Wjekw-archief 2

Ik moet studeren, in plaats daarvan kijk ik filmpjes van de dolly dots…

1 like

Ik ga weer stuk om vandaag. Moest even kassa bijdraaien, en vroeg aan een klant of ze tech plaatjes wilde. Staat ze me vol shock aan te kijken. Zegt ze: kech plaatjes??? :joy::joy::joy:

22 likes

hahahaha die zou ik sowieso gaan sparen

4 likes

Super herkenbaar. Al vrees ik voor jou dat als je zegt dat je het oppervlakkig wilt houden ze juist gaan graven…

1 like

Groepstherapie is de levende hel. (Ik zit er helaas ook.) Ik zou willen dat ik je een goed advies kon geven, maar dat heb ik niet, behalve succes en proberen je niet teveel in een bepaalde richting in te laten praten.

Tuurlijk mag je dat vragen! Ik zat in een eetstoornis kliniek. Groepstherapie ging dus voornamelijk over eten maar we mochten altijd andere problemen bespreken. De meeste mensen hadden ook last van meerdere dingen. Mijn psychologe had kennis van beide en met haar kon ik dus beide bespreken. Ik mocht dingen uit de groep benoemen, dat was prima. Zolang het mijn problemen aan ging zeg maar.

@Jauregui en wat maakt dan precies dat je spijt hebt achteraf? Wat houdt je precies tegen om meer prijs te geven dan comfortabel Is? Groepstherapie of therapie is een hele moeilijke balans tussen uit je comfortzone gaan om progressie te boeken en niet te hard van stapel lopen. Ik hoop dat je jezelf wel gunt dat het soms even flink oncomfortabel en kut mag voelen. Enige manier om erover heen te komen is er doorheen.

2 likes

Ahw je mag me een pm doen als je wilt spuien

3 likes

Ik zat daarvoor in een andere kliniek waar ze zeiden me met beiden te kunnen helpen. Nou geloof mij, ik ging er vele malen slechter uit dan in. De tweede kliniek heeft echt mijn leven gered. Het was een zoektocht, en heel veel gepraat en doorverwijzingen en en en, maar toen was ik op de goede plek. Blijf aangeven dat je beide wilt bespreken, want beide zijn een probleem en ik denk zelf dat een combi het beste werkt. Je mag altijd meer vragen of wat dan ook! Succes!

Mooi gezegd van die balans. Is zo waar!

1 like

Oeehh hoe zag die Guy eruit? @roeptoeter

@roeptoeter kwadraat. Toch jammer van die alternatieve verklaring. Ik dacht al dat ik gewoon op zoek kon gaan naar iemand met een superlange rug en dan casual veenmol kon droppen

1 like

Ik vind het vervelend en naar voor je dat je je zo voelt. Voelt de groep verder wel veilig voor je? Ben je al lang onderdeel van deze groep?

Mijn directe intentie is om het gevoel van loser zijn te relativeren, want dat het lijkt alsof zij hun leven op de rit hebben, zegt helemaal niets. En het zegt al helemaal niets over jou dat jij geen vriendje oid hebt, zeker niet. Maar ik denk dat het weinig zin heeft als ik het tegen je vertel, want angst is vaak doof. Bedenk goed dat iedereen daar komt met een reden en dat iedereen is vastgelopen in zijn of haar leven. Het zou een van de laatste plekken moeten zijn waar je veroordeeld wordt voor je gedachten, gevoelens en obstakels.

Misschien zou je, voor wat betreft je levensverhaal, klein kunnen beginnen met wat nu wel comfortabel voor je voelt om wel te vertellen. En kies dan 1 ding uit wat je eigenlijk écht niet wil vertellen, maar toch gaat doen om jezelf uit te dagen. Om uit die comfortzone te stappen en te ervaren wat er dan gebeurt.

2 likes

He bah. Kun je het snel zonder hem regelen of moet dat samen?

Ik heb vandaag mn scriptie definitief ingeleverd

FREEDOM
Normale mensen gaan het dan vieren, maar ik lig in bed :’) Ben kapot verkouden :frowning:

72 likes

Yessss! Wat een fijn gevoel moet dat zijn! Nu lekker van die verkoudheid af en dan genieten van de zomer :laugh:

1 like

Jaa, een super fijn gevoel! Is echt een hele opluchting!! Merk wel dat ik heel erg moe ben van al dat harde werken de afgelopen tijd :frowning: Dus ga komende dagen lekker uitrusten. Jaa, hoop dat ik snel van die verkoudenheid af ben zeg pff. Voel me zo beroerd erdoor

1 like

De nieuwe Spaanse Pedro Sánchez heeft woensdag zijn ministersploeg gepresenteerd. Het gaat om zes mannen en elf vrouwen. ‘‘Voor het eerst in de geschiedenis telt een Spaans kabinet meer dan vrouwen dan mannen’’, concludeerde de premier. Veel prominente posten gaan naar vrouwen.

Ik zie dit in Nederland niet zo gauw gebeuren misschien in 2100 of zo. :roll_eyes:

Nee, klopt. Kijk naar al dat gedoe rond Sigrid Kaag. Zij is duidelijk het meest gekwalificeerd om min. van BuZa te zijn, maar is het niet. Ook natuurlijk deels door partijpolitiek. Het probleem is dat we in NL denken dat we heel progressief zijn en er daarom niks meer aan hoeven te doen. Maar ondertussen zijn we decennia geleden al links en rechts ingehaald door onze buurlanden.

6 likes

Zoooooo lekker in m’n eentje rose drinken terwijl ik aan school moet werken

Oh en ik had vandaag college en de docent zat de hele tijd naar m’n borsten te kijken

5 likes

Hahaha ik ben net zo

En het erge is dat ik mijn vakantiegeld in mijn hoofd al honderd keer heb uitgegeven terwijl ik het nog niet heb (anders dan bij de meesten)