Wjekw-archief 2

Ben er heel huiverig voor dat mensen dan m’n nummer en alle gegevens hebben en dat ik later (ookal is de auto prima in orde) gezeik krijg… Meehhh

Iemand wees me er net op dat ik een ladder in mn panty heb, ik zei toen dat ik slechts voor de klas stond en het niet zo erg was. Maar nu vraag ik me af of mensen/ouders dit ook onverzorgd vinden en erover oordelen.
Ik vind altijd dat zolang het schoon is het prima is

Wat zeggen ze ook alweer in Amerika tegen elkaar als iemand zegt dan zn oma snel komt te overlijden? Ik heb zo weinig geslapen en een kater en pff. “Im sorry to hear that?”
Ik kan gewoon niet eens nadenken.

En dingen als ikwilvanmijnautoaf.nl? Vrienden van mij hebben daar goede ervaringen mee, dan verkoop je aan een garage en geen gedoe met betalingen want alles verloopt veilig via die site.

Had je je panty al met ladder aangetrokken of was die er later ingekomen?

Ik ben gewoon al wezen hardlopen van half 7 tot 7 uur :sunglasses:

6 likes

Ik zou zelf niet met een ladder in mijn panty naar werk gaan. Als het onderweg gebeurt is er vrij weinig aan te doen, maar dan gooi ik hem thuis ook direct weg.

Daar krijg je helaas wel veel minder dan jouw auto waard is. Particuliere verkoop is wel het beste op het gebied van geld. Bij mijn auto zat er 900 verschil tussen bovengenoemde website en particulier!

Ik heb vandaag echt geen zin om te werken. Ik tel nu echt af naar 1600. Ik heb ook weer last van mijn buik, daar baal ik heel erg van,

Het werk dat ik vandaag moet doen vind ik ook stom.

1 like

Ben jij mijn baas?

Mijn auto start niet gvd…gewoon geen geluid niks…en mijn collega is nu alleen, slechtste dag van de week dat dit gebeurt. Nu wachten op de wegenwacht.

Schijt maar lichtelijk in m’n broek voor het bloedprikken, ga nog ff kokhalzen boven de wc, brb. Waarom moet dit :sob:

Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de dokter voor mn buis van Eustachius (oid) en mn moedervlek. Ik vind dat bellen altijd al eng. En morgen ook nog naar de tandarts, dus dat wordt een leuke vrije dag :frowning:

2 likes

Succes! Je kan het!

1 like

‘I’m sorry for your loss’ ? Geen idee verder, dit is het eerste wat in me op komt. Succes met je kater🙈

1 like

:sunglasses: Concertkaartjes kopen be like: met 4 computers, mobiel, tablet etc klaar zitten om kaartjes te kopen.

2 likes

Duim voor mij. Ik moet zo voor de derde keer afrijden. Met keelontsteking.
Ik wil niet.

4 likes

Heel veel succes! Je kan het🚗

Ja maar die oma is nog niet overleden he maar komt binnenkort te overlijden daarom moest hij er naartoe. Dus ik heb maar “Im sorry to hear that” gezegd. Dankje haha, ben te oud voor katers pff.

:dizzy_face:

2 likes

Oh oeps, niet goed gelezen :see_no_evil:

Aah bleh ben net ziek naar huis gestuurd van mijn werk. Het ging echt niet maar vind het zo kut dat de dag door mij nu enorm hectisch gaat worden

2 likes