Wjekw-archief 2

Ik ben net penningmeester van mijn dispuut geworden, en gewoon geen stemmen tegen of blanco. Het voelt stiekem echt heel fijn dat iedereen vertrouwen in me heeft, zeker aangezien er wat gedoe was bij de andere functies

9 likes

Jij hebt sowieso wel verstand van auto’s! Wat is de beste manier om toch nog een fatsoenlijke prijs te krijgen, zonder MP idioten of megamoeilijk doen? Inruilen voor een ander kan niet want ik ga leasen XD

Maar kon je je auto daar niet kwijt? Ik heb mijn oude daar afgegeven en nog wat gecashed terwijl ik ook daarna ging leasen.

Ik heb mijn oude sport weer opgepakt na iets meer dan een jaartje gestopt te zijn en ik ben zoooooo blijjjjjj! Was vergeten hoe lekker ik het vind en hoe goed ik kan ontspannen tijdens het sporten. Ga morgen weer :redface:

3 likes

Ja kan via anwb (of via leaseplan zelf, daar regelen ze hun lease) maar ja als ik dan maar 1500 krijg dan zou ik dat bijv wel weinig vinden… Maar heb verder dan alleen MP als alternatief haha

Wekker om 05:00 voor werk :weary:

1 like

8:34 man man man

Grote guilty pleasure deze serie trouwens

1 like

Wc hier in huis stinkt. Huisgenoten spuit toch eens :weary:

Iedereen in mijn omgeving denkt dat ik een keiharde zaken vrouw met hoge ambities ben die geen man nodig heeft. Biecht is dat ik dit helemaal niet ben en het allerliefst alleen een beetje liefde van iemand zou willen krijgen en een huisvrouw wil zijn.

2 likes

Ah wat fijn dat je het weer hebt ontdekt, wat voor sport doe je?

1 like

Oh dat is wel jammer. Ik zou ermee naar verschillende garages rijden, kijken wat je daar zou krijgen. Soms kan daar nog best een verschil in zitten, bv de dealer bij mij in de buurt waar ik drie jaar ben gekomen voor (veel!) onderhoud die zeiden me echt te gaan helpen en matsen, gaven me 500 minder dan de dealer in mijn nieuwe stad.

Super laat maar het is echt heel makkelijk. Over voorverwarmen op 180 graden en ondertussen gewoon een ei met wat melk en suiker en kaneel mixen. 2 boterhammen in stukjes scheuren en in een ingevet kommetje doen, steeds een stukje in het ei mengsel dopen en dan in het kommetje doen. Na 1 boterham heb ik een abrikoos (in stukjes) dr overheen gegooid, volgende boterham, meer abrikoos, 20 minuten in de oven, je handen verbranden bij het eruit halen, suiker dr over, heerlijk

Heb het ergens van een site vandaan maar die ben ik vergeten. Gelukkig doet mn geheugen het beter als het gaat om het eten zelf haha

Als een van de producten weer op voorraad is ga ik lekker 100eu aan makeup kopen want ik hou van makeup en ik weet dat ik er heel blij en gelukkig van ga worden dus waarom niet heerlijk
Natuurlijk komt dat product dan nooit meer op voorraad ;-;

1 like

http://henkdesteen.nl/Henkgrappen/

Ik ben echt zo snel geamuseerd.

3 likes

Ik had vandaag echt een lekkere vegetarische lasagna gemaakt :heart_eyes::drooling_face:

als iemand het recept wil, dan post ik hem wel!!

6 likes

Ik blijkbaar ook haha

1 like

Waarom ben ik zo’n overthinker en kan ik nu niet slapen daardoor, gvddddd

1 like

@mikselke is het geen optie om particulier te verkopen? Ik hen al een paar keer mijn auto op edn drukke plek gezet met een “te koop” bordje erin. Werkt ook altijd haha

1 like

In de een na laatste week stage heb ik een andere route met het OV ontdekt die nergens op das webs staat aangegeven waardoor ik langer in bed kan liggen en ik huil nu een beetje. 30 Weken te vroeg opgestaan </3

8 likes

Thanks!

Ik kende dit niet, maar ik weet al wat ik vanmiddag ga kijken als ik thuis ben.