Wjekw-archief 2

Hee zie het als voordeel, meteen zeggen “ik kan niet praten, keelontsteking, sorry”
Kan hij niet gaan kletsen en je afleiden.
Focussssss
Succes!

1 like

Ik mag morgen beginnen als kok in het hotel waar ik werk en ben super excited! :woman_cook:t4:

35 likes

Ik word echt schijtziek van die Brabantse kwartiertjes. Over 5 minuten moeten we ergens zijn. Ik ben er al, want graag op tijd, maar er is gewoon niemand!!

Ahh zometeen mn examen inleveren en dan een week wachten op het eindgesprek :tired_face:

1 like

Ik heb EINDELIJK bericht van de Belastingdienst en krijg vet veel geld! EN heb soort van hartkloppingen omdat de n termen van de eindexamens zijn gepubliceerd en volgens mij is alles prima nog zoals ik dacht maar voor een persoon is het nu niet normaal spannend en ik weet niet hoe de rest van de examens bij die persoon zijn gegaan en het is niet eens een mentorleerling van mij maar OMG ik wil weten of hij/zij geslaagd is. Aaaargh krijg vanmiddag pas de mail erover.

7 likes

Heeel veel succes!!

Omygod dit lijkt me zo spannend haha! Moet je dan nu gewoon nog les geven?

Krijg je bij Bershka geen track&trace als je daar iets besteld of ben ik echt enorm scheel?
Kan nergens wat vinden. Alleen een mail dat mijn bestelling verzonden is.

Ik wil graag een tattoo laten zetten van 4 cijfers De stijl weet ik nog niet. Nu zoek ik een goede studio in Friesland. Ik kan niet in het tattoo-topic terecht want ik post niet zoveel :wink: Heeft iemand een goede tip? Of kan iemand deze post in het tattoo-topic plakken? Thanks :grin::grin::grin:

1 like

Hier ook! Straks vergadering, spannend! Ben ook trots, twee leerlingen hebben voor mijn vak een 9,1 gehaald.

6 likes

De jongen waarmee ik date blijft best vaak lang weg als ie naar de wc gaat. Ik vind dat dat best moet kunnen maar vind het ook altijd zo ongemakkelijk als hij dan terugkomt na een kwartier. Dan kijk je elkaar zo aan van :no_mouth:
Ik doe altijd maar alsof m’n neus bloed, wat anders?? Het is ook extra ongemakkelijk omdat het allemaal nieuw is natuurlijk , ook voor hem.

4 likes

Ja inderdaad, ik ga ook vaak maar gewoon afwassen ofzo! Misschien heeft ie wel lastige darmen oid , dat vind ik ook zielig. Hopelijk als we elkaar wat langer kennen zegt hij het gewoon een keer , dan is dat uit de lucht :smile:

2 likes

Stress van het kopen van een concertkaartje ook weer overleefd. En ik heb er 1 :smiley:

3 likes

Roeien! Een vriendin van me is ook net begonnen, dus dat is super leuk. De vereniging is sel een stuk minder fanatiek dan ik gewend ben, maarjaaa

1 like

Meh ik ben weer gezakt :frowning:

1 like

Mmm ik dacht reageer nog even omdat ik eigenlijk wel prettige ervaring heb gehad met marktplaats. Nou is dat al wel weer bijna 2 jaar geleden, maar er zal vast niet heel veel veranderd zijn in de tussentijd.

Ik ben het eens met @Beautician dat je onzinbiedingen krijgt en mensen die inderdaad de meest belachelijke dingen van je auto willen weten (waar ik uberhaupt nog nooit van gehoord had). Maar uiteindelijk, na een week of 2, kreeg ik een serieus iemand die netjes een aanbetaling deed en mijn auto uiteindelijk voor een bedrag gekocht heeft waar ik heel tevreden mee was. Bij tenten als, wijkopenauto’s oid gaven ze echt belachelijk lage bedragen! Ik heb persoonlijk geen ervaring met anwb of leaseplan

1 like

Aah nee wat kut :frowning: Snap je zelf waarom of slaat het nergens op?
Nu maar gewoon lekker je bed in om uit te zieken!

Jawel wel terecht op zich. Ik overzie situaties gewoon niet snel genoeg waardoor ik vaak net te laat of te kort voor de situatie handel. Ik ging nu een paar keer keihard over een drempel. Echt nog nooit gedaan en tijdens het examen wel. Stom:( volgende keer faalangstexamen want ik raak ook in paniek als ik de fout in ga of in denk te gaan.

1 like

Nee ben vandaag vrij maar kan echt niks :sob:

Wow, lekker!

1 like