Ik vergat nog dat ik vanmorgen heb ontbeten met taart
Zo ik heb pas een eiersnijder gekocht. Ik miste het al maar nu ik er een heb besef ik pas hoe erg
Vraag net iemand of ie ergens spijt van heeft, hij reageerde nog net vantevoren en nu ineens worden de laatste berichten niet eens meer afgeleverd…
Misschien even zonder data of een kleine storing. Tenzij je zijn status en profielfoto ook niet meer kunt zien.
Inmiddels is het bericht aangekomen, haha. Werd er ff onzeker van
Ik dacht nu ik 30 ben, wordt het wel eens tijd om m’n rijbewijs te halen. Het rijden gaat tot nu toe best prima, maar die theorie… zo ontzettend saai. Ik snap nu ook waarom er zoveel mensen voor zakken.
Wel fijn dat ze het begrip dag en nacht even uitleggen
Ik ga een avondje koken voor mijn vriendinnen en er komt een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien maar zij eet dus geen groenten. En nu weet ik niet wat ik moet maken als avondeten, i mean alles is met groenten? Of ik moet iets maken en dan groenten apart doen? Maar ergens vind ik het zo’n onzin want hoe kun je nou geen groenten lusten Maar goed haha, dat terzijde, even goed bedenken wat dan handig is
Werd net gebeld met een voorzichtig aanbod van een baan super dichtbij huis maar ja mijn huidige baan is ook leuk maar ja
Kut man, het volwassen leven. En eerst maar eens afwachten maar mijn hersenen houden zich niet stil
Zie je trouwens alleen iemands profielfoto als diegene ook jou nummer heeft eigenlijk?
Hahah ik krijg een mail van zon figuranten castig gebeuren. Het is voor een Thriller die te maken heeft met politiek. Ik zie mezelf al mee doen en dat dan de microfoon niet aan gaat…
Ik heb een vraag.
Misschien een curry waarbij je de groenten apart serveert?
Mijn auto is kapot en ik heb hem de komende paar dagen Heel Hard nodig… ik vind dit zo stom
Het is 23.06 en ik zit gewoon in een tshirtje (zonder broek, lekker luchtig ) buiten op mn balkon een boek te lezen. Echt genieten dit. Kan het de rest van de zomer zo blijven?
Ik wil dat wimper serum van kruidvat testen maar ben een beetje afgeschrikt door de horror verhalen. Wie heeft er zelf ervaring mee?
Oh vreselijk he! Ik heb hem vorige week gehaald na 1x zakken. Tip: maak heel veel oefenexamens. Met alleen het boek lezen wordt het echt lastig (en supersaai)
Yes! Geen horrorverhalen, het deed gewoon niet zoveel bij mij. Kreeg wel beetje jeuk aan mn oog (op de waterlijn zeg maar) die ik niet heel chill vond, maar weet niet 100% zeker of dat echt van het serum kwam.
Revitalash is een tikkie duurder maar daarbij zag ik vrij snel resultaat (en geen jeuk oid)
Ik word echt schijtziek van een vogel die besloten heeft zijn nest te bouwen in de dakgoot bij MIJN SLAAPKAMERRAAM. Hoe lang duurt het voor die beesten zelf uitvliegen? Het is een Kauw, de kleintjes zijn 1,5 week oud of zo (denk ik). Maar wordt gillend gek van dat geluid dat ze produceren
@Jessa mijn ervaring is dat ze dat vaak doen! Net als met de 1e colleges van vakken. Heel vervelend, maar laat je niet gek maken hoor! Ik ga er even van uit dat je aan de toelatingseisen voldoet dus dan ben je gewoon startklaar gaat vast goed komen
zielige liedjes luisteren? verdrietige youtube filmpjes kijken?