niet.
Dadelijk maar ff nagels lakken en in bed serie kijken en vroeg slapen.

2 likes

Voor wat? Anti transpirant of anti perspirant?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik weet nog wel wie het was maar ik was gisteren ofzo aan het teruglezen (ja ver terug, ik was iets aan het uitstellen) en toen verdween dat bericht echt net nadat ik het gelezen had, heel raar. Dus denk dat ze het bericht verwijderd heeft, kan dat? Dus dan zal ik haar naam maar niet noemen.

2 likes

Obadan of therme

1 like

Ik las in een liveblog inderdaad dat het om hem onder geen beding onbehandeld terug de maatschappij in wilt hebben. Daarnaast is het toch ook zo bij tbs de behandelaars ervoor kunnen kiezen dat het weer ‘verlengd’ wordt? Volgens mij willen veel criminelen daarom geen tbs omdat het indirect ook een soort levenslang kan worden.
@Flamoes klopt dit? :sweat_smile:

Gewoon gaan! Ik zie zooo veel mensen die zelf verven, ik denk daar verder echt niks (raars) over oid.

Ja zolang er het vermoeden is dat iemand in herhaling zal treden (op basis van advies van de kliniek) zal de OvJ steeds verlenging aanvragen.

1 like

Hij klinkt als iemand die überhaupt niet kan nadenken dus dan is moord ook niet mogelijk nee…
Maar even serieus, ik geloof ook echt niet dat hij geen idee heeft waar haar sieraden zijn. Ik geloof het ook nooit als zo iemand zegt spijt te hebben, ja dat je gepakt bent misschien

Ik heb er verder niet heel veel van meegekregen, ik word er naar van, maar buiten het feit dat er bij die kerel meerdere draadjes loszitten denk ik niet dat hij eerlijk is en alle informatie gegeven heeft die hij kan geven.
Geloof er ook geen fuck van dat hij spijt heeft, ik denk niet eens dat hij beseft wat een gevoel van spijt echt is

Net wanneer ik heb besloten dat ik een kaartje wil sturen naar mijn vriend ligt de website van Greetz er al een dag uit (of mss nog wel langer). :expressionless:

Dat laatste denk ik ook inderdaad, kan ook bij een persoonlijkheidsstoornis horen en hij heeft iig een soort persoonlijkheidsstoornis, al was nog niet helemaal duidelijk welke geloof ik

Ik bedacht me vandaag ook om alvast iets te bestellen voor vaderdag zondag, zodat ik het niet vergeet… Nu ligt hij er uit en is de kans zeer aanwezig dat ik het alsnog ga vergeten :see_no_evil:

Lief! Jij ook he! Ik lig met chocolade in bed haha dus komt goed :heart_eyes:

2 likes

Doet instagram bij jullie ook raar?

Ja :cry: