Wjekw-archief 2

Jup

Ja! Kan niks meer zien

Bij voorbaat al sorry, ik weet dat deze vraag al heel vaak is gesteld op egf, maar ik ben vergeten dingen op tijd op te slaan. Dom dus.
Maar goed. Wie had er haargroeipillen tips? (Goed woord he:)). Liefst van de drogist op apotheek (de tuinen zit alleen in de stad en daar kom ik voorlopig niet :see_no_evil:

Voor het eerst in mn leven niet.

Je kan volgens mij wel online bestellen bij de tuinen.

1 like

Hij was Fangirl123 (ofzoiets)

9 likes

Je kan je emailadres achterlaten op de website zodat je een mailtje krijgt als het weer werkt! Heb ik ook gedaan. Kun je het ook niet vergeten. :grin:

1 like

Ja je wil gewoon dat je beestje zich okee voelt. Sterkte en een knuffel!

1 like

Lekker sport avondje van volleybal kijken naar voetbal. Heerlijk.

1 like

Mijn (dementerende) oma heeft een nieuw woord uitgevonden: “je oom is kwepselturig”. Een combinatie van wispelturig en kleppen :joy:

10 likes

Zo hee we zijn echt met veel online zeg

1 like

Ik heb nu pas door dat je dit kan zien, hoeveel mensen zijn er meestal online?

Geen idee hahahaha vond 136 gewoon best veel

Buh ja, kantoortaal…heb er ook mee te maken

Ik maak mezelf zo gek hè. Ik sta op het punt naar het zwembad te gaan met een vriendin maar durf niet zo goed meer. Is nu 3 weken geleden dat we zijn geweest en ik denk dus oprecht dat de mensen die ook gaan zwemmen een beeld van mij hebben opgeslagen in hun geheugen en me vanavond zullen zien en denken wow die is veel aangekomen (als ik het zo typ klinkt het nog dommer haha). Ik ben niet eens echt aangekomen, ja 200 gram :’)

Ik zag vandaag zo’n mooie oude vrouw in de trein. Heel mooi verzorgd en ze had echt nog iets heel jongs over haar heen, en hoe ze uit haar ogen keek, alsof ze verliefd was op alles om haar heen, die glinstering. En haar man was zo lief voor haar. En toen een medereiziger aanbood om zich te verplaatsen zodat zij en haar man naast elkaar konden zitten zei die vrouw echt zo ‘stiekem’: we zijn al 47 jaar getrouwd en vanaf hier kan ik naar hem kijken :wink:

56 likes

Fijn dat je eruit bent! Als ik iets geboekt heb dan laat ik je wat weten!!

1 like

Ik word zo gek van mijn vader dat ik het liefst vanavond nog een smerige studentenkamer huur

1 like

Ik heb met vrienden een verrassings afscheidsfeestje voor 3 vrienden voor ons die in september naar het buitenland gaan georganiseerd, ik vind het echt spannenddd. Ik hoop echt dat ze het leuk gaan vinden! Het is ook niet zo’n schrik-effect-verrassingsfeestje, want we hebben zogenaamd met z’n zessen afgesproken en nu komen er (hopelijk) veel meer mensen :smiley:

3 likes